AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #1 Skrevet 27. juli 2013 Hvis en gutt holder rundt deg og ser deg dypt inn i øynene i flere sekunder, hvilke signaler tenker dere han vil sende ut? Er det negativt at HAN fjerner blikket først (men fortsatt har fokuset på deg)? Anonymous poster hash: b1bbf...55e
Gjest .-L-. Skrevet 27. juli 2013 #2 Skrevet 27. juli 2013 Tenker at hvis du lurer på hvor han står elsn, så kan du spørre han 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #3 Skrevet 27. juli 2013 Tenker at hvis du lurer på hvor han står elsn, så kan du spørre han Jeg er så feig når det kommer til slikt... Hvis DU hadde gjort slik med en jente da, ".-L-.", hva tror du du hadde følt for henne da?Anonymous poster hash: b1bbf...55e
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #4 Skrevet 27. juli 2013 Jeg tror han venter på at du skal kysse han! Anonymous poster hash: 399f3...c4e 1
Gjest Eurodice Skrevet 27. juli 2013 #5 Skrevet 27. juli 2013 Hvis en gutt holder rundt deg og ser deg dypt inn i øynene i flere sekunder, hvilke signaler tenker dere han vil sende ut? Er det negativt at HAN fjerner blikket først (men fortsatt har fokuset på deg)?Anonymous poster hash: b1bbf...55e Da hadde jeg tenkt at han var øyelege og studerte øynene dine . 1
Gjest .-L-. Skrevet 27. juli 2013 #6 Skrevet 27. juli 2013 Vel, jeg gjør bare slikt med en jente jeg liker, men jeg vet om andre som liker slik type nærhet og kontakt. Tror det er best å ikke analysere så mye og heller ta ting som det kommer. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå