Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har begynt å trene og trenger litt musikk. hvordan får jeg musikk på min android felefon? Jeg må bare si at jeg er helt blank både på android og musikkfunksjoner, så her må det inn med teskje. Koster det evnt mye penger?

Anonymous poster hash: a49ec...ad2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gratis:

- Bruk den innebygde FM-radioen.

- Overføre MP3/wav-filer fra datamaskinen over til telefonen. Hvis du ikke har musikkfiler på PC-en, kan du rippe CD-plater du har. Du bruker den medfølgende USB-kabelen til å overføre filene til Music-mappen på telefonen din (eventuelt kan du lage din egen mappe på minnekortet, hvis telefonen har minnekort). Telefonen din har sikkert en egen musikkavspiller med en widget du kan legge til hjemmeskjermen.

Betalingstjenester:

- Spotify eller Wimp – abonnement koster vel 99,- måneden (har ikke sjekket), pluss at du må betale for databruken (avhenger av mobilabonnementet).

Anonymous poster hash: 35913...406
  • Liker 1
Skrevet

Jeg ville gjort det brukeren over. Lastet ned musikk listen når du er hjemme og er på et wfifi nett og så høre på sangene i offline modus. Da trenger du ikke å tenke på datatrafikk kostnader.

Spotify appen finner du på Google Play.

AnonymBruker
Skrevet

Du kan også laste opp musikken din til Google Music, så har du musikken alltid tilgjengelig fra alle pcer eller mobiler du bruker. Bare til å logge inn med brukernavn og passord (samme som til google play).

http://music.google.com/

Anonymous poster hash: d6235...813
Skrevet

Gratis:

- Overføre MP3/wav-filer fra datamaskinen over til telefonen. Hvis du ikke har musikkfiler på PC-en, kan du rippe CD-plater du har. Du bruker den medfølgende USB-kabelen til å overføre filene til Music-mappen på telefonen din (eventuelt kan du lage din egen mappe på minnekortet, hvis telefonen har minnekort). Telefonen din har sikkert en egen musikkavspiller med en widget du kan legge til hjemmeskjermen.

Betalingstjenester:

- Spotify eller Wimp – abonnement koster vel 99,- måneden (har ikke sjekket), pluss at du må betale for databruken (avhenger av mobilabonnementet).

Anonymous poster hash: 35913...406

Ikke om du laster ned spillelisten på forhånd på Spotify. Da kan du høre på musikk offline.

Koster 99 kr/mnd. Vel verdt det.

AnonymBruker
Skrevet

Man kan også høre på Wimp offline, koster 99,-. Om du har Canal Digital kan det være at du har wimp som en del av dette, da koster mobilversjonen kun 49,-.

Anonymous poster hash: 72432...b42

Gjest abcdefgh
Skrevet

Last ned Spotify. Koster 100kr mnd og er verdt hver en krone!

Gjest Superwoman!
Skrevet

Du kan laste ned en app der du kan søke etter musikk, og downloade. Bare søk på download music osv.

AnonymBruker
Skrevet

Gratis:

FM radio?

Anonymous poster hash: a4743...867

AnonymBruker
Skrevet

FM radio?

Ja, det er sånn en nymotens greie som sender i steeereo. Signalet er frekvensmodulert så de får til å sende to kanaler (stereo) på en gang. Utrolig hva man får til i dag, ikke sant! ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er sånn en nymotens greie som sender i steeereo. Signalet er frekvensmodulert så de får til å sende to kanaler (stereo) på en gang. Utrolig hva man får til i dag, ikke sant! ;)

Jo men jeg trodde ikke alle androidmobiler hadde det?

AnonymBruker
Skrevet

Jo men jeg trodde ikke alle androidmobiler hadde det?

Jo, er mange android-mobiler som har det. Videosamtale, derimot, er det ikke en eneste android-mobil som har.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er sånn en nymotens greie som sender i steeereo. Signalet er frekvensmodulert så de får til å sende to kanaler (stereo) på en gang. Utrolig hva man får til i dag, ikke sant! ;)Anonymous poster hash: d6235...813

:fnise:

Anonymous poster hash: b687e...843

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...