yrga Skrevet 27. juli 2013 #1 Skrevet 27. juli 2013 Noen som har erfaring med å reise alene til syden? hvor drar dere da....er ei dame på 40 og er ikke ute etter *fyllekalas*.
Gjest gjest17 Skrevet 27. juli 2013 #2 Skrevet 27. juli 2013 Hellas? Den franske rivieraen? Toscana? :-)
caroprins Skrevet 4. august 2013 #3 Skrevet 4. august 2013 Ta en titt på Jomfrureiser og Capre Diem. Jomfrureiser er bare for kvinner og capre diem er for enslige der man reiser som gruppe. En annen ide er å kikke på turer som Star tour tema og også Apollo har gruppeturer. Om jeg skulle ha reist alene på en liten sydentur så tror jeg at jeg hadde valgt et greit hotell ikke så langt i fra Rhodos by. Føler det er enkelt og trygt å ta seg rundt på egenhånd der. Du kan jo også finne deg et all inklusive familiehotell slike som blue village eller sunwing. Der har de som regel alt man trenger og så kan man bli med på utflukter om man ønsker å komme seg rundt.
pinar Skrevet 4. august 2013 #4 Skrevet 4. august 2013 Moren min gar dratt masse alene til greske øyer hvertfall. Folk der er stort sett ganske åpne og imøtekommende. Du finner fort også andre skandinavere om det er av interesse. Selv var jeg nettopp alene i Kroatia, noe som og var veldig fint.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #5 Skrevet 4. august 2013 Greske øyer! Anonymous poster hash: 11efb...be5
Tibbie Skrevet 8. august 2013 #7 Skrevet 8. august 2013 Jeg har i hvert fall kjempelyst til å dra til Italia alene. Det går sikkert ikke under din definasjon som "syden", men jeg tror det er en spennende plass å oppleve alene.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #8 Skrevet 8. august 2013 Jeg har i hvert fall kjempelyst til å dra til Italia alene. Det går sikkert ikke under din definasjon som "syden", men jeg tror det er en spennende plass å oppleve alene. Ikke gjør det! Jeg dro alene til Italia, og møtte der damen som ble min koneAnonymous poster hash: 47661...c04 1
Tibbie Skrevet 8. august 2013 #9 Skrevet 8. august 2013 Ikke gjør det! Jeg dro alene til Italia, og møtte der damen som ble min koneAnonymous poster hash: 47661...c04 Haha, vil jo ikke risikere å møtte drømmemannen 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #10 Skrevet 8. august 2013 Haha, vil jo ikke risikere å møtte drømmemannen Det er akkurat det! Haha, neida, kjør på. Det er et helt fantastisk land for litt romantikk, og jeg ville ikke gjort noe annerledes. Til trådstarter vil jeg si; hva slags aktiviteter liker du generelt å gjøre alene, og hvor er gode reisemål for slike ativiteter?Anonymous poster hash: 47661...c04 1
makkapakka Skrevet 8. august 2013 #11 Skrevet 8. august 2013 Du kan reise alene til alle sydendestinasjonene, men jeg ville holdt meg unna typiske familiehoteller for småbarnsforeldre. 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #12 Skrevet 8. august 2013 Hva ønsker du å få ut av ferien? Bare strandliv eller annet også? Og hva egentlig frykter du ved å dra alene? Anonymous poster hash: ec563...dc9
Pimp Skrevet 8. august 2013 #13 Skrevet 8. august 2013 Stemora til mannen min bruker http://www.peergynt.com/ reiser alltid alene, men finner mange gode reisekamerater
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #14 Skrevet 9. august 2013 Noen som har erfaring med å reise alene til syden? hvor drar dere da....er ei dame på 40 og er ikke ute etter *fyllekalas*. Hellas :-) Anonymous poster hash: 89a97...eb8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå