AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #1 Skrevet 27. juli 2013 Jeg er her inne for å kanskje treffe den rette. Jeg selger ikke skinnet før bjørnen er skutt og jeg tar heller ikke sorgen på forskudd. Kanskje er du den rette, kanskje ikke. Bare en måte å finne ut? Takket være masse pryl fra mine foreldre har jeg blitt en oppegående og veloppdragen mann. Misforstå ikke veloppdragen og oppegående med at jeg aldri vil tøyse. Som du kanskje skjønner så har jeg nok av selvironi og jeg liker å ha humor. Ellers er jeg ganske nysgjerrig og noen mener jeg er ganske vitenskapelig. Hvorfor og hvordan ting fungerer er noe jeg digger å finne ut. Liker å finne løsninger på problemer og vet hvordan man svinger hammeren også. Før du kontakter meg har du lest HELE profilen min slik at du ikke opptrer som en gullgraver når du finner ut at jeg er student. Er så lei av alle den typiske "Åh, trodde du var ferdig med studiene. Sorry, men jeg ønsker en som er "økonomisk stabil". Lykke til videre" setningen. Selv om DU var fattigere enn en tigger, så betyr ikke det at jeg er det også... Lar være å legge inn en haug med kriterier på hvordan jeg ønsker du skal være, da jeg vet av erfaring at det skremmer flere enn det lokker. Dette er ikke en restaurant der man kan bestille det man ønsker, men er en arena der man kan treffe mennesker som galant har noe flott å by på. Jeg har fått anstrengt forhold til røyk, det er derfor en fordel at du ikke røyker (snus er ok). Du er ei positiv jente som liker å ha det gøy i hverdagen. Du går ikke rundt og bekymrer deg. Jeg venter på å komme inn på skole for å ta Bachelor grad i Datasikkerhet. Jeg vet at noen ser på studier som en negativ ting. Men det jeg dersom jeg skulle funnet en her inne, så ville det på ingen måte blitt en forsørgende part. Jeg er godt i stand til å ta vare på meg selv!! Når man endelig skal ha ferie, reiser jeg helst utenlands(ja, selv om jeg er student). Norge er et flott land, men det er faktisk masse utenfor Norges grenser også. Har fått sansen av Spania (ikke turiststedene!) og prøver å lære meg Spansk slik at det går an å kommunisere utenfor turiststedene. Svensker, dansker og nordmenn får jeg nok av i Norge allerede. Du ser meg derfor ikke på den lokale turiststedstranden for å sole meg.Anonymous poster hash: cc73f...67d
Leoparden Skrevet 27. juli 2013 #2 Skrevet 27. juli 2013 Den mangler jo en ordentlig avslutning? Det at du nevner det at du er student flere ganger, får meg til å tenke at du er litt flau over at du studerer og må forsikre flere ganger om at du har råd til det og det, selvom du studerer. Det ble litt rart. Du trenger jo ikke nevne det flere ganger. Folk skjønner jo at du har råd til ferie, når du faktisk skriver at du drar på ferier. 3
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #3 Skrevet 27. juli 2013 For lang, gadd ikke lese halvparten en gang. Husk at meningen med en profil er å skape interesse. En kort, god tekst som alle leser er det beste. Men som får folk til å bli nysgjerrige slik at man må sende melding for å bli bedre kjent. Anonymous poster hash: 05ee7...059 3
Alina X Skrevet 27. juli 2013 #4 Skrevet 27. juli 2013 Avsnitt nr 4 får deg til å høres bitter ut a la "alle kvinner er like og vil bare ha rike menn..." 3
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #5 Skrevet 27. juli 2013 Jeg er her inne for å kanskje treffe den rette. Jeg selger ikke skinnet før bjørnen er skutt og jeg tar heller ikke sorgen på forskudd. Kanskje er du den rette, kanskje ikke. Bare en måte å finne ut? Takket være masse pryl fra mine foreldre har jeg blitt en oppegående og veloppdragen mann. Misforstå ikke, jeg er veloppdragen og oppegående men jeg aldri vil tøyse (?). Som du kanskje skjønner så har jeg nok av selvironi og jeg liker å ha humor. LIker å ha humor? Jeg skjønte ikke det av dette avsnittet i allefall. Ellers er jeg ganske vitebegjærlig og vitenskapelig interessert. Hvordan ting fungerer er noe jeg digger å finne ut. Liker å finne løsninger på problemer og vet hvordan man svinger hammeren også. Før du kontakter meg har du lest HELE profilen min slik at du ikke opptrer som en gullgraver når du finner ut at jeg er student. Er så lei av alle den typiske "Åh, trodde du var ferdig med studiene. Sorry, men jeg ønsker en som er "økonomisk stabil". Lykke til videre" setningen. Selv om DU var fattigere enn en tigger, så betyr ikke det at jeg er det også... Sløyf dette avsnittet, alle har sine preferanser og det er ikke din jobb å gi folk dårlig samvittighet for det. Da forsvinner folk med en gang. Lar være å legge inn en haug med kriterier på hvordan jeg ønsker du skal være, da jeg vet av erfaring at det skremmer flere enn det lokker. Dette er ikke en restaurant der man kan bestille det man ønsker, men er en arena der man kan treffe mennesker som galant har noe flott å by på. Sløyf dette også, det minner bare om sutring. Jeg har fått anstrengt forhold til røyk, det er derfor en fordel at du ikke røyker (snus er ok). Du er ei positiv jente som liker å ha det gøy i hverdagen. Du går ikke rundt og bekymrer deg. Jeg venter på å komme inn på skole for å ta Bachelor grad i Datasikkerhet. Jeg vet at noen ser på studier som en negativ ting. Men det jeg dersom jeg skulle funnet en her inne, så ville det på ingen måte blitt en forsørgende part. Jeg er godt i stand til å ta vare på meg selv!! Kutt ut sutringen! Er du student, så finn deg en studine! Når man endelig skal ha ferie, reiser jeg helst utenlands(ja, selv om jeg er student). Norge er et flott land, men det er faktisk masse utenfor Norges grenser også. Har fått sansen av Spania (ikke turiststedene!) og prøver å lære meg Spansk slik at det går an å kommunisere utenfor turiststedene. Svensker, dansker og nordmenn får jeg nok av i Norge allerede. Du ser meg derfor ikke på den lokale turiststedstranden for å sole meg.Anonymous poster hash: cc73f...67d Jeg hadde ikke brukt mye tid på deg i nettdatingens verden for å si det slik.. Anonymous poster hash: 31d66...4fc 1
Gjest Gresshoppesang Skrevet 27. juli 2013 #6 Skrevet 27. juli 2013 Jeg er her inne for å kanskje treffe den rette. Jeg selger ikke skinnet før bjørnen er skutt og jeg tar heller ikke sorgen på forskudd. Kanskje er du den rette, kanskje ikke. Bare en måte å finne ut? Takket være masse pryl fra mine foreldre har jeg blitt en oppegående og veloppdragen mann. Misforstå ikke veloppdragen og oppegående med at jeg aldri vil tøyse. Som du kanskje skjønner så har jeg nok av selvironi og jeg liker å ha humor. Ellers er jeg ganske nysgjerrig og noen mener jeg er ganske vitenskapelig. Hvorfor og hvordan ting fungerer er noe jeg digger å finne ut. Liker å finne løsninger på problemer og vet hvordan man svinger hammeren også. Før du kontakter meg har du lest HELE profilen min slik at du ikke opptrer som en gullgraver når du finner ut at jeg er student. Er så lei av alle den typiske "Åh, trodde du var ferdig med studiene. Sorry, men jeg ønsker en som er "økonomisk stabil". Lykke til videre" setningen. Selv om DU var fattigere enn en tigger, så betyr ikke det at jeg er det også... Lar være å legge inn en haug med kriterier på hvordan jeg ønsker du skal være, da jeg vet av erfaring at det skremmer flere enn det lokker. Dette er ikke en restaurant der man kan bestille det man ønsker, men er en arena der man kan treffe mennesker som garantert har noe flott å by på. Jeg har et noe anstrengt forhold til røyk, det er derfor en fordel at du ikke røyker (snus er ok). Du er ei positiv jente som liker å ha det gøy i hverdagen. Du går ikke rundt og bekymrer deg. Jeg venter på å komme inn på skole for å ta en bachelorgrad i datasikkerhet. Når man endelig skal ha ferie, reiser jeg helst utenlands. Norge er et flott land, men det er faktisk masse utenfor Norges grenser også. Har fått sansen for Spania (ikke turiststedene!) og prøver å lære meg spansk, slik at det går an å kommunisere utenfor turiststedene.Anonymous poster hash: cc73f...67d Sånn.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #7 Skrevet 27. juli 2013 Jeg er her inne for å kanskje treffe den rette. Jeg selger ikke skinnet før bjørnen er skutt og jeg tar heller ikke sorgen på forskudd. Kanskje er du den rette, kanskje ikke. Bare en måte å finne ut? Anonymous poster hash: cc73f...67d Ville ikke hatt med det jeg har heva ut. - Jente 23 Anonymous poster hash: 9d86e...a0a 1
Nettinettet Skrevet 27. juli 2013 #8 Skrevet 27. juli 2013 Det aller viktigste med en datingprofil er i mine øyne å være såpass tilspisset at den tiltrekker de som liker den du er, og som har det du ser etter. Så at jeg ikke hadde kontaktet deg pga den teksten der er jo en god ting for deg! Jeg synes ikke du skal endre på den. Fremstå som sutrete, hvis du er det. Fremstå som bitter, hvis du er det. Fremstå som noe annet hvis du er det. Det viktigste er at du ikke fremstår som noen du ikke er, eller den du skulle ønske du var. Bra jobba, og får du ikke napp av de damene du ønsker deg, så får du endre deg selv, ikke profilteksten slik alle andre gjør!
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #9 Skrevet 27. juli 2013 Jeg er her inne for å kanskje treffe den rette. Jeg selger ikke skinnet før bjørnen er skutt og jeg tar heller ikke sorgen på forskudd. Kanskje er du den rette, kanskje ikke. Bare en måte å finne ut? Takket være masse pryl fra mine foreldre har jeg blitt en oppegående og veloppdragen mann. Misforstå ikke veloppdragen og oppegående med at jeg aldri vil tøyse. Som du kanskje skjønner så har jeg nok av selvironi og jeg liker å ha humor. Ellers er jeg ganske nysgjerrig og noen mener jeg er ganske vitenskapelig. Hvorfor og hvordan ting fungerer er noe jeg digger å finne ut. Liker å finne løsninger på problemer og vet hvordan man svinger hammeren også. Før du kontakter meg har du lest HELE profilen min slik at du ikke opptrer som en gullgraver når du finner ut at jeg er student. Er så lei av alle den typiske "Åh, trodde du var ferdig med studiene. Sorry, men jeg ønsker en som er "økonomisk stabil". Lykke til videre" setningen. Selv om DU var fattigere enn en tigger, så betyr ikke det at jeg er det også... Lar være å legge inn en haug med kriterier på hvordan jeg ønsker du skal være, da jeg vet av erfaring at det skremmer flere enn det lokker. Dette er ikke en restaurant der man kan bestille det man ønsker, men er en arena der man kan treffe mennesker som galant har noe flott å by på. Jeg har fått anstrengt forhold til røyk, det er derfor en fordel at du ikke røyker (snus er ok). Du er ei positiv jente som liker å ha det gøy i hverdagen. Du går ikke rundt og bekymrer deg. Jeg venter på å komme inn på skole for å ta Bachelor grad i Datasikkerhet. Jeg vet at noen ser på studier som en negativ ting. Men det jeg dersom jeg skulle funnet en her inne, så ville det på ingen måte blitt en forsørgende part. Jeg er godt i stand til å ta vare på meg selv!! Når man endelig skal ha ferie, reiser jeg helst utenlands(ja, selv om jeg er student). Norge er et flott land, men det er faktisk masse utenfor Norges grenser også. Har fått sansen av Spania (ikke turiststedene!) og prøver å lære meg Spansk slik at det går an å kommunisere utenfor turiststedene. Svensker, dansker og nordmenn får jeg nok av i Norge allerede. Du ser meg derfor ikke på den lokale turiststedstranden for å sole meg.Anonymous poster hash: cc73f...67d Ikke for å være slem, men jeg likte egentlig ikke noe av teksten din. Men så er jeg vel kanskje ikke heller det du leter etter, så da er det vel greit:) Anonymous poster hash: e4bd1...e09
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 27. juli 2013 #10 Skrevet 27. juli 2013 Jeg er her inne for å kanskje treffe den rette. Jeg selger ikke skinnet før bjørnen er skutt og jeg tar heller ikke sorgen på forskudd. Kanskje er du den rette, kanskje ikke. Bare en måte å finne ut? Takket være masse pryl fra mine foreldre har jeg blitt en oppegående og veloppdragen mann. Misforstå ikke veloppdragen og oppegående med at jeg aldri vil tøyse. Som du kanskje skjønner så har jeg nok av selvironi og jeg liker å ha humor. Ellers er jeg ganske nysgjerrig og noen mener jeg er ganske vitenskapelig. Hvorfor og hvordan ting fungerer er noe jeg digger å finne ut. Liker å finne løsninger på problemer og vet hvordan man svinger hammeren også.Før du kontakter meg har du lest HELE profilen min slik at du ikke opptrer som en gullgraver når du finner ut at jeg er student. Er så lei av alle den typiske "Åh, trodde du var ferdig med studiene. Sorry, men jeg ønsker en som er "økonomisk stabil". Lykke til videre" setningen. Selv om DU var fattigere enn en tigger, så betyr ikke det at jeg er det også...Lar være å legge inn en haug med kriterier på hvordan jeg ønsker du skal være, da jeg vet av erfaring at det skremmer flere enn det lokker. Dette er ikke en restaurant der man kan bestille det man ønsker, men er en arena der man kan treffe mennesker som galant har noe flott å by på. Jeg har fått anstrengt forhold til røyk, det er derfor en fordel at du ikke røyker (snus er ok). Du er ei positiv jente som liker å ha det gøy i hverdagen. Du går ikke rundt og bekymrer deg. Jeg venter på å komme inn på skole for å ta Bachelor grad i Datasikkerhet.Jeg vet at noen ser på studier som en negativ ting. Men det jeg dersom jeg skulle funnet en her inne, så ville det på ingen måte blitt en forsørgende part. Jeg er godt i stand til å ta vare på meg selv!! Når man endelig skal ha ferie, reiser jeg helst utenlands(ja, selv om jeg er student). Norge er et flott land, men det er faktisk masse utenfor Norges grenser også. Har fått sansen av Spania (ikke turiststedene!) og prøver å lære meg Spansk slik at det går an å kommunisere utenfor turiststedene. Svensker, dansker og nordmenn får jeg nok av i Norge allerede. Du ser meg derfor ikke på den lokale turiststedstranden for å sole meg.Anonymous poster hash: cc73f...67d Det jeg har uthevet likte jeg ikke. det var i grunn en veldig lite spennende profil, og jeg hadde lett videre om jeg hadde kommet over den. Aaaalt for lang er den også. 3
Gjest Gresshoppesang Skrevet 27. juli 2013 #11 Skrevet 27. juli 2013 Med tanke på hvor få menn som gidder å lage en profil med tekst, er dette i øvre klasse. Synes jeg.
Hoppetaujenta Skrevet 27. juli 2013 #12 Skrevet 27. juli 2013 Nå har du egentlig lagt ut en kjærestesøknad her inne også, din luring...
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #13 Skrevet 27. juli 2013 Lurer på hvor i Spania utenfor turiststedene er?Anonymous poster hash: 379f2...001
markj Skrevet 27. juli 2013 #14 Skrevet 27. juli 2013 (endret) Du virker ikke spesielt blid, og du fokuserer for mye på det å være student, at gullgravere bare kan lete videre osv. Istedenfor å vise hvor mye du forakter turiststedene kan du heller begrense det til at du synes det er spennende å oppleve flere sider ved et land enn bare strand og turistattraksjoner. For lang tekst, og med all negativiteten tror jeg du skal få slite med å få napp. Aldri bruk mer enn ett utropstegn av gangen, og hvis du skal bruke det overhodet må du være helt sikker på at det er i en positiv setning. Ikke en setning hvor du prøver å forsvare deg selv eller lignende. Endret 27. juli 2013 av markj 3
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #15 Skrevet 27. juli 2013 Du virker ikke spesielt blid, og du fokuserer for mye på det å være student, at gullgravere bare kan lete videre osv. Istedenfor å vise hvor mye du forakter turiststedene kan du heller begrense det til at du synes det er spennende å oppleve flere sider ved et land enn bare strand og turistattraksjoner. For lang tekst, og med all negativiteten tror jeg du skal få slite med å få napp. Aldri bruk mer enn ett utropstegn av gangen, og hvis du skal bruke det overhodet må du være helt sikker på at det er i en positiv setning. Ikke en setning hvor du prøver å forsvare deg selv eller lignende. Da legger man nok vel mye i en tekst. Kan være en grei ting å faktisk si at gullgravere ikke trener å prøve seg. Menn som vet hva de vil ha styrer unna slike. Anonymous poster hash: 51646...f7b
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 27. juli 2013 #16 Skrevet 27. juli 2013 Da legger man nok vel mye i en tekst. Kan være en grei ting å faktisk si at gullgravere ikke trener å prøve seg. Menn som vet hva de vil ha styrer unna slike. Anonymous poster hash: 51646...f7b Man skremmer bort flere enn bare gullgraverne ved å skrive sånn. Og så har det med hvordan man formulerer seg. Det går an å luke ut det man ikke ønsker uten å være nedlatende. 4
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #17 Skrevet 27. juli 2013 Trådstarter her. Det er ikke min profiltekst. Jeg mente han fremstår som usikker og bitter, men han skjønte ikke helt hvorfor. Derfor fikk jeg lov til å poste her for å høre flere sin mening, og det ser ut som stort sett alle er enige med meg. Det er nok miljøet han kommer ifra som gir han dårlig samvittighet for å studere. Anonymous poster hash: cc73f...67d
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #18 Skrevet 27. juli 2013 Alltid greit å ha noe å skylde på. Noe annet altså, enn seg selv naturligvis. Anonymous poster hash: 78564...7bf 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #19 Skrevet 27. juli 2013 Jeg er også enig med deg i at han framstår som usikker og bitter, og også som en som er smart og har tendenser til å overanalysere det meste, og kanskje er ensom, ubekvem på det sosialle, og ikke har de beste sosialle antenner. Jeg sier at det er sånn han framstår for meg, men ikke at den personen er sånn i virkelighet. Jeg har nemlig hatt en liknende erfaring med ei venninne av meg, som hadde en profil på en datingside uten å få noe nevneverdig respons. Og da jeg fikk lese profilen hennes, så det ut for meg som en fullstendig katastrofe av en profil, men jeg kjenner jo jenta i virkeligheten og vet at hun er egentlig kjempe bra person. Av og til er det mye enklere å se fra sidelinje, så jeg tror det er smart å la en av sine nærmeste venner å lese gjennom profilen og komme med komentarer. Anonymous poster hash: f6a6c...9fa
markj Skrevet 27. juli 2013 #20 Skrevet 27. juli 2013 Man må være veldig forsiktig med å nevne hva man ikke vil ha. Som Penny sier vil dette også skremme vekk de fleste andre. At man ikke vil ha en gullgraver er for de fleste en selvfølge, bare et lite mindretall som er interessert i det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå