AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #1 Skrevet 27. juli 2013 Jeg er her inne for å kanskje treffe den rette. Jeg selger ikke skinnet før bjørnen er skutt og jeg tar heller ikke sorgen på forskudd. Kanskje er du den rette, kanskje ikke. Bare en måte å finne ut? Takket være masse pryl fra mine foreldre har jeg blitt en oppegående og veloppdragen mann. Misforstå ikke veloppdragen og oppegående med at jeg aldri vil tøyse. Som du kanskje skjønner så har jeg nok av selvironi og jeg liker å ha humor. Ellers er jeg ganske nysgjerrig og noen mener jeg er ganske vitenskapelig. Hvorfor og hvordan ting fungerer er noe jeg digger å finne ut. Liker å finne løsninger på problemer og vet hvordan man svinger hammeren også. Før du kontakter meg har du lest HELE profilen min slik at du ikke opptrer som en gullgraver når du finner ut at jeg er student. Er så lei av alle den typiske "Åh, trodde du var ferdig med studiene. Sorry, men jeg ønsker en som er "økonomisk stabil". Lykke til videre" setningen. Selv om DU var fattigere enn en tigger, så betyr ikke det at jeg er det også... Lar være å legge inn en haug med kriterier på hvordan jeg ønsker du skal være, da jeg vet av erfaring at det skremmer flere enn det lokker. Dette er ikke en restaurant der man kan bestille det man ønsker, men er en arena der man kan treffe mennesker som galant har noe flott å by på. Jeg har fått anstrengt forhold til røyk, det er derfor en fordel at du ikke røyker (snus er ok). Du er ei positiv jente som liker å ha det gøy i hverdagen. Du går ikke rundt og bekymrer deg. Jeg venter på å komme inn på skole for å ta Bachelor grad i Datasikkerhet. Jeg vet at noen ser på studier som en negativ ting. Men det jeg dersom jeg skulle funnet en her inne, så ville det på ingen måte blitt en forsørgende part. Jeg er godt i stand til å ta vare på meg selv!! Når man endelig skal ha ferie, reiser jeg helst utenlands(ja, selv om jeg er student). Norge er et flott land, men det er faktisk masse utenfor Norges grenser også. Har få