Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dattera mi er 2 mnd nå. Har sovet hele natta siden 3 ukers alder, pga svøpen. Nå er det så ekstremt varmt her at jeg er bekymra. Hun er gloheit når hun våkner! Hvordan avvenne?

Svøpte sønnen vår også, men han avvente seg selv når han var eldre. Han er også født på høsten så det var ikke noe problem.

Hvordan får dubarnet ditt til å sove uten svøp?

Anonymous poster hash: 3ad80...d42

Videoannonse
Annonse
Gjest Magdalene
Skrevet

Du kan ikke åpne opp etter at baby har sovnet da? Eller våkner hun da?

AnonymBruker
Skrevet

Du kan ikke åpne opp etter at baby har sovnet da? Eller våkner hun da?

Hun tåler alt av bråk, men ikke at noen rører henne.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det ikke går bra å avvenne ennå så kanskje la henne sove i kun bleia og et tynt teppe som du svøper el helseteppe. Hvis det er veldig varmt på soverommet hele natta.

Anonymous poster hash: 565f7...90e

• Liker 1
Skrevet

Kanskje du kan prøve å svøpe henne stadig litt løsere, slik at du til slutt får teppet så løst at du bare kan brette det til side når hun har sovnet?

AnonymBruker
Skrevet

Blir hun svøpt i helseteppe eller noe annet tynt?

Anonymous poster hash: 37d49...617
AnonymBruker
Skrevet

Blir hun svøpt i helseteppe eller noe annet tynt?

Anonymous poster hash: 37d49...617

Hun blir svøpt i en gassklut. Er det luftigste vi har...

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du kan prøve å svøpe henne stadig litt løsere, slik at du til slutt får teppet så løst at du bare kan brette det til side når hun har sovnet?

Det kan vi prøve, men det hjelper ikke akkurat nå i varmen :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns faktisk at gaskluter er ganske lune jeg... Kanskje dere kunne prøve løsere og løsere og ha en bordvifte eller noe på soverommet disse dagene til dere får avvent henne? Dere kan jo la henne sove i bare bleie og.. Går det an å svøpe lenger ned på skuldrene, om du skjønner? Vi gjorde det med lille etterhvert som han ble sint av svøpen (men sovnet mye fortere når han ikke hadde sprellerom). Vi svøpte (hvis du kan kalle det det) bare underkroppen en periode. Lykke til i varmen! :-)

Anonymous poster hash: 670cd...46a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns faktisk at gaskluter er ganske lune jeg... Kanskje dere kunne prøve løsere og løsere og ha en bordvifte eller noe på soverommet disse dagene til dere får avvent henne? Dere kan jo la henne sove i bare bleie og.. Går det an å svøpe lenger ned på skuldrene, om du skjønner? Vi gjorde det med lille etterhvert som han ble sint av svøpen (men sovnet mye fortere når han ikke hadde sprellerom). Vi svøpte (hvis du kan kalle det det) bare underkroppen en periode. Lykke til i varmen! :-)

Anonymous poster hash: 670cd...46a

Det var lurt, det skal vi prøve. Takk for lykkeønskninger :) Været begynner heldigvis å bli kjøligere nå. Aldri mer sommerbaby!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...