AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #1 Skrevet 27. juli 2013 Har kjæreste som jeg er vanvittig glad i , kunne aldri vært utro mot han eller lignende. Vi har det utrolig flott og har vært sammen to år. Greia er bare det at nå er jeg på ferie hvor jeg bodde tidligere før jeg traff min kjære. Jeg har mange venner her. Greia er det at nå spør min "ex flørt" om jeg vil komme på besøk. Han sier det hadde vært utrolig hyggelig å møte meg igjen, og jeg hadde også syntes det var kjempekoselig. Problemet er bare det at dette er en person jeg har ligget med, men han var/er en utrolig god venn. Har ikke snakket særlig med han på 3 år, og ikke sett han på 3 år heller. Jeg var 15 år når jeg lå med han, nå er jeg 21. Kjenner jeg vil dra en tur på besøk, men det vrenger seg nesten litt i magen min. Jeg vet at kjæresten min aldri hadde godtatt det, så dersom jeg drar på besøk kommer jeg ikke til å fortelle han om det. Så dersom jeg drar, føler jeg meg faktisk utro. Noen innspill? Anonymous poster hash: 50abb...3aa
Black March Skrevet 27. juli 2013 #2 Skrevet 27. juli 2013 Jeg tenker alltid sånn at utroskap er det partneren din definerer det som. For min del er det knapt utroskap å ha sex hvis man er på ferie i utlandet, men hvis jeg er i sammen med ei jente som mener det er utroskap med ett lite kyss. Så aksepterer jeg den definisjonen! Samtidig, dette er eksen din, du har ikke snakket med ham eller møtt han på 3 år. Du VET hva han vil, og hvor stor risiko det er for at det skjer noe. Så skjerp deg sier nå jeg. Å møte eksen i seg selv er utroskap, det er faktisk en av de tingene jeg selv ikke kan tåle. Fordi en eks er noen du nesten alltid fremdeles har følelser for, så selv om jeg ikke bryr meg om sex i seg selv så syntes jeg faktisk det å møte en eks. Å leke med følelsene med noen andre, er det. Med andre ord, si nei! 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #3 Skrevet 27. juli 2013 Han er ikke exen min da, vi hadde en sommerflørt da jeg var 15, han 16. Etter det har det kun vært vennestadiet frem til jeg flyttet da jeg var 17. Etter det har vi ikke hatt så mye kontakt. Men jeg skjønner hva du mener, selv hadde jeg nok flippet helt ut om min kjæreste skulle på besøk til sin ex flørt, selv om det hadde vært mange år siden. Jeg skrev til han at jeg syntes det ble feil om det bare skulle være oss to, men at jeg kunne komme dersom det var flere av våre felles venner til stedet. Jeg føler meg nesten allerede utro siden jeg i det hele tatt vurderte det. Men jeg tror ikke han bød meg på besøk for et ligg, han er av den utrolig sjenerte typen, og jeg tror ikke han har ligget med ei jente i edru tilstand i sitt liv Anonymous poster hash: 50abb...3aa
Gjest Radowan Skrevet 27. juli 2013 #4 Skrevet 27. juli 2013 Kjenner jeg vil dra en tur på besøk, men det vrenger seg nesten litt i magen min. Jeg vet at kjæresten min aldri hadde godtatt det, så dersom jeg drar på besøk kommer jeg ikke til å fortelle han om det. Så dersom jeg drar, føler jeg meg faktisk utro. Noen innspill? Det er noe som heter at det du ikke kan fortelle til din partner bør du kanskje helst ikke gjøre. Syns i utgangspunktet du skal respektere typen din, med mindre han har en tendens til alltid å være en kontrollerende drama-queen. Ser heller ikke helt hvorfor det er så viktig å plutselig oppsøke en ex du uansett ikke har hatt kontakt med på evigheter. Finnes tross alt 6-7 milliarder mennesker på denne kloden, så det burde være plenty av muligheter for andre vennskap enn med akkurat ham. Syns ihvertfall dette hemmelighetskremmeriet er ganske manipulativt overfor typen din.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #5 Skrevet 27. juli 2013 Det er noe som heter at det du ikke kan fortelle til din partner bør du kanskje helst ikke gjøre. Syns i utgangspunktet du skal respektere typen din, med mindre han har en tendens til alltid å være en kontrollerende drama-queen. Ser heller ikke helt hvorfor det er så viktig å plutselig oppsøke en ex du uansett ikke har hatt kontakt med på evigheter. Finnes tross alt 6-7 milliarder mennesker på denne kloden, så det burde være plenty av muligheter for andre vennskap enn med akkurat ham. Syns ihvertfall dette hemmelighetskremmeriet er ganske manipulativt overfor typen din. Syntes ikke det er utrolig viktig nei, men det hadde vært koselig å hilse på igjen etter så lang tid. Men jeg lar det ligge, jeg er absolutt ikke av den typen. Han spurte meg, jeg tenkte ja jøss det hadde vært koselig, men så kom magefølelsen krypende og jeg skjønner jo at det ikke er helt ideelt. Anonymous poster hash: 50abb...3aa
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #6 Skrevet 27. juli 2013 * det var ikke jeg som oppsøkte han, det var hans om sendte mld på facebook Anonymous poster hash: 50abb...3aa
Black March Skrevet 27. juli 2013 #7 Skrevet 27. juli 2013 Inviter ham til noe da, for eksempel en fest der både du og kjæresten er. Kan fint snike seg litt vekk og snakke litt da
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #8 Skrevet 27. juli 2013 Det hadde jeg gjort hadde det ikke vært for at kjæresten min ikke er her. Jeg er på ferie her jeg bodde før. Men jeg sa til han at jeg ikke kom dersom det bare ble oss to, og det forstod han. Anonymous poster hash: 50abb...3aa 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #10 Skrevet 27. juli 2013 Jeg hadde ikke gjort det om kjæresten min ikke hadde likt det. Isåfall så kan du jo spørre om han vil være med, så har han iallefall fått sjansen. Dere trenger jo ikke reise spesifikt bare for å besøke han, men dere kan ta det som en del av turen. Om det ikke er greit så ville jeg holdt meg unna. Du hadde vel ikke vært så veldig begeistret om det hadde vært han som tenkte å besøke en tidligere "flørt". Anonymous poster hash: dbe07...584
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #11 Skrevet 27. juli 2013 Nei nei nei nei. Hva er det jeg tenkte på. Herregud, jeg hadde blitt knust om det var han som dro til sin tidligere flamme. Djeses, hva feiler meg. Not gonna happen! Drakk en redbull, kvikna litt til. ts Anonymous poster hash: 50abb...3aa 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #12 Skrevet 27. juli 2013 Nei nei nei nei. Hva er det jeg tenkte på. Herregud, jeg hadde blitt knust om det var han som dro til sin tidligere flamme. Djeses, hva feiler meg. Not gonna happen! Drakk en redbull, kvikna litt til. ts Anonymous poster hash: 50abb...3aa Seriøst? Kanskje du heller burde vurdere å la hjernen få slappe av litt i blant i stedet. Sov gjerne med jevne mwllomrom, på natten om du vil, eller ikke. Også, med en avslappet tilstand er det kanskje ikke like lett å bli hjernevasket eventuelt. Og må dere møte hverandre hjemme hos noen av dere da? Kan dere ikke treffes ute et sted?Anonymous poster hash: fe09c...91d
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #13 Skrevet 27. juli 2013 nei jeg driter i det. når jeg måtte poste et innlegg her om det så sier det sitt i grunn. Anonymous poster hash: 50abb...3aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå