Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Blir så skremt av alle historiene her på KG. Og i en alder av 25 er jeg uansett sikker på at barn ikke er noe jeg selv har lyst til å ha.

Tenker og det at det vil være mye enklere å akseptere for en eventuell kjæreste at jeg ikke kan få barn. Enn å måtte diskutere fram og tilbake, da blir det litt sånn enten eller. Hvis hun virkelig vil ha barn så mye hadde jeg uansett ikke vert rett mann?

Noen som har gjort det?

Anonymous poster hash: b9849...351
Videoannonse
Annonse
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Har ikke gjort det, men hadde jeg vært mann hadde jeg sikkert gjort det

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke gjort det, men hadde jeg vært mann hadde jeg sikkert gjort det

Har litt mer kontrollen som kvinne. Siste ordet å greier, eller p-piller.... Når kommer p-piller for menn?

Gjest Faerunpedia
Skrevet

Har litt mer kontrollen som kvinne. Siste ordet å greier, eller p-piller.... Når kommer p-piller for menn?

Ser den, er glad jeg ikke er mann..
Skrevet

Eller forsøk å fine en ordentlig dame som ikke ser på alenemortilværelsen som luksus? Ha samtale om det,diskuter det og da får du se hva hun mener om slike temaer....det er mitt tips til alt, ta opp en diskusjon,hør hva hun sier,og virker hun rasjonell,go for it.....

Hvis ikke,steriliser deg;-) men litt kjipt om du møter den fantastiske dama og hu vil ha barn da....

AnonymBruker
Skrevet

Og i en alder av 25 er jeg uansett sikker på at barn ikke er noe jeg selv har lyst til å ha.

Tenk hvis du i en alder av trettini, finner den ene som du vil ha barn med da? Slikt kan forandre seg med tiden. Anonymous poster hash: b714f...55c
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var 25 tenkte jeg det samme. Nå er jeg 30 og ønsker meg veldig barn. Jeg ville ikke gjort det så tidlig som i en alder av 25! Mye endrer seg på få år i den kommende tiden. Det er verre å angre på at man har gjort det, enn at man må bruke prevensjon.

Anonymous poster hash: c5a7a...4b5
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Eller forsøk å fine en ordentlig dame som ikke ser på alenemortilværelsen som luksus? Ha samtale om det,diskuter det og da får du se hva hun mener om slike temaer....det er mitt tips til alt, ta opp en diskusjon,hør hva hun sier,og virker hun rasjonell,go for it.....

Hvis ikke,steriliser deg;-) men litt kjipt om du møter den fantastiske dama og hu vil ha barn da....

Man kan koble ledningen på igjen da ;)

Anonymous poster hash: cc58f...f0d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Åh herregud, finnes det kvinner som ser på det som luksus??? :lol:

Anonymous poster hash: b3a05...402

Skrevet (endret)

Man kan koble ledningen på igjen da ;)

Anonymous poster hash: cc58f...f0d

Jo men det er ikke SIKKERT at det vil fungere. Når man først har kuttet ledningen måman ta utgangspunkt i at man er steril.

Edit:

"Hva er ulempene med sterilisering?

Hovedfordelen med å klippe over sædlederne er også samtidig ulempen. Inngrepet er varig! Å utføre sterilisering er et enkelt inngrep. Hvis man på et senere tidspunkt ønsker å gjøre om på inngrepet ved å sy sammen sædlederne er dette en vanskeligere og mer kostbar operasjon som langt fra alltid er vellykket."

Kilde

Endret av Alice123
AnonymBruker
Skrevet

Åh herregud, finnes det kvinner som ser på det som luksus???

Anonymous poster hash: b3a05...402

Du må være ny her på KG. :lol: Det er flust av bitre kvinner som ser på det som luksus å være "fri fra mannen" (eller kvinnefrigjøring, som det kalles, men hva tror du kvinnen skal frigjøres fra? barn? nei, mannen).

Anonymous poster hash: 1ad30...5ec

AnonymBruker
Skrevet

å sterilisere seg, men samtidig tenke at man kan "koble på ledningen" igjen hvis man angrer, er naivt tenkt

Anonymous poster hash: 80cac...220
  • Liker 4
Gjest gjest
Skrevet

Nå vet jeg ikke om du bare vil ha svar fra menn som har gjort det, men jeg svarer likevel.

Jeg steriliserte meg som 30-åring og jeg er kvinne. Jeg har aldri hatt lyst på barn og jeg har aldri angret på at jeg steriliserte meg. Jeg er sammen med en mann som heller ikke ønsker seg barn og vi har det veldig bra sammen.

AnonymBruker
Skrevet

Når man steriliserer seg skjønner i hvert fall partneren at man mener alvor, og slipper den der "du kommer nok på bedre tanker"-tankegangen. Ville sett bare fordeler med en mann som verken kunne eller ville få barn.

Anonymous poster hash: ca61a...f29
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Man kan jo få fryst ned sæd til senere bruk.

Anonymous poster hash: 85e25...e4a
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke gjordt det, men har bestilt time for å få det gjordt. Vel og merke har jeg to barn, og vet med sikkerhet at dersom forholdet mitt skulle ryke (noe jeg tviler sterkt på) så vil jeg uansett ikke ha noen flere barn. Uavhengig av om partnere ønsker barn eller ikke. Og jeg mener selv, at man aldri skal få barn, dersom man ikke ønsker dem, bare fordi en partner har ett sterkt ønske om barn. Så nå er timen bestilt, for å sette opp time til operasjon. Gleder meg til å slippe å tenke noe mer over den problematikken.

Anonymous poster hash: 66137...e9a
  • Liker 1
Gjest Moirai
Skrevet

Det er da ikke sikkert han får noe mere lyst på barn, bare fordi en fantastisk dame vil det.

Og sånn er nå livet, alle valg man tar utelukker noe annet. Jeg hadde ikke vært sikker nok da jeg var 25, men nå, ti år etter, har jeg fortsatt ikke lyst på barn, og hadde nok vurdert å kutte, dersom jeg hadde vært mann.

• Liker 1
Gjest Rodion Raskolnikov
Skrevet

Alle som vet de ikke vil ha barn burde sterilisere seg

Skrevet

Frys ned noen sædceller først da, i tilfelle du ombestemmer deg en dag!

AnonymBruker
Skrevet

Det er da ikke sikkert han får noe mere lyst på barn, bare fordi en fantastisk dame vil det.

Og sånn er nå livet, alle valg man tar utelukker noe annet. Jeg hadde ikke vært sikker nok da jeg var 25, men nå, ti år etter, har jeg fortsatt ikke lyst på barn, og hadde nok vurdert å kutte, dersom jeg hadde vært mann.

Det er noe med risikovurdering da.. Har aldri hatt lyst på barn, skjønner godt hvorfor enkelte vil ha det men for min del tar jeg heller en måned på Bali, ha det gøy og gjøre det jeg selv vil enn å la livet mitt bli styrt av barn.

Kan det hende at jeg ombestemmer meg? Ja, ingenting er umulig.

Kjangse for at jeg ombestemmer meg? Veldig lav.

Kan det hende at jeg møter på ett forskrudd kvinnfolk som klipper hull i kondomen, ikke sier ett ord for så og sende advokaten sin på døra med krav on barnebidrag 9 måneder senere? Ja, ingenting er umulig.

Kjangse for at det skjer? Langt høyere enn hva jeg er komfortabel med.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...