AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #1 Skrevet 27. juli 2013 Hei! Jeg skal på date med en om 2,5 uker (blir ikke før da pga flytting pga studier, men vi ender opp på samme sted) og jeg gleder meg VELDIG(!!) for han virker som en helt fantastisk fyr og vi har nesten alt til felles (han har til og med gutteversjonen av mitt navn!) så vi skal jo sikkert finne på noe litt rolig til å begynne med, men jeg kunne gjerne tenkt meg en paintball-date etterhvert jeg da, for dette er noe begge liker veldig godt. Hva tror dere om det? Eller er det noen som har dårlig erfaring med det? Jeg er helt i skyene nå, for fyren er egentlig helt perfekt for meg, så beklager om jeg tar litt av her Anonymous poster hash: bcf9d...5c8 3
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #2 Skrevet 27. juli 2013 Genialt. Kjør på. Jeg er jente, ikke noen spesiell forkjærlighet til paintball, men hadde elsket det om mannen tok meg ut på painballdate. Gud, så gøy! Anonymous poster hash: e2ba4...80d
Black March Skrevet 27. juli 2013 #3 Skrevet 27. juli 2013 Som mann, så må jeg si at hvis ei jente dro meg med på paintball-date så hadde jeg fått stjerner i øynene. "Kuleste jenta noensinne" stjerner ; 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #4 Skrevet 27. juli 2013 Som mann, så må jeg si at hvis ei jente dro meg med på paintball-date så hadde jeg fått stjerner i øynene. "Kuleste jenta noensinne" stjerner ; det er bra å høre -tsAnonymous poster hash: bcf9d...5c8
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #5 Skrevet 27. juli 2013 Hei! Jeg skal på date med en om 2,5 uker (blir ikke før da pga flytting pga studier, men vi ender opp på samme sted) og jeg gleder meg VELDIG(!!) for han virker som en helt fantastisk fyr og vi har nesten alt til felles (han har til og med gutteversjonen av mitt navn!) så vi skal jo sikkert finne på noe litt rolig til å begynne med, men jeg kunne gjerne tenkt meg en paintball-date etterhvert jeg da, for dette er noe begge liker veldig godt. Hva tror dere om det? Eller er det noen som har dårlig erfaring med det? Jeg er helt i skyene nå, for fyren er egentlig helt perfekt for meg, så beklager om jeg tar litt av her Anonymous poster hash: bcf9d...5c8 Hvis det er noe begge liker, så er det jo ikke noe å lure på. Jeg ville absolutt ikke likt det, men folk er jo forskjellige. Anonymous poster hash: 8d1b7...b5b
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #6 Skrevet 27. juli 2013 Hvis det er noe begge liker, så er det jo ikke noe å lure på. Jeg ville absolutt ikke likt det, men folk er jo forskjellige. Anonymous poster hash: 8d1b7...b5b men er det fordi du ikke liker paintball, ellet ville du ikke likt en sånn date? For jeg vet at han her spiller paintball ofte da http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'> -tsAnonymous poster hash: bcf9d...5c8
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #7 Skrevet 27. juli 2013 men er det fordi du ikke liker paintball, ellet ville du ikke likt en sånn date? For jeg vet at han her spiller paintball ofte da -tsAnonymous poster hash: bcf9d...5c8 Fordi jeg ikke liker paintball, og fordi han ville lest meg veldig dårlig om han trodde det var min greie. Er litt som om han skulle bedt meg på gokart, bowling eller klatrevegg. Men når dere begge liker det så er det jo ikke noe å lure på. Anonymous poster hash: 8d1b7...b5b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå