AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #1 Skrevet 27. juli 2013 Jeg spiser nattmat hele tiden og føler at jeg ikke går ned i vekt pga det. Kommer til å legge på meg masse om jeg fortsetter sånn. Men får alltid craving om natten og føler et stort savn om jeg ikke spiser noe.... Krever enorm viljestyrke for å la vær Noen tips? Anonymous poster hash: d729c...2d1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #2 Skrevet 27. juli 2013 Sove om natten og ikke lage deg mat om du skulle våkne..? Herregud, dette er jo bare et spørsmål om viljestyrke. Anonymous poster hash: f2501...935 3
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #3 Skrevet 27. juli 2013 Lag deg noe sunt om natta! Har du lyst på noe så ta frem bær, frukt, ett glass pepsi max, knekkebrød. IKKE finn frem fullt av sjokolade, middager, chips... Anonymous poster hash: cf233...c81
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #4 Skrevet 27. juli 2013 Men jeg bor fortsatt hjemme og her i huset har vi aaaalltid noe digg!!! Anonymous poster hash: d729c...2d1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #5 Skrevet 27. juli 2013 Svaret her er så kjipt og direkte som; slutt å spis nattmat eller spis et mindre måltid på dagen/ fordel slik at total kalorimengde ikke overstiger det du ønsker å ligge på. Nattmat i seg selv er ikke ille(med mindre det forårsaker søvnmangel). Vektnedgang er for de fleste kun disiplin og viljestyrke. Det ER hardt, men det er det eneste som virkelig nytter. Dette klarer du!!Anonymous poster hash: a5628...be1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #6 Skrevet 27. juli 2013 Prøver du å spise følelser siden du merker et savn om du ikke spiser? Anonymous poster hash: a2f7f...fc0
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #7 Skrevet 27. juli 2013 Prøver du å spise følelser siden du merker et savn om du ikke spiser? Anonymous poster hash: a2f7f...fc0 jeg liker å spise bort følelser etter en stressende hverdag med mange inntrykk. Det funker faktisk!! men det er jo kke bra. Anonymous poster hash: d729c...2d1
Gjest *kokos* Skrevet 27. juli 2013 #8 Skrevet 27. juli 2013 Når jeg er feks på hytta til foreldrene mine bruker jeg rett og slett og putte alt snop og søtt i en pose, og bære det på soverommet til foreldrene mine. De som vil kan da forsyne seg med det de vil ha, men det blir øangt nok unna meg til at jeg ikke fråtser i alt mulig. Hjemme må mannen ha potetgull osv gjemt i skapet sitt på soverommet, for jeg raner alle kjøkkenskap. Jeg har ingen viljestyrke når snopet først er i hus, men denne ryddinga funker for meg!
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #9 Skrevet 27. juli 2013 jeg liker å spise bort følelser etter en stressende hverdag med mange inntrykk. Det funker faktisk!! men det er jo kke bra. Anonymous poster hash: d729c...2d1 Nei, nettopp. Men da vet du ca hva som trigger spisingen din, også må du jobbe utifra det. Det er mange som erstatter spisingen med meditasjon, yoga og andre rolige sinnsbevisste aktiviteter. Anonymous poster hash: a2f7f...fc0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå