Gå til innhold

Finnes det noen fine trådløse bordlamper?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har ikke lampe over spisebordet, og takspottene blir så ukoselig når man skal spise. Vil ikke ha en bordlampe med ledning da denne kommer til å være i veien.

Ser etter noe alla dette: http://www.my-deco-shop.com/design/lang-no/bordlampe/994-den-tradlose-firefly-lampe-led-table-lamp-for-innendors-eller-utendors-bruk-mobil-hjem-deco-og-design.html#.UfMA5ssaySM bare billigere:)

Noen som vet? :)

Endret av langbein86
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Å den var fiiiin *ønskeseg*

Anonymous poster hash: 26cca...51d

AnonymBruker
Skrevet

En batterilampe må noen ganger lades. Derfor er de noe jævla dill hver gang de går tomme.

Anonymous poster hash: 442c0...552
Skrevet

En batterilampe må noen ganger lades. Derfor er de noe jævla dill hver gang de går tomme. Anonymous poster hash: 442c0...552

Ja det er sant, men skal kun brukes innimellom når middagen skal være ekstra koselig, ikke torsk og poteter klokken fem liksom :)

Hvor får man tak i disse batterilampene?

Skrevet

De fleste er lagd for å brukes som ekstralys i ganger og bod og har en form som en liten jojo. Altså noe helt annet enn detdu ser for deg.

Når selv kineserne på ebay ser ut til å holde seg unna anser jeg at det skyldes vanskeligheter med å lage billig nok.

AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo kjøpe spotlight som du kan feste i taket eller på veggnen. Det kan bli ganske koselig det også, så lenge lyset bare lyser på bordet, og ikke i hele rommet.

Anonymous poster hash: 9cdc4...cdf
Skrevet

De fleste er lagd for å brukes som ekstralys i ganger og bod og har en form som en liten jojo. Altså noe helt annet enn detdu ser for deg.

Når selv kineserne på ebay ser ut til å holde seg unna anser jeg at det skyldes vanskeligheter med å lage billig nok.

Hehe ja det ser ikke ut som det er så lett å få tak i..

Du kan jo kjøpe spotlight som du kan feste i taket eller på veggnen. Det kan bli ganske koselig det også, så lenge lyset bare lyser på bordet, og ikke i hele rommet. Anonymous poster hash: 9cdc4...cdf

Takk for forslag, ja det blir kanskje noe slikt som blir løsningen :)

AnonymBruker
Skrevet

Hehe ja det ser ikke ut som det er så lett å få tak i..

Takk for forslag, ja det blir kanskje noe slikt som blir løsningen :)

Så lenge de kan dimmes, skulle det ikke være noe problem å få det koselig.

Anonymous poster hash: 442c0...552

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Skrevet

Takk for hjelpen, mange søte lamper her da:) kjempefint, da er jeg litt lenger på vei med "prosjekt spisestue" :)

AnonymBruker
Skrevet

Takk for hjelpen, mange søte lamper her da:) kjempefint, da er jeg litt lenger på vei med "prosjekt spisestue" :)

Kan du ikke dimme de spottene du har da? Vi har spotter i taket og de MÅ dimmes, ellers blir det ukoselig. Jeg er veldig opptatt av lys. Men hva med å lage denne selv? Det er den nøstelampen som står på bordet. Forklaring er i kommentarfeltet. Har tenkt lenge at jeg skal lage den selv, tenkte å kjøpe lyslenke som går på batteri på ebay eller noe (den stappes inn i lampen).

Anonymous poster hash: 23c05...ac9

Skrevet

Kan du ikke dimme de spottene du har da? Vi har spotter i taket og de MÅ dimmes, ellers blir det ukoselig. Jeg er veldig opptatt av lys. Men hva med å lage denne selv? Det er den nøstelampen som står på bordet. Forklaring er i kommentarfeltet. Har tenkt lenge at jeg skal lage den selv, tenkte å kjøpe lyslenke som går på batteri på ebay eller noe (den stappes inn i lampen). Anonymous poster hash: 23c05...ac9

Åja, den var innmari fin:) kanskje det er tingen, være litt kreativ å lage selv :) takk for tips!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...