Gjest grizzly Skrevet 26. juli 2013 #1 Skrevet 26. juli 2013 regner med dette er veldig varierende og avhengig av hvor lenge han er borte. Spør vel egentlig fordi jeg lurer på om jeg er en "kaldere" person enn andre. det gjør meg overhodet ingenting at samboerenmin er bortreist på feks guttetur ei uke. Jeg blir jo selvsagt urolig/irritert om han ikke gir lyd fra seg, svarer på meldinger etc. Men det er ikke sånn at jeg syns det er fælt å være uten han. Vi har det ikke fælt når vi er fra hverandre... jeg kjente at jeg savnet han når jeg var bortreist i 3 uker på jentetur når vi hadde vært sammen i 6 mnd. Men ikje voldsomt.. Jeg var jo så opptatt med andre ting. Var selvsagt godt å se han igjen:) er vel ikke helt uvanlig å ikke savne folk heller? Jeg har forsåvidt aldri savnet foreldrene mine heller når jeg har vært ut og reist.. Og egentlig slitt litt med å forstå "hjemlengsel". Driver ikke å lengter etter ting.
FantasDick Skrevet 26. juli 2013 #2 Skrevet 26. juli 2013 Jeg savner han utrolig mye når vi ikke er sammen. I løpet av de to årene vi har bodd sammen har vi ikke vært fra hverandre mer enn døgn, og jeg synes dét var ille nok. Skal snart reise bort i 2 uker, så jeg er litt spent på hvordan jeg takler det. Vi snakker med hverandre på telefonen, SMS, e-post og chat når vi ikke er sammen, selv om jeg bare er på jobb (har muligheten til å tekste/chatte uten at det går utover arbeidet).
fuksia Skrevet 26. juli 2013 #3 Skrevet 26. juli 2013 Størst hvor lenge han er vekke, en uke eller to går helt fint. Kan savne han vist det er en kjedelig søndag eller noe, men liker egentlig å ha huset for meg selv en stund. men får igrunn alltid litt hjemlengsel om det er jeg som reiser..
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #4 Skrevet 26. juli 2013 Er singel, så jeg blir ikke så veldig ensom når ikke noen reiser bort. Anonymous poster hash: 8cfbe...1ce
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #5 Skrevet 26. juli 2013 En uke eller to er ikke noe problem. Er selvfølgelig godt å få han hjem igjen, men sitter ikke å griner når han er borte heller. Jeg trives veldig godt i mitt eget selskap og har behov for mye alenetid, så det blir mer sånn at jeg lader batteriene og koser meg Nå som han er borte på tredje måneden derimot begynner jeg å merke savnet. Bare en uke igjen heldigvis! Anonymous poster hash: fd619...77f
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #6 Skrevet 26. juli 2013 Jeg savner ham selv når han er borte bare en natt. Vi bodde fra hverandre en periode pga jobb. Det var for jævlig. Anonymous poster hash: 34dce...99c 2
skruf Skrevet 26. juli 2013 #7 Skrevet 26. juli 2013 Mannen min bodde 1.5 år i en annen by og var hjemme to helger i måneden pga jobb. Da savnet jeg han. Men hvis han er på guttetur eller han stikker på jakt ei uke eller to på høsten så savner jeg han egentlig ikke så mye..
challenger Skrevet 26. juli 2013 #8 Skrevet 26. juli 2013 Nei, jeg synes det er deilig med litt alenetid:) Ikke noe problem at han er borte i et par uker altså. 1
Enyya Skrevet 26. juli 2013 #9 Skrevet 26. juli 2013 Samboeren min jobber 1-2 netter i uken og synes egentlig det er deilig med noen kvelder for meg selv. Før når ikke bodde sammen så bodde vi en time fra hverandre og pga barn osv så kunne vi ikke se hverandre mer enn ca.1 dag i uken og da savnet jeg han uutholdelig mye!
Alja Skrevet 27. juli 2013 #10 Skrevet 27. juli 2013 Ja. Veldig! Han er i forsvaret nå, dimmer rett før jul. Gleder meg! Nå har vi ikke sett hverandre på to uker, og det er enda to uker til perm. 16 august er datoen! Wiiiiiii!
Peculiar Skrevet 27. juli 2013 #11 Skrevet 27. juli 2013 Jeg savner kjæresten min voldsomt når han er bortreist. Han er vekke 1 mnd og hjemme 1 mnd pga jobb, så det er jo mye mer bortetid enn par vanligvis har fra hverandre da. Jeg kommer på det punktet i de ukene han er borte at jeg ikke klarer å ligge full glede inn i noe til slutt fordi jeg bare går å venter på at han skal komme hjem igjen. Heldigvis skal vi ikke holde på slik så veldig lenge framover
ninuska_ Skrevet 27. juli 2013 #12 Skrevet 27. juli 2013 (endret) Tja, det er litt rart å skrive det, men både og. Det er selvsagt flere øyeblikk hvor jeg kjenner på savnet skikkelig, at nå skulle han vært hos meg, men i det store og det hele syns jeg det er ganske greit over en kortere periode om vi har jevnlig kontakt. Det er ingen stor savnfølelse hele tiden, og det kan også ha noe med at jeg holder meg opptatt store deler av tiden. Men det er alltid like godt å få han tilbake Endret 27. juli 2013 av ninuska_
Mireille Skrevet 27. juli 2013 #13 Skrevet 27. juli 2013 Jeg vil ikke si at jeg føler et savn akkurat, om samboeren min er borte 1-2 uker. Vi snakker i så fall på telefon. Jeg blir alltid glad når han kommer hjem igjen, men jeg vil ikke si at jeg føler et stort savn. Jeg er glad i han, og jeg vet jo at vi ses igjen ganske snart. Jeg synes på ingen måte at det gjør deg "kald" TS, mer at man er moden nok og reflektert nok til at det ikke trigger noen ekstrem emosjonell respons (tenker jeg), og at forholdet er ganske balansert og modent.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #14 Skrevet 27. juli 2013 Mannen har vært på tur flere ganger over mange uker hvor det har vært nesten umulig å ha kontakt. Så da har jeg kanskje fått en epost på noen linjer (ingen forfatter ) eller en sms i løpet av 3-4 uker. Ellers er jeg selv borte en helg hver måned og innimellom på lengre turer. Savner ham? Ja når jeg legger meg om kvelden, da mangler han ved siden av meg. Ellers så skjer det så mye i livet med barn og andre ting at jeg ikke rekker å kjenne på savnet. Tror, utfra det han sier, at han savner meg mer når han er alene hjemme. Men det er alltid så godt å se hverandre igjen etter lengre tid borte. Etter en helg føles det som om vi ikke har vært borte fra hverandre. Anonymous poster hash: 0541e...9e9
Caledonia Skrevet 27. juli 2013 #15 Skrevet 27. juli 2013 (endret) Ja det gjør jeg. Om han reiser bort et par dager så savner jeg han vanvittig. Unntaket er om jeg selv er på jentetur eller bare er sammen med venninner hjemme. Endret 27. juli 2013 av Caledonia 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #16 Skrevet 27. juli 2013 Jeg savner ham veldig, men er ikke blant de som tror 3 dagers fravær = utroskap, og poster tråder om det på kg hvis det går en halvtime uten sms. Han er veldig sosial og jeg motsatt, så jeg unner ham å ha et sosialt liv utenom oss. Anonymous poster hash: db8a3...e30
Strikkemamma Skrevet 27. juli 2013 #17 Skrevet 27. juli 2013 Jeg savner ham utrolig mye. Alltid like godt å få han hjem igjen 1
Alice123 Skrevet 27. juli 2013 #18 Skrevet 27. juli 2013 Nei. Han har en jobb som krever en del reiser og hotellnetter, så jeg er godt vandt til det. Jeg har også en del behov for alenetid. Det jeg sliter mer med, er de ukene hvor han kommer hjem 22-23 hver dag og er borte i helgene. Da blir det ensomt og det har vi hatt mange diskusjoner om.
Gjest linited Skrevet 27. juli 2013 #19 Skrevet 27. juli 2013 Ja!! Savner han med en gang han går ut døra! Han er min aller beste venn, i tilegg, så ja
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #20 Skrevet 27. juli 2013 Nei, jeg synes det er deilig med litt alenetid:) Ikke noe problem at han er borte i et par uker altså. Enig! Ha hele sengen for seg selv, styre å ordne med akkurat det man vil, når man vil. Spise det man selv vil ha til middag uten å ta hensyn. Det er deilig. Men ikke for lenge da. En uke holder Anonymous poster hash: 6dccc...8bf 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå