AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #1 Skrevet 26. juli 2013 Hei på kjøkkenet er det hull i den ene veggflisen, og ut stikker det en ledning. Det er et stort hull, og jeg hadde håpet at flisen kan byttes ut med en som kan dekke ledningen, slik at den ikke syns lenger. Er dette mulig, eller må jeg skjule/sikre den med en plastkopp over? Skal selvfølgelig få fagpersonell til å ta seg av jobben, er bare nysgjerrig på hva som er mulig Takk for svar <3Anonymous poster hash: f7084...4b3
Gjest Akse Skrevet 26. juli 2013 #2 Skrevet 26. juli 2013 Kontakt en elektriker som kan fortelle det hva ledningen er til. Det er ikke lov å dekke åpne ledninger. Vet du om det er en veggboks bak? Er det under overskapene? Da er det mest sannsynlig til lys. 1
Iselin3 Skrevet 26. juli 2013 #3 Skrevet 26. juli 2013 Jeg aner ikke om det er en boks bak det er under kjøkkenvifta, tenker kanskje de som har pusset opp i utgangspunktet ønsket å ha vifta lenger ned.. Men det er bare spekulasjoner fra min side
Gjest Akse Skrevet 26. juli 2013 #4 Skrevet 26. juli 2013 (endret) Punkter blir ofte flyttet i forbindelse med ombygging av kjøkken. Det er jo veldig dumt at den stikker ut av flisene, men den må fjernes eller bokses inn hvis den ikke skal brukes. Dette er uansett en jobb for en elektriker. Endret 26. juli 2013 av Akse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå