AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #1 Skrevet 26. juli 2013 Så ja, jeg likte henne og hun likte meg. Hun sa til og med at hun var noe ala "stormende forelska" i meg, så måtte jeg være borte i en måned. Hun sa hun kom til å savne meg, og sa det til mange venner av meg etc. Så når jeg kom hjem, så hadde hun sånn 2 veier i forveien blitt sammen med en annen. Så hva skal jeg gjøre? Vi holdt på å bli sammen, så måtte jeg dra, og når jeg kommer hjem, vel.. Har ikke lyst til å gi opp, men jeg kan jo ikke prøve å bryte opp forholdet heller... Noen som har vært borte i noe lignende? Anonymous poster hash: 830fc...7f1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #2 Skrevet 26. juli 2013 Snodig problemstilling. Du var borte i 1 måned, og på den tiden hadde han blitt sammen med en annen? Det sier jo litt om ham da. Er dette noe du ønsker å bryte et forhold for og satse på altså? For det sier jo litt om deg da. Anonymous poster hash: f2961...6e5
Mr.Omg Skrevet 26. juli 2013 #3 Skrevet 26. juli 2013 Jenter ass... Jeg hadde kutta henne ut helt. Man blir ikke plutselig sammen med en hvis man er forelska i en annen. 4
Gjest .-L-. Skrevet 26. juli 2013 #4 Skrevet 26. juli 2013 (endret) Vel, hun har tydeligvis møtt en annen. Vet ikke jeg, ser at det er kjipt å være i situasjonen når man er glad i jenta, men det er jo litt spesielt at hun går fra " stormende forelsket" til å plutselig bli sammen med en annen. Henger ikke helt på greip spør du meg. Hadde det skjedd meg så hadde jeg nok bare måtte bite i det sure eple, vært såret og droppet hele damen. Hadde ikke kjempet for en dame som holdt på slik. Endret 26. juli 2013 av .-L-.
Guybrush Skrevet 26. juli 2013 #5 Skrevet 26. juli 2013 Hvor gammel er hun? Høres ut som om hun ikke vet hva hun selv føler og evt overdriver. Isåfall ikke noe å basere seg på for deg slik jeg ser det.
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #6 Skrevet 26. juli 2013 Hun var vel kanskje ikke så forelsket som hun sa. Veldig dårlig gjort av henne, jeg ville gått videre og ikke sett meg tilbake! Anonymous poster hash: cbeae...3b7
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2013 #7 Skrevet 27. juli 2013 Hvis hun virkelig var stormende forelsket ville hun ikke hatt problem med å vente i en måned, mange venter i lang tid på den de er interessert i, fordi da betyr ikke andre noe. Hun har brukt store ord, har sikkert likt deg, men med en gang du var ute av syne, gikk hun til en annen. Jeg ville aldri ha brydd meg med å kjempe for en sånn jente. Finn ei som du betyr noe for, ei som ikke ser andre enn deg.
Gjest gjest Skrevet 27. juli 2013 #8 Skrevet 27. juli 2013 Glem henne hvis du har respekt for deg selv.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #9 Skrevet 27. juli 2013 Jeg har ofte opplevd at jenter kan være veldig useriøse på denne måten, jeg skjønner det ikke. Tror ikke gutter er slik. Anonymous poster hash: ee791...5ec 1
Steinar40 Skrevet 27. juli 2013 #10 Skrevet 27. juli 2013 Hun har det som kalles for en impulsiv natur. Livsfarlige for andre folk. 1
Gjest gjeest Skrevet 27. juli 2013 #11 Skrevet 27. juli 2013 Jeg har ofte opplevd at jenter kan være veldig useriøse på denne måten, jeg skjønner det ikke. Tror ikke gutter er slik. Anonymous poster hash: ee791...5ec Det er fordi gutter er ikke overfladisk som jenter.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #12 Skrevet 27. juli 2013 Enten så overdrev hun sine følelser for deg eller så ville hun ha deg som reserve i fall hun ikke fant noen andre i mellomtiden. Anonymous poster hash: b7d55...b14
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #13 Skrevet 27. juli 2013 Forrige gang jeg var stormende forelsket ventet jeg nesten et år (jeg studerte i utlandet). Det var ikke noe problem, for jeg var nemlig stormende forelsket. Det er to muligheter her, begge like dårlige for deg og begge innebærer at du må glemme jenta: a) Hun er fremdeles forelsket i deg. Dette betyr at hun er helt koko som har hoppet inn i et nytt forhold så kort tid etter at hun har møtt noen hun virkelig liker, og i tillegg er hun ikke ærlig med seg selv. Styr unna. Det å bli sammen med noen på så kort tid er spesielt om så hun ikke hadde møtt deg, men det er enda rarere da. b) Hun overdrev følelsene sine og er ikke forelsket i deg lenger, men han nye. Styr unna. Hun har en ny. Kanskje hun trodde hun var stormende forelsket. Kanskje hun var veldig impulsiv. Nå er hun iallfall med en annen. Så, der er svaret. Styr unna. Anonymous poster hash: ca32b...1ee 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #14 Skrevet 27. juli 2013 Ja er sant hva dere sier. Men er bare så rart, har kommet over det nå, men jeg hadde sett frem til å komme hjem. Så når jeg kommer hjem, får jeg vite at hun er sammen med en annen på en relativt hard måte. Fikk det jo rett opp i fleisen og jeg ante jo ikke hva jeg skulle gjøre eller tro. Uansett så begynte hun å flørte med meg faktisk, og sa også noe som at "det trenger ikke nødvendigvis og regnes som flørting" og hintet til at hun flørtet, da svarte jeg noe alá: "Vi får håpe det, siden du har type". Så jeg tror at jeg gjorde det klart (eller hintet til) at hun er opptatt nå, at hun valgte en annen før meg. Og det sånn 3 dager eller noe før jeg kom hjem. Føler meg bare såret og snytt på en måte, men det viser jo at hun er umoden og/eller at vi kanskje ikke er på samme bølgelengde når det kommer til forhold. a) Hun er fremdeles forelsket i deg. Dette betyr at hun er helt koko som har hoppet inn i et nytt forhold så kort tid etter at hun har møtt noen hun virkelig liker, og i tillegg er hun ikke ærlig med seg selv. Styr unna. Det å bli sammen med noen på så kort tid er spesielt om så hun ikke hadde møtt deg, men det er enda rarere da Ja det jeg også tenker. Men er ikke noe å holde fast ved når hun bare hopper over til en annen, og det like før jeg kom hjem.. For sånn 1 uke siden erklærte jo hun også kjærligheten sin overfor meg til en venn meg. Så derfor jeg er forvirret bare.. Siden hun åpenbart likte meg for ihvertfall 1 uke siden. Hun kunne i det minste ha gjort det på en mer diskre måte, og ikke gjøre det offisielt med én gang. Og spesielt fortelle typen hennes om det. Siden jeg møtte ham, og han fortalte alle som var der hvor mye han elsker henne (og hun var ikke der) så kom det frem at de var sammen. Og tror de også hoppet inn i forholdet rimelig fort så det var en generell impulsiv handling. b) Hun overdrev følelsene sine og er ikke forelsket i deg lenger, men han nye. Styr unna. Hun har en ny. Kanskje hun trodde hun var stormende forelsket. Kanskje hun var veldig impulsiv. Nå er hun iallfall med en annen. Ja det er også en mulighet, men moralen er - som du sa - at jeg burde holde meg unna henne. Men jeg har likevel bare lyst til å "vente" og snakke med henne om hva som faktisk hendte.. Men igjen så vil jeg kanskje virke bitter og det vil være ukomfortabelt.. Så burde jeg bare ha en "siste snakk" eller bare forlate henne helt? Anonymous poster hash: 830fc...7f1
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2013 #15 Skrevet 27. juli 2013 Kvinnfolk. Sikkert en av disse som konstant krever oppmerksomhet. Da hun ikke kunne få det fra deg, ettersom du var borte, gikk hun videre. Slapp av og bare nyt at du fant ut av hvordan hun var såpass tidlig. Det er ikke noe tap.
OPIgirl Skrevet 27. juli 2013 #16 Skrevet 27. juli 2013 Det er fordi gutter er ikke overfladisk som jenter. Min erfaring er at menn er mye mer overfladiske.
Gjest .-L-. Skrevet 27. juli 2013 #17 Skrevet 27. juli 2013 (endret) Jeg har ofte opplevd at jenter kan være veldig useriøse på denne måten, jeg skjønner det ikke. Tror ikke gutter er slik. Anonymous poster hash: ee791...5ec Mitt inntrykk er at enkelte er veldig vinglete i følelsene sine. Plutselig føler de og gjør noe annet som motstrider hva de har sagt tidligere. Endret 27. juli 2013 av .-L-.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #18 Skrevet 27. juli 2013 Min erfaring er at menn er mye mer overfladiske. Jeg er blind og har aldri sett farger. Betyr det at de ikke eksisterer? Anonymous poster hash: e3dfc...e7d 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #19 Skrevet 27. juli 2013 Jeg vil ikke at dette skal være en menn vs. kvinner tråd. Trodde vi var forbi dette i 2013, eller iallefall når man slutta på barneskolen.. Jeg likte henne, og hun likte meg. Var rent tilfeldig at vi likte hverandre, og at hun var jente og jeg gutt. Anonymous poster hash: 830fc...7f1 1
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2013 #20 Skrevet 28. juli 2013 Ja er sant hva dere sier. Men er bare så rart, har kommet over det nå, men jeg hadde sett frem til å komme hjem. Så når jeg kommer hjem, får jeg vite at hun er sammen med en annen på en relativt hard måte. Fikk det jo rett opp i fleisen og jeg ante jo ikke hva jeg skulle gjøre eller tro. Uansett så begynte hun å flørte med meg faktisk, og sa også noe som at "det trenger ikke nødvendigvis og regnes som flørting" og hintet til at hun flørtet, da svarte jeg noe alá: "Vi får håpe det, siden du har type". Så jeg tror at jeg gjorde det klart (eller hintet til) at hun er opptatt nå, at hun valgte en annen før meg. Og det sånn 3 dager eller noe før jeg kom hjem. Føler meg bare såret og snytt på en måte, men det viser jo at hun er umoden og/eller at vi kanskje ikke er på samme bølgelengde når det kommer til forhold. Ja det jeg også tenker. Men er ikke noe å holde fast ved når hun bare hopper over til en annen, og det like før jeg kom hjem.. For sånn 1 uke siden erklærte jo hun også kjærligheten sin overfor meg til en venn meg. Så derfor jeg er forvirret bare.. Siden hun åpenbart likte meg for ihvertfall 1 uke siden. Hun kunne i det minste ha gjort det på en mer diskre måte, og ikke gjøre det offisielt med én gang. Og spesielt fortelle typen hennes om det. Siden jeg møtte ham, og han fortalte alle som var der hvor mye han elsker henne (og hun var ikke der) så kom det frem at de var sammen. Og tror de også hoppet inn i forholdet rimelig fort så det var en generell impulsiv handling. Ja det er også en mulighet, men moralen er - som du sa - at jeg burde holde meg unna henne. Men jeg har likevel bare lyst til å "vente" og snakke med henne om hva som faktisk hendte.. Men igjen så vil jeg kanskje virke bitter og det vil være ukomfortabelt.. Så burde jeg bare ha en "siste snakk" eller bare forlate henne helt? Anonymous poster hash: 830fc...7f1 Er det en kamerat av deg hun har blitt sammen med nå? Tenker siden dere var sammen, og han fortalte om følelsene han har for henne, uten at hun var der. Synes forresten det høres rart ut å si at man elsker noen man kun har vært sammen med i en uke, men de har kanskje kjent hverandre lenge. Holdt du kontakten med henne den tiden du var borte? Hvis hun ikke hørte noe særlig fra deg, har hun kanskje tenkt at du ikke var så interessert likevel? Det er vanskelig å si hvorfor hun har handlet slik hun gjorde, og du kan sikkert snakke med henne om hva som egentlig hendte. Men når hun er så vinglete at hun går til en annen bare få dager før du kommer hjem, ville jeg ikke satset på en sånn jente samme hvor "god" forklaringen er. Hvis hun virkelig var interessert, ville hun ventet. Du vet ikke om hun vil svare ærlig på spørsmålene dine, hun har jo vist med handling at hun umulig kan være så stormende forelsket som hun sa i starten. Også veldig rart at hun flørter med deg, mens hun nå har gått inn i et forhold til han andre. Hun aner tydeligvis ikke hva hun vil. Slik oppførsel er ikke noe særegent for jenter, det er mye dårlig oppførsel blant gutta, også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå