Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2013 #1 Skrevet 26. juli 2013 Synes dere det er verdt det? Jeg har egentlig mistet lysten på å inngå forhold. Hva gjør man når man bruker god tid på å bli kjent med fyren, men likevel ender man opp med fyrer som er utro, voldelige eller ikke bra for en på en eller annen måte? Og det er ikke selvtilliten det er noe galt med, for jeg finner meg ikke i slik oppførsel og nøler ikke med å komme meg vekk fra sånne mannfolk når jeg skjønner hvordan de er. Vil bare finne en god fyr, eller hva andre kaller en kjedelig fyr. Hvordan holder dere motivasjonen oppe til å gidde å prøve igjen?
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2013 #2 Skrevet 26. juli 2013 Slutt å hoppe på den første og beste! kjærlighet er ikke bare ett nr i natten og så er du forelsket. kjærlighet bruker tid. Må du flytte sammen med en du er fasinert av etter 2 uker?. så blir dere kjent og huff han der var jo ikke min type.. sjønner ikke meg på slike kvinner.
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #3 Skrevet 26. juli 2013 Kanskje du kan utforske hva inni deg som gjør at du gang på gang blir tiltrukket av slike fyrer? Ofte er det en ubevisst årsak. Det kan ha med forhold til far eller andre nære i din barndom å gjøre. Eller ditt selvbilde. Kanskje kan terapi hjelpe deg å få litt mer innsikt i det. For det finnes greie fyrer der ute Anonymous poster hash: fcca9...6f2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #4 Skrevet 26. juli 2013 Magefølelsen, forteller jo som regel litt om slikt. Altså, om hvorfor - en burde satse på nytt. Men så klart er det en risiko ved det. Og selv føler du nok også at du relativt trygg på deg selv og vet hvor dine egne grenser går. Og du synes også sannsynligvis at det er slik du så absolutt så for deg at drømmemannen hadde de samme verdiene rundt det meste, som innebærer rundt dette. Men så begynner du å tvile, fordi du kan jo aldri være sikker heller. Og spesielt hvis en har trakket i en slik felle før og ble såret, så blir en jo veldig varsom videre hvert fall. Men, hva du muligens undervurderer dog, er hvor trygg en annen kan være på seg selv og da. Og hvordan da eventuelt, hadde du ønsket at vedkommende skulle ha vist det, for å virkelig bli forsikret om at han mener det seriøst og ikke bare sier det du ønsker å høre? Altså, vedrørende dette rundt at en aldri burde være utro, voldelig eller gå over noen absurde grenser som slettes ikke hadde vært sømmelig noen steder egentlig. Men med drømmemannen så forestiller jeg meg at det burde ikke være et tema en gang. Dere begge burde ha visst bedre enn å ha sluskete mistanker rundt dette, fordi en er jo da så naiv og sikker på at vedkommende er like enig i hvordan slike ting burde være. Og det er også, slik det burde være. Og når man (igjen) går inn for at det er en fin enighet rundt dette, så tør man å prøve på nytt med andre. Og jeg sier naiv og slikt, fordi man har jo heller aldri noen garanti, men om en føler det finnes litt tillit så er det ofte nok til at en stoler nok på vedkommende da. Ikke sant? Anonymous poster hash: e584a...6c4
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #5 Skrevet 26. juli 2013 Kanskje du kan utforske hva inni deg som gjør at du gang på gang blir tiltrukket av slike fyrer? Ofte er det en ubevisst årsak. Det kan ha med forhold til far eller andre nære i din barndom å gjøre. Eller ditt selvbilde. Kanskje kan terapi hjelpe deg å få litt mer innsikt i det. For det finnes greie fyrer der ute Anonymous poster hash: fcca9...6f2 Du snakker om deg selv nå, eller? Anonymous poster hash: e584a...6c4 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #6 Skrevet 26. juli 2013 Du snakker om deg selv nå, eller?Anonymous poster hash: e584a...6c4 Nei, jeg er kvinne Anonymous poster hash: fcca9...6f2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #7 Skrevet 26. juli 2013 Nei, jeg er kvinne Anonymous poster hash: fcca9...6f2 Ikke sant. Anonymous poster hash: e584a...6c4
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2013 #8 Skrevet 26. juli 2013 Slutt å hoppe på den første og beste! kjærlighet er ikke bare ett nr i natten og så er du forelsket. kjærlighet bruker tid. Må du flytte sammen med en du er fasinert av etter 2 uker?. så blir dere kjent og huff han der var jo ikke min type.. sjønner ikke meg på slike kvinner. Men jeg bruker jo tid. Rekker jo ikke å lage flytteplaner med noen en gang før det viser seg at fyren var falsk. Skulle bare ønske jeg kunne treffe en fyr jeg kan lage fremtidsplaner med og faktisk utføre dem!
Inx Skrevet 26. juli 2013 #9 Skrevet 26. juli 2013 (endret) Kanskje det er "issues" ved deg som er problemo numero uno? -- for å få til et langvarig forhold altså Endret 26. juli 2013 av Inx
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2013 #10 Skrevet 26. juli 2013 Jeg er sikker på at man lettere kan slippe å bli lurt av en/ei (som viser seg å være f.eks voldelig) som ikke er helt slik som han/hun så ut til å være til å begynne med, om man lærer seg å se etter tegn. Les gjerne boken Sjarmør og tyrann. Og husk; Hvis noe "er for godt til å være sant" -så er det nettopp det.
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2013 #11 Skrevet 26. juli 2013 Men jeg bruker jo tid. Rekker jo ikke å lage flytteplaner med noen en gang før det viser seg at fyren var falsk. Skulle bare ønske jeg kunne treffe en fyr jeg kan lage fremtidsplaner med og faktisk utføre dem! Var han også svært sjarmerende? Det er et av de typiske tegnene...(fra boken Sjarmør og tyrann.)
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2013 #12 Skrevet 26. juli 2013 Kanskje det er "issues" ved deg som er problemo numero uno? -- for å få til et langvarig forhold altså Ja er villig til å vende blikket innover, noe spesielt du tenkte på?
Inx Skrevet 26. juli 2013 #13 Skrevet 26. juli 2013 (endret) Ja er villig til å vende blikket innover, noe spesielt du tenkte på? Jeg kjenner deg ikke, så nei. Bare det at du snakker om at du har forhold etter forhold som ikke varer og legger skylden på at mennene ikke var riktig for deg. Noen ganger er det riktig med introspeksjon Endret 26. juli 2013 av Inx
Steinar40 Skrevet 27. juli 2013 #14 Skrevet 27. juli 2013 Synes dere det er verdt det? Jeg har egentlig mistet lysten på å inngå forhold. Hva gjør man når man bruker god tid på å bli kjent med fyren, men likevel ender man opp med fyrer som er utro, voldelige eller ikke bra for en på en eller annen måte? Og det er ikke selvtilliten det er noe galt med, for jeg finner meg ikke i slik oppførsel og nøler ikke med å komme meg vekk fra sånne mannfolk når jeg skjønner hvordan de er. Vil bare finne en god fyr, eller hva andre kaller en kjedelig fyr. Hvordan holder dere motivasjonen oppe til å gidde å prøve igjen? Hvis du bare vil finne en kjedelig fyr, hvorfor gjør du ikke heller det da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå