Missy1 Skrevet 26. juli 2013 #1 Skrevet 26. juli 2013 Må bare dele med noen, selvom det kanskje kan være litt vanskelig å forstå... Sønnen min er 3år gammel og kan ennå ikke snakke. Dette pga utviklingsforstyrrelse (autisme). Vi trener mye og han har begynt med mye ordtilnærminger, noe som er veldig positivt. Forrige uke var vi på ferie og da kalte han meg mamma for aller første gang. Det var som en eksplosjon av sommerfugler i hjertet mitt. Vi har fått han til å si mamma før, men han har aldri brukt det. Da pekte han altså på meg og sa mamma. Ikveld når han skulle legge seg (mannen min pleier alltid å legge han, det er rutine) så fant han frem tingene han skulle ha med i seng. Mannen min var klar for å ta han med opp, men så kom han bort til meg og sa mamma samtidig som han tok pekefingeren min så jeg skulle leie han opp på rommet. Også la han seg så fint og virket så fornøyd <3 jeg kjenner fortsatt at det bruser i hjertet mitt, det er så utrolig herlig vi gleder oss masse til å kunne fortelle om dette til de barnehageansatte og spesialisthelsetjenesten som jobber med han også håper vi det fortsetter denne veien. Å ha et barn med spesielle behov er så utrolig slitsomt, det er mye gråværsdager og en utrolig stor oppgave, men det vi får som ikke andre får er at de bittesmå tingene i hverdagen lyser så mye opp <3 og det er jeg utrolig takknemlig for at jeg får oppleve. Ingenting i utviklingen hans er forventet eller en selvfølge, det er som en stor gave, hver minste lille ting 22
Ciara Skrevet 26. juli 2013 #2 Skrevet 26. juli 2013 Dette var rørende å lese. Jeg skjønner godt at det var en seier å høre ham si mamma. Takk for at du delte historien! 3
Gjest TinaT Skrevet 26. juli 2013 #3 Skrevet 26. juli 2013 Fint å lese sånne historier her på KG virkelig fint ! 2
Gjest Magdalene Skrevet 27. juli 2013 #6 Skrevet 27. juli 2013 Så herlig! Forstår det er godt med slike positive "overraskelser". 2
navnet Skrevet 27. juli 2013 #7 Skrevet 27. juli 2013 For en fantastisk følelse jeg unner å beundrer 1
Tyggegummi Skrevet 27. juli 2013 #8 Skrevet 27. juli 2013 Jeg ble faktisk litt rørt her jeg sitter.... :-) 1
Brunhilde Skrevet 27. juli 2013 #9 Skrevet 27. juli 2013 Jeg ble også litt rørt - og takknemlig for at du delte! 1
Missy1 Skrevet 27. juli 2013 Forfatter #10 Skrevet 27. juli 2013 Takk for så fine tilbakemeldinger Har ikke så mange rundt meg som jeg kan dele med så det var godt å kunne dele her
marihihia Skrevet 28. juli 2013 #11 Skrevet 28. juli 2013 Så fantastisk <3 og så heldig gutten din er som har en mamma som klarer å se de positive tingene! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå