Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

http://www.finn.no/finn/job/management/object?finnkode=42532653

Vurderte å søke på den, men ble ikke noe klok da jeg spurte litt om typiske oppgaver. Noen som har en slik stilling som kan fortelle hva som egentlig er praksis i jobben til daglig?

Anonymous poster hash: 3780a...6f8

Ring og si det!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har HMS-kurs ihvertfall, og det er bare sånn om sikkerhet og greier.

Anonymous poster hash: fc718...dc9
AnonymBruker
Skrevet

Så jeg får ansvaret for all sikkerhet?

Syns det var litt vanskelig å vite.

Jeg har HMS-kurs ihvertfall, og det er bare sånn om sikkerhet og greier.

Anonymous poster hash: fc718...dc9

Skrevet

http://www.finn.no/finn/job/management/object?finnkode=42532653

Vurderte å søke på den, men ble ikke noe klok da jeg spurte litt om typiske oppgaver. Noen som har en slik stilling som kan fortelle hva som egentlig er praksis i jobben til daglig?

Jeg jobber med HMS. Driver i all hovedsak med oppfølging av sykefravær, tiltak for tilrettelegging av ansatte som er i fare for å bli sykemeldt, opplæring rundt ergonomi, støy (og andre forhold rundt inneklima), organisatoriske endringer og psykososialt arbeidsmiljø, samt vedlkehold av internkontroll. Fungerer som en rådgiver for lederne på de ulike avdelingene, både i forhold til lovverk og aktuelle tiltak.

Spennende måte å jobbe på, men det krever nok at du har en del erfaring fra lignende arbeid og relevant bachelorutdanning (som minimum). Mange sykepleiere, fysioterapeuter, leger og yrkeshygienikere innenfor faget. HMS-ingeniør er også en veldig relevant utdanning.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber med HMS. Driver i all hovedsak med oppfølging av sykefravær, tiltak for tilrettelegging av ansatte som er i fare for å bli sykemeldt, opplæring rundt ergonomi, støy (og andre forhold rundt inneklima), organisatoriske endringer og psykososialt arbeidsmiljø, samt vedlkehold av internkontroll. Fungerer som en rådgiver for lederne på de ulike avdelingene, både i forhold til lovverk og aktuelle tiltak.

Spennende måte å jobbe på, men det krever nok at du har en del erfaring fra lignende arbeid og relevant bachelorutdanning (som minimum). Mange sykepleiere, fysioterapeuter, leger og yrkeshygienikere innenfor faget. HMS-ingeniør er også en veldig relevant utdanning.

Så flott svart! Takk

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...