Gå til innhold

Trekant - Nå har vi hatt det!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er veldig sjelden at det går bra ettter man har satt fantasien ut i virkelighet. De aller fleste får vel problemer i ettertid.

Kansje det hadde stilt seg annerledes om dere var edru?

det sier litt da dere hadde noe innabords.

Men dette var et eksempel på at det kan gå bra.

Alle er ikke som deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg mener med det å si at du uttaler deg svært tydelig og bestemt om emnet.

Jeg tror bestemt (dvs at jeg føler meg svært sikker på mitt syn) at trekant er negativt for forhold.

Hva er feil med at jeg tror det og da sier at jeg tror det??

Burde jeg ikke få lov til å tro det jeg vil?

Burde jeg ikke si til andre hva jeg tror?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Unnskyld meg, men hva i alle dager er ditt formål med slike typer innlegg? Å få en alt for langt og håpløst usakelig tråd ennå lengere og mer usakelig?

Jepp det tror jeg nok det er, og jeg er helt enig med Suzy

Glammy

*som også sukker oppgitt og går ut igjen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg, men hva i alle dager er ditt formål med slike typer innlegg? Å få en alt for langt og håpløst usakelig tråd ennå lengere og mer usakelig?

Med det mente jeg at jeg vurderte å skrive noe litt usaklig og litt irritert, men så revurderte jeg det - og markerte det på denne måten.

Slik fikk jeg sagt noe om at jeg syntes dette er en litt "sær" debatt, men unngikk å bli altfor usaklig.

How's that workin for ya? :bukke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror bestemt (dvs at jeg føler meg svært sikker på mitt syn) at trekant er negativt for forhold.

Jeg har jo allerede skrevet det to ganger:

Jo du kan få lov til å tro det - og jeg mener du er på feil jorde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Slik fikk jeg sagt noe om at jeg syntes dette er en litt "sær" debatt' date=' men unngikk å bli altfor usaklig. [/quote']

Jeg synes også dette er en ufattelig sær debatt.. og i grunnen så angerer jeg på at jeg i det hele tatt sa noe om hva jeg tror i første omgang!!! :(

Men når jeg først har uttalt meg og fått så mye pepper for at jeg har en annen oppfatning enn flertallet her inne tydeligvis har, så klarer jeg ikke å la være å stå på for min rett til å si hva jeg tror på!

Jeg er nemlig stor tilhenger av meningsfrihet og ytringsfrihet, noe jeg føler har blitt kraftig angrepet i denne debatten.. I særlig grad da av "antigjest".

Jeg er også velidig lei usakelighene og tendensen til å ikke si tiln rett ut (som i det siterte ekspelet!!) som råder her på KG..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

• 1.Det blir bare litt dumt fordi du ikke har noen egne erfaringer å tro utifra.

2.Du henviser heller ikke til venner/bekjente som det har skjært seg for på kortere eller lengre sikt etter å ha prøvd.

3. Og argumenter fra folk som faktisk har prøvd, og som har erfaring for at det faktisk går bra tar du ikke til deg i det hele tatt. Du nekter rett og slett å tro at noe annet kan være mulig.....

Tipper egentlig at du er veldig ung jeg.... og ganske sjalu :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg har jo allerede skrevet det to ganger:

Jo du kan få lov til å tro det - og jeg mener du er på feil jorde.

Ja, jeg kan få lov til å tro det.. Fint!

Kan jeg også få lov til å si hva jeg tror? (for det har ikke virket som om du synes jeg har rett til det hittil i denne tråden!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også dette er en ufattelig sær debatt.. og i grunnen så angerer jeg på at jeg i det hele tatt sa noe om hva jeg tror i første omgang!!!

Men når jeg først har uttalt meg og fått så mye pepper for at jeg har en annen oppfatning enn flertallet her inne tydeligvis har, så klarer jeg ikke å la være å stå på for min rett til å si hva jeg tror på!

Jeg er nemlig stor tilhenger av meningsfrihet og ytringsfrihet, noe jeg føler har blitt kraftig angrepet i denne debatten.. I særlig grad da av "antigjest".

Jeg er også velidig lei usakelighene og tendensen til å ikke si tiln rett ut (som i det siterte ekspelet!!) som råder her på KG..

Vel - det er mulig at det er feil å ikke si alt rett ut, men jeg syns det kan være like relevant å markere at man vurderer, men finner det for dumt og derfor lar være å komme med noe lengre innlegg.

Dette er en form for kommunikasjon som er effektfull - i mine øyne.

Det er ikke noe galt i å forfekte sitt syn, men jeg tror det er en viss styrke i å innse at det ikke er mer å tilføye i en debatt også...og deretter trekke seg stille ut :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg kan få lov til å tro det.. Fint!

Kan jeg også få lov til å si hva jeg tror? (for det har ikke virket som om du synes jeg har rett til det hittil i denne tråden!!)

På hvilken måte har jeg uttrykt det? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

• 1.Det blir bare litt dumt fordi du ikke har noen egne erfaringer å tro utifra.

2.Du henviser heller ikke til venner/bekjente som det har skjært seg for på kortere eller lengre sikt etter å ha prøvd.

3. Og argumenter fra folk som faktisk har prøvd, og som har erfaring for at det faktisk går bra tar du ikke til deg i det hele tatt. Du nekter rett og slett å tro at noe annet kan være mulig.....

Tipper egentlig at du er veldig ung jeg.... og ganske sjalu :wink:

Takk for at du ikke svarte på noe av det jeg sprute om!! :roll:

1. du synes altså egentlig at jeg ikke har full rett til å ha mine meninger ("det blir for dumt") ?

2. du syne at jeg må ha venner som har gjort feil for å få lov til å mene at noe er dumt?

3. jeg har ikke rett til å holde på mitt syn bare pga dårlig motargumenter

og til slutt så hiver du på et usakelig personangerp! (så voksent!)

Igjen har du begynt med å fortelle meg at jeg ikke har samme rett til å ha mine meninger som det dere med det "motsatte synet" har.. Det er mitt eneste problem i denne debatten!

At du mener det du mener har jeg ingen problemer med!

At du forsøker å frata meg en like stor rett til å ha min mening og driver med usakelig latterliggjøring har jeg derimot et stor problem med!

Det er, som sagt, eneste grunn til at jeg fremdeles er i denne latterlige debatten!

Men for all del hva dere vil om trekanter, man kan dere ikke være voksne nok til å respektere at jeg mener noe annet (uten å si at jeg må være ung og missunnelig og den slagt tåpeligheter!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
På hvilken måte har jeg uttrykt det? :klø:

Dersom du ikke har ment det så beklager jeg...!

Men ta en titt på Mysans siste innlegg.. Synes du det er sakelighet og respekt for andres meninger å spore der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Vel - det er mulig at det er feil å ikke si alt rett ut, men jeg syns det kan være like relevant å markere at man vurderer, men finner det for dumt og derfor lar være å komme med noe lengre innlegg.

Dette er en form for kommunikasjon som er effektfull - i mine øyne.

Det er ikke noe galt i å forfekte sitt syn, men jeg tror det er en vissstyrke i å innse at det ikke er mer å tilføye i en debat også...også trekke seg stille ut :wink:

Ja - det er noe der.

Man sier sin mening og forsvarer den, men på ett eller annet tidspunkt kan man vel legge seg eller trekke seg - ellers blir jo diskusjonen fort til "du har feil og jeg har rett". Og ingen kan ha rett i en diskusjon som dette, da intet kan bevises hundre prosent verken den ene eller den andre veien.

Vi er forskjellige, og vi funker forskjellig. Sånn er det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Det er ikke noe galt i å forfekte sitt syn' date=' men jeg tror det er en viss styrke i å innse at det ikke er mer å tilføye i en debatt også...og deretter trekke seg stille ut :wink:[/quote']

Jeg har for lengst gått tom for noe å bidra med i den opprinnelige diskusjonen, men jeg har fått så mye angrepssvar som legger opp til at jeg ikke skulle hatt rett til å uttale meg og at meningene mine er i en total mindreverdig kategori osv, at jeg har følt at jeg har måttet kjempe for ytringsfrihet og meningsfrihet!

Det er min rett til å tro og mene og si hva jeg tror på som er mitt eneste mål nå (og har vært det neste hele tråden!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Du sier du ikke kverner- nå har du repetert deg selv i dine 10 siste svar.

Hvis ikke det er og kverne vet ikke jeg :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous
Ja - det er noe der.

Man sier sin mening og forsvarer den, men på ett eller annet tidspunkt kan man vel legge seg eller trekke seg - ellers blir jo diskusjonen fort til "du har feil og jeg har rett". Og ingen kan ha rett i en diskusjon som dette, da intet kan bevises hundre prosent verken den ene eller den andre veien.

Vi er forskjellige, og vi funker forskjellig. Sånn er det...

Ikke sant!!

Jeg ser sååå enig i alt det du har skrevet i dette innlegget!!

Hadde du bare hørt på noen av dine egne råd i ditt forige innlegg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anti-Gjest

Med en personlig erfaring kan du bare si noe om enkelttilfeller og subjektiv oppfatning.. Du er altså ikke mer kvalifisert enn meg til å ha generelle oppfatninger om tematet

Du "antigjest" er nå den eneste som ikke signaliserer noen vilje til å akseptere at det er ok å ha ulikt syn på saken!

Subjektiv oppfatning, basert på erfaring, må vel være den eneste meningen som har en viss substans i denne debatten?

Forøvrig er det min mening at man gjerne kan ha ulike oppfatninger og teorier om temaet. Det har jeg ingen problemer med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Du sier du ikke kverner- nå har du repetert deg selv i dine 10 siste svar.

Hvis ikke det er og kverne vet ikke jeg :klø:

JO min rett til og tro og mene det jeg gjør gjentar jeg.. igjen og igjen!! Men det er kun pga motangerp!!

I det ingen lenger angriper meg vil ingen innlegg fra min side lengere forekomme.. Ergo kvalifiserer ikke dette som "kverning" (da måtte jeg uoppfordere ha gjenntat min mening..!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har for lengst gått tom for noe å bidra med i den opprinnelige diskusjonen, men jeg har fått så mye angrepssvar som legger opp til at jeg ikke skulle hatt rett til å uttale meg og at meningene mine er i en total mindreverdig kategori osv, at jeg har følt at jeg har måttet kjempe for ytringsfrihet og meningsfrihet!

Det er min rett til å tro og mene og si hva jeg tror på som er mitt eneste mål nå (og har vært det neste hele tråden!)

Jeg tror ikke noen her vil sette seg mot din rett til å ytre deg og mene - det er belegget i det du ytrer og mener andre er uenige i (slik jeg oppfatter det)

Uansett tror jeg du ville vist klarere/mer effektivt/bedre hva du sto for ved å si: "Jeg har sagt mitt - har ikke mer å komme med (og trenger det ikke). Derfor forlater jeg debatten med hevet hode"

Men jeg følger herved mitt eget råd og forlater tråden, for jeg har ikke mer å tilføye. Takk for følget :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...