Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2004 #121 Del Skrevet 29. april 2004 Distinksjonen mellom ekte og uekte parforhold er jo et interessant grep. Du definerer rett og slett ut de parforholdene som tåler trekant ved å kalle dem uekte. Nei motsatt; jeg tror at det finne useriøst og seriløst forhold. De forhold som er seriløse tror jeg aldri vil ha godt av noe slikt.. Men de som ikke er seriøst kan man jo bare tulle rundt med.. ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anti-gjest Skrevet 29. april 2004 #122 Del Skrevet 29. april 2004 Nei motsatt; jeg tror at det finne useriøst og seriløst forhold. De forhold som er seriløse tror jeg aldri vil ha godt av noe slikt.. Men de som ikke er seriøst kan man jo bare tulle rundt med.. ! Her florerer selvmotsigelsene og "ansvarsfraskrivelsene". Du har selv brukt begrepet ekte og uekte forhold, om forhold som hhv ikke tåler og som tåler trekanter. Det er vel slik at det er de tunge, sterke, dype forholdene, som virkelig tåler trekanter. "Light-forholdene" har ikke all verdens framtid uansett trekantopplevelser eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2004 #123 Del Skrevet 29. april 2004 Her florerer selvmotsigelsene og "ansvarsfraskrivelsene". . Kan du kutte ut den der "pekinga" der nå snart.. :evil: Du har selv brukt begrepet ekte og uekte forhold' date=' om forhold som hhv ikke tåler og som tåler trekanter..[/quote'] Jeg forklarte i mitt forrige innlegg hva jeg hadde ment.. Om du fremdeles insisterer på å "missforstå" så er ikke det mitt problem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2004 #124 Del Skrevet 29. april 2004 :o Holder dere på ennå :o Som min mor sier- noen ganger må man bare bli enige om at man er uenige, man får ikke banket dine meninger inn i hodet på andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2004 #125 Del Skrevet 29. april 2004 Fortsatt skrives det "misforstå" - med 1 s. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2004 #126 Del Skrevet 29. april 2004 Som min mor sier- noen ganger må man bare bli enige om at man er uenige' date=' man får ikke banket dine meninger inn i hodet på andre [/quote'] Det er jo bare det jeg vil! Få mene det jeg selv mener..! Det er "anti-gjest" her som inisterer på at jeg ikke kan få lov til å mene det jeg mener..! Selv om jeg skriver misforstå eller andre ord feil, du hvem du nå er, så kan du vel prøve å legge god-viljen til og ikke vir og vrenge på alt jeg sier! Forstå i alle fall dette; du kan få lov til å mene og tro akkurat hva du vil for min del, bare vær så snill og respekter min rett til å ha mitt syn på denne saken også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. april 2004 #127 Del Skrevet 29. april 2004 Det slår meg at "Gjest" ikke kan forstå at andre har et annet forhold til sex i et parforhold enn det h*n har selv. Noen er faktisk mer lekne når det kommer til sex, mer utforskende og ser det ikke som en trusel å ha sex med andre også. Og hvorfor skulle de det? Og hvorfor tror du det ligger noe og ulmer under overflaten som er grunnen til at de velger å swinge? Du vet ganske enkelt ikke hva du snakker om her, så enkelt er det. Du har en mening, og det er du berettiget til, men den meningen har du fått utifra ditt eget personlige syn på det å dele din partner med andre. Det er ikke dermed sagt at dette synet på swinging faktisk gjelder alle mennesker - selv om du har problemer med å forstå at de som swinger faktisk ikke har problemer verken med seg selv eller forholdet sitt - de har bare en friere innstilling til det seksuelle, og er ikke bundet av tanken om evig tosomhet. Verre er det ikke. Og jeg tror absolutt ikke at det gjør terskelen til utroskap lavere - kanskje snarere tvert i mot, da par som er så trygge på hverandre og forholdet sitt at de faktisk kan ha sex med en tredjemann uten at noen av dem føler seg truet, har en mer solid grunnmur enn andre som er redde for å dele partneren sin for kanskje å miste ham/henne. De er mest sannsynlig også så åpne om sine seksuelle fantasier og det seksuelle i parforholdet at dersom en av dem skulle ønske å ha sex med en tredje person uten at partneren skulle involveres, så tror jeg de ikke ville ha noen problemer med å diskutere det. Det å ha en trekant i et solid forhold hvor begge har lyst, har overhodet ingen ting med at partneren ikke er nok, eller at man er mer tilbøyelig til å være utro, men heller at man vil dele en ekstraordinær opplevelse med det mennesket man elsker, - for begges del. Tror jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Threesome Skrevet 29. april 2004 #128 Del Skrevet 29. april 2004 Det slår meg at "Gjest" ikke kan forstå at andre har et annet forhold til sex i et parforhold enn det h*n har selv. Noen er faktisk mer lekne når det kommer til sex, mer utforskende og ser det ikke som en trusel å ha sex med andre også. Og hvorfor skulle de det? Og hvorfor tror du det ligger noe og ulmer under overflaten som er grunnen til at de velger å swinge? Du vet ganske enkelt ikke hva du snakker om her, så enkelt er det. Du har en mening, og det er du berettiget til, men den meningen har du fått utifra ditt eget personlige syn på det å dele din partner med andre. Det er ikke dermed sagt at dette synet på swinging faktisk gjelder alle mennesker - selv om du har problemer med å forstå at de som swinger faktisk ikke har problemer verken med seg selv eller forholdet sitt - de har bare en friere innstilling til det seksuelle, og er ikke bundet av tanken om evig tosomhet. Verre er det ikke. Og jeg tror absolutt ikke at det gjør terskelen til utroskap lavere - kanskje snarere tvert i mot, da par som er så trygge på hverandre og forholdet sitt at de faktisk kan ha sex med en tredjemann uten at noen av dem føler seg truet, har en mer solid grunnmur enn andre som er redde for å dele partneren sin for kanskje å miste ham/henne. De er mest sannsynlig også så åpne om sine seksuelle fantasier og det seksuelle i parforholdet at dersom en av dem skulle ønske å ha sex med en tredje person uten at partneren skulle involveres, så tror jeg de ikke ville ha noen problemer med å diskutere det. Det å ha en trekant i et solid forhold hvor begge har lyst, har overhodet ingen ting med at partneren ikke er nok, eller at man er mer tilbøyelig til å være utro, men heller at man vil dele en ekstraordinær opplevelse med det mennesket man elsker, - for begges del. Tror jeg.... Her er det bare å reise seg å applaudere, mysan! Meget velformulert og klargjørende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2004 #129 Del Skrevet 30. april 2004 Det slår meg at "Gjest" ikke kan forstå at andre har et annet forhold til sex i et parforhold enn det h*n har selv..... Siden jeg har en annen mening enn andre, så kan jeg ikke forstå at andre har et annet forhold til sex enn meg? Det var en utrolig sneversynt påstand! Jeg forstår godt at andre har annet syn på sex enn meg! Men jeg har fremdeles mitt syn! Det er alt jeg vil; får respekt for mitt syn! Andre kan få ha sitt syn og sin sexualitet i fred for meg! Bare vær så snill å snart bare godta at det jeg tror er det jeg tror. Og at jeg har lov til å tro dette. Selvfølgelig bygger det jeg tror på min oppfatning av sex, men jeg kan faktisk holde på mitt syn samtidig som jeg er fullstendig klar over at andre har et annet! (det burde dere prøve!!) Det å ha en trekant i et solid forhold hvor begge har lyst' date=' har overhodet ingen ting med at partneren ikke er nok, eller at man er mer tilbøyelig til å være utro, men heller at man vil dele en ekstraordinær opplevelse med det mennesket man elsker, - for begges del. Tror jeg....[/quote'] Vel, det tror ikke jeg! Og sånn er det med den saken! Uansett hva dere sier, kommer jeg ikke til å tro det heller! Hvorfor er det så veldig vanskelig for dere å akseptere at jeg tror noe annet enn dere? Hvilken skade kan dere ta av det?? Og om dere ikke tar noen skade av at jeg har mitt syn; hvorfor fortsetter dere å hakke på meg, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2004 #130 Del Skrevet 30. april 2004 Er det mulig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2004 #131 Del Skrevet 30. april 2004 Er det mulig Dersom du ikke har noe mer fornuftig å kome med enn å klaske deg selv i hodet, kunne du kanskje bare holde deg unna? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2004 #132 Del Skrevet 30. april 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåveis Skrevet 30. april 2004 #133 Del Skrevet 30. april 2004 Hei folkens! Hvem har lyst til å bli enige om å være ueninge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2004 #134 Del Skrevet 30. april 2004 Hei folkens! Hvem har lyst til å bli enige om å være ueninge? Det er jo det jeg har villet de siste 7 sidene..! Jeg vil bare ha respekt for å ha et annet syn på dette enn det mange andre tydeligvis har! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2004 #135 Del Skrevet 30. april 2004 Det er jo det jeg har villet de siste 7 sidene..! Jeg vil bare ha respekt for å ha et annet syn på dette enn det mange andre tydeligvis har! Det er overhode ikke det du har villet, jeg har oppfordret deg 20 ganger til å la det ligge og sagt at du kan IKKE banke dine meninger inn i andre. Du forsetter og kverne i at du aldri vil bli enig med de som syens dette er ok og krever aksept for dine meninger- noe du har fått , men du gir jo ikke aksept for at noen argumenterer i mot deg- NÅ MÅ DU F### MEG GI DEG Hilsen er utrolig irritert alex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. april 2004 #136 Del Skrevet 30. april 2004 Gjest - vi skjønner at du tror det du tror, og på samme måte som du tror at vi prøver å overbevise deg om at du tar feil, så får nok vi også inntrykk av at du prøver å overbevise oss om vi tar feil. Egentlig er det vel kanskje mer sånn at noen som velger å swinge litt gjør det fordi de trenger litt avveksling eller kjeder seg seksuelt med partneren eller hva som helst, mens andre gjør det rett og slett som et ekstra tilskudd til noe som allerede er bra. Ingen ting er svart/hvitt, ikke i denne saken heller. Og ingen sitter med noen fasit ... Og hei til dere som synes diskusjonen bør avsluttes og konkluderes; la være¨å gå inn her da vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 30. april 2004 #137 Del Skrevet 30. april 2004 Jeg tror - gjest - at respekten er nødt til å gå begge veier.... Du kan trygt si at - for meg var det slik og sånn - men du kan ikke med det definere alle andre sine opplevelser. Jeg regner med at det er det både Gamle Alex og Anti-gjest etterlyser. For meg kan du mener hva du vil - jeg er uenig med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2004 #138 Del Skrevet 30. april 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2004 #139 Del Skrevet 30. april 2004 Det er overhode ikke det du har villet, jeg har oppfordret deg 20 ganger til å la det ligge og sagt at du kan IKKE banke dine meninger inn i andre. Du forsetter og kverne i at du aldri vil bli enig med de som syens dette er ok og krever aksept for dine meninger- noe du har fått , men du gir jo ikke aksept for at noen argumenterer i mot deg- NÅ MÅ DU F### MEG GI DEG : Feil!!! Jeg har sagt mange ganger at jeg vil la dette ligge!! Jeg vil gjerne være eing i å være uenig! Jeg vil bare ha mitt syn i fred og at folk ikke skal si at mitt syn er "fullstendig bare tull og tøys" etc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2004 #140 Del Skrevet 30. april 2004 Gjest - vi skjønner at du tror det du tror' date=' og på samme måte som du tror at vi prøver å overbevise deg om at du tar feil, så får nok vi også inntrykk av at du prøver å overbevise oss om vi tar feil. [/quote'] Jeg har sagt (ufattlig mange ganger) at alle må få lov til å tro, mene og gjøre hva de vil for meg! Alt jeg vil er å få respekt for at mine meninger og deres meninger alle bare er meninger og at ingen av oss sitter med noe fasitsvar på noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå