Gå til innhold

Får jenter større rumpe når dem er i et forhold? Jeg synes alle de deilige jentene jeg ser med stor rumpe har kjæreste

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg vil gjerne ha en kjæreste med stor rumpe. Men jeg føler alle de jentene jeg ser som har stor rumpe har også kjæreste. Er det slik at jenter med stor rumpe får lettere kjæreste eller får jenter større rumpe når de har kjæreste?

Jeg treffer en rekke single jenter som har små rumper, men jeg treffer veldig få single jenter med store rumper....

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Uten tvil det at de med deilige rumper lett får seg kjæreste.

Anonymous poster hash: b332b...283
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid stor rumpe.

Anonymous poster hash: 03e33...a23
Skrevet

Jeg har alltid stor rumpe.

Er du singel? (sjekker deg ikke opp, bare lurer)

AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymous poster hash: 03e33...a23
Gjest gjest
Skrevet

"eller får jenter større rumpe når de har kjæreste?"

Stemmer.

Skrevet

"eller får jenter større rumpe når de har kjæreste?"

Stemmer.

Seriøst? Jeg vil elske det i såfall, for jeg har latt være å be ut jenter som har små rumper.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har stor rumpe og er faktisk singel for tiden :

Anonymous poster hash: 9354b...627
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Rumpen min bare doblet i strl dagen etter jeg jeg endret sivilstatusen min på facebook til "i et forhold".

Anonymous poster hash: c3bc1...f95
  • Liker 3
Skrevet

Ja. Rumpen min bare doblet i strl dagen etter jeg jeg endret sivilstatusen min på facebook til "i et forhold". Anonymous poster hash: c3bc1...f95

Samme her. Etter at vi giftet oss ble den ennå større så nå er jeg i hardtrening for å få den tilbake til sånn den var før ;)

Skrevet

Jeg har stor rumpe og er faktisk singel for tiden :

Nice. Ikke for å være slem, men jeg synes det er bra å høre at du er singel ;)

AnonymBruker
Skrevet

Martin Luther (reformisten, ikke kongen) sa at kvinnen hadde av Gud fått en stor rumpe for at hun i ro og mak skulle sitte i hjemmet og passe på barna og lage mat til familien.

Anonymous poster hash: 86d6a...2dd
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nice. Ikke for å være slem, men jeg synes det er bra å høre at du er singel ;)

Haha :P

Men bakdelen med å ha rumpe er at du kan risikere at noen som dater deg kun gjør det pga rumpa. Datet en fyr i et halvt år nå, og han var mer glad i rumpa mi enn i meg.

Anonymous poster hash: 9354b...627

Skrevet

Jeg har ikke noe særlig stor rumpe, selv om jeg er gift.

Mulig mannen min foretrekker mindre rumper....

Skrevet

Haha :P

Men bakdelen med å ha rumpe er at du kan risikere at noen som dater deg kun gjør det pga rumpa. Datet en fyr i et halvt år nå, og han var mer glad i rumpa mi enn i meg.

Jeg er ikke slik ;)

Gjest Radowan
Skrevet

De aller fleste, både kvinner og menn, får større rumper av å være i et forhold, kan det se ut som.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg vil gjerne ha en kjæreste med stor rumpe. Men jeg føler alle de jentene jeg ser som har stor rumpe har også kjæreste. Er det slik at jenter med stor rumpe får lettere kjæreste eller får jenter større rumpe når de har kjæreste?

Jeg treffer en rekke single jenter som har små rumper, men jeg treffer veldig få single jenter med store rumper....

Det er nok forskjellig.

Men, de fleste (både kvinner og menn) legger faktisk på seg i begynnelsen av et forhold (kanskje spesielt dersom de bruker mye tid sammen/bor sammen) fordi de skal kose seg med så mye god mat. :handle::kokk::tommelopp::kaffekopp::sjokolade::kaffekopp::sjokolade::popcorn::popcorn:

Så resultatet kan fort bli slik: :sexy::flekke:

Såh, det er sjanse for at ting vokser jah, etter at dere har blitt sammen :):sexy:

Skrevet

Det er nok forskjellig.

Men, de fleste (både kvinner og menn) legger faktisk på seg i begynnelsen av et forhold (kanskje spesielt dersom de bruker mye tid sammen/bor sammen) fordi de skal kose seg med så mye god mat. :handle::kokk::tommelopp::kaffekopp::sjokolade::kaffekopp::sjokolade::popcorn::popcorn:

Så resultatet kan fort bli slik: :sexy::flekke:

Såh, det er sjanse for at ting vokser jah, etter at dere har blitt sammen :):sexy:

Det høres jo veldig bra ut egentlig :)

Skrevet

Kanskje jenter med stor rumpe synes det er turnoff med for store øyne?

Skrevet

Kanskje jenter med stor rumpe synes det er turnoff med for store øyne?

For store øyne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...