Gjest mmmike Skrevet 26. juli 2013 #1 Skrevet 26. juli 2013 Tidligere i dag var jeg innom et større supermarked. Jeg hadde ikke mynter på meg så jeg fikk ikke hentet ut en normal handlevogn så jeg tok bare en handlevogn med baby sete som sto ulåst. I det jeg triller inn i butikken merker jeg at en rekke kvinner stirrer mot meg. Jeg tenkte, pokker jeg skulle kanskje ikke tatt denne vogna, men fortsetter videre inn i butikken. Kvinnene fortsetter å stirre og noen snur seg åpenlyst når jeg går forbi dem og ser oppi babysete. Var dette litt rart?
#Sunrise Skrevet 26. juli 2013 #2 Skrevet 26. juli 2013 wow folk har kjedelige liv, når dette bryr dem 3
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2013 #3 Skrevet 26. juli 2013 Babysetevogner er forbeholdt folk som faktisk BRUKER setet til et BARN
skruf Skrevet 26. juli 2013 #4 Skrevet 26. juli 2013 Ikke rart, men dumt. Med mindre du hadde med deg en baby. De vognene er beregnet på de som har babyer...... 4
Gjest Måkehyl Skrevet 26. juli 2013 #5 Skrevet 26. juli 2013 Vognen er beregnet på de med babyer, du brøt de sosiale normene og folk reagerte. Sånn er det bare.
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #6 Skrevet 26. juli 2013 Har lånt de selv iblandt når jeg ikke har hatt mynter. Ingen som har glana. Anonymous poster hash: a0520...f53 1
Gjest Herr Heftig Skrevet 26. juli 2013 #7 Skrevet 26. juli 2013 Bruker ikke de fleste med barn bare barnevogna som handlevogn?
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2013 #8 Skrevet 26. juli 2013 Tidligere i dag var jeg innom et større supermarked. Jeg hadde ikke mynter på meg så jeg fikk ikke hentet ut en normal handlevogn så jeg tok bare en handlevogn med baby sete som sto ulåst. I det jeg triller inn i butikken merker jeg at en rekke kvinner stirrer mot meg. Jeg tenkte, pokker jeg skulle kanskje ikke tatt denne vogna, men fortsetter videre inn i butikken. Kvinnene fortsetter å stirre og noen snur seg åpenlyst når jeg går forbi dem og ser oppi babysete. Var dette litt rart? Dette har jeg selv gjort mer enn en gang Ikke bry deg om de som oppførte seg frekt.
skruf Skrevet 26. juli 2013 #9 Skrevet 26. juli 2013 Men bra du ikke gjorde som ei dame på butikken jeg handlet på forrige uke... Hun tok ei sånn vogn beregnet for babyer og la minibikkja si oppi der som babyen skal ligge før hun valset inn i butikken og handlet! Så du var ikke like rar som henne.. 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #10 Skrevet 26. juli 2013 Bruker ikke de fleste med barn bare barnevogna som handlevogn? Kommer jo litt ann på, triller man til butikken så ja, kjører man bil og skal gjøre litt større handling så tar man handlevogn med babysete (gidder ikke ta ut barnevogna da, kan like gjerne bære babyen inn og sette den i vogna). Anonymous poster hash: ae602...12f 2
Silfen Skrevet 26. juli 2013 #11 Skrevet 26. juli 2013 Dette har jeg selv gjort mer enn en gang Ikke bry deg om de som oppførte seg frekt. Det er jo ikke de som var frekke, men TS. 10
andy capp Skrevet 26. juli 2013 #12 Skrevet 26. juli 2013 Vi brukte disse ofte da unga var små. Ser på dette omtrent på linje med å parkere påhhandikapparkering eller de plassene som et reservert for barnefamilier ved feksikea, uten å høre til nevnte gruppe. 13
Ellevill Skrevet 26. juli 2013 #13 Skrevet 26. juli 2013 Bruker ikke de fleste med barn bare barnevogna som handlevogn? Ikke hvis du bærer med deg en baby inn, f.eks. fra bilen.
Gjest Herr Heftig Skrevet 26. juli 2013 #14 Skrevet 26. juli 2013 Kommer jo litt ann på, triller man til butikken så ja, kjører man bil og skal gjøre litt større handling så tar man handlevogn med babysete (gidder ikke ta ut barnevogna da, kan like gjerne bære babyen inn og sette den i vogna). Anonymous poster hash: ae602...12f Ikke hvis du bærer med deg en baby inn, f.eks. fra bilen. Ok, bare ikke jeg som opplever det da min nærbutikk ikke har parkeringsplass og ligger midt i sentrum.
Gjest mmmike Skrevet 26. juli 2013 #15 Skrevet 26. juli 2013 Altså, de virket ikke sinna i det hele tatt. Men det virket som de var interessert i å se på "ungen" min. Hvis dere skjønner?
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2013 #16 Skrevet 26. juli 2013 Det er jo ikke de som var frekke, men TS. Vi brukte disse ofte da unga var små. Ser på dette omtrent på linje med å parkere påhhandikapparkering eller de plassene som et reservert for barnefamilier ved feksikea, uten å høre til nevnte gruppe. Dere har nok rett
Gjest Radowan Skrevet 26. juli 2013 #17 Skrevet 26. juli 2013 Ser på dette omtrent på linje med å parkere påhhandikapparkering Oioioi, her er det store muligheter for å la seg fornærme. Ingen som skal benytte anledningen? Kom igjen, damer, dette er deres livs sjanse!
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #18 Skrevet 26. juli 2013 Jeg ville nok også reagert. Kanskje ikke før jeg fikk barn, men nå som jeg har barn så ville jeg nok reagert på det. Det er ganske slitsomt å handle med en baby på armen. Når noen som ikke trengte denne babystolen på vogna sprader rundt med den fordi h*n ikke gadd å ordne med mynter for en vanlig vogn (eller ikke heller tok en kurv) så blir det et enormt irritasjonsmoment. Jeg ser også på det som å parkere på handicap når man ikke har behov for plassen. Vi er avhengige av hc parkering ellers får vi ikke guttungen inn og ut av bilen og når ingenting er ledig da så har ikke jeg mulighet til å parkere. En gang som jeg parkerte på hc-parkeringen i barnehagen så kom jeg ut og så at en annen bil også hadde pressa seg inn på samme parkeringsplassen. Det regnet og jeg stod med en hylende unge på armen som strittet imot så godt han kunne. Måtte vente til eieren av bilen kom ut for jeg fikk ikke opp døra mer enn en liten glippe. Jeg var ganske så sint da. Verste var at de som hadde parkert der også hadde hc-bevis, de bare tenkte at de eide plassen så de parkerte likegodt helt oppi oss på samme plassen. De hadde heller ikke med seg barnet som hc-beviset tilhører. Så det betyr vel at tilogmed de som burde ha mest forståelse for at andre trenger de tingene som er tilrettelagt dems behov også driter i det. Anonymous poster hash: b641f...f01 5
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #19 Skrevet 26. juli 2013 Jeg brukte en slik vogn en gang, men jeg følte meg slem. Jeg gjorde det fordi jeg ikke hadde mynt, det var flere ledige med barnesete, det var nesten ingen kunder i butikken, det var på plantasjen og jeg skulle ha tung plantejord. Jeg har aldri handlet så fort.Anonymous poster hash: 8e508...826 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #20 Skrevet 26. juli 2013 Dette skal jeg gjøre neste gang jeg handler, elsker å irritere småbarnsforeldre Anonymous poster hash: 8e967...3ca 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå