Gjest forandring fryder? Skrevet 19. april 2004 #1 Skrevet 19. april 2004 Har oppdaget nettbutikken her på kvinneguiden og har tenkt å bestille produkter herfra. Det jeg lurer på er hvilke produkter som er de beste for hår og hud. Det er jo så mange produkter å velge mellom og jeg har ingen erfaring med noen av dem.Hvilke produkter til hud og hår vil dere anbefale jeg kan bestille da jeg er lei av billig butikk produkter?
Gjest gjest1 Skrevet 22. april 2004 #2 Skrevet 22. april 2004 Denne har eg ikkje peiling på, sidan eg greier meg med "billige butikkprodukt" , men eg er sikker på at nokon andre kan svare på dette - så dyttar tråden litt opp, eg!
Gjest forandring fryder? Skrevet 22. april 2004 #4 Skrevet 22. april 2004 Ja det er jo så stort utvalg av forskjellige produkter,så jeg lurte på hvilke produkter som er de beste.
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2004 #5 Skrevet 22. april 2004 Jeg bestiller på strawberrnet og lookfantastic . Redken sine hårprodukter, Dermalogica sin hudpleie.
Gjest Butterflygirl Skrevet 22. april 2004 #6 Skrevet 22. april 2004 Produktene de selger, spes. sminke og parfyme kan du finne i esthetique og andre store parfymerier. Så, hvis du aldro har brukt de produktene før så anbefaler jeg at du tar en titt på esthetique. Produktene på strawberrynet kan være fra ca.20-200 kr billigere enn i norske butikker. Er det noe spesielt du er ute etter? Det er egentlig ikke noe sm er best eller ikke der, for de er alle merkevarer. Men hvis du har vanlig hudtype og tåler alle slags sminker, så kan du bestille det som passer deg. Men hvis du skulle ha sensitiv hud, vil jeg anbefale make up fra clinique. Eller så er det fritt fram. Versace har fine lipgloss. Chanel har stort utvalg av øyeskygger. Osv. Hvis du forteller meg litt om hva du har lyst til å kjøpe kan jeg kanskje hjelpe deg litt med det. Har bestilt der et par ganger og er kjempe fornøyd. Levere innen 5 dager. Fint pakket. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå