AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #1 Skrevet 26. juli 2013 Har merket at jeg går mest ned i vekt når jeg ikke teller kalorier og ikke trener hardt osv. Derfor har jeg lyst å slippe kontrollen og heller ta gode valg med mat og fysisk aktivitet Det er ikke et problem å spise riktig eller å trene, det er kontrollen jeg ikke vet om jeg vil gi slipp på fordi jeg er redd for å gå opp igjen i vekt. Har gått ned 15 kg og skal ned 15 til. Hvordan har dere fått det til, altså dere som ikke teller kalorier, eller ikke bruker lavkarbo metode, dietter osv osv.. Anonymous poster hash: 83277...fb5
Kiera Skrevet 26. juli 2013 #2 Skrevet 26. juli 2013 Jeg er nå 85% veganer og tenker overhodet ikke på kalorier. Jeg har sakte med sikkert gått ned 7 kilo siden mars. Spiser brødskive med kjøttpålegg/ost kun når jeg ikke har anledning til å lage annet mat. Ellers så spiser jeg vanlige måltider dersom jeg er ute med venner/har besøk eller spiser ute.
Løvetanten Skrevet 26. juli 2013 #3 Skrevet 26. juli 2013 Paleo, 100% naturlig, sunn mat. Rene råvarer. Ingen diett, ingen metode.
Black March Skrevet 26. juli 2013 #4 Skrevet 26. juli 2013 (endret) Kuttet energidrikken (drakk en burn om dagen), kuttet godteri (kjøpte minst en liten sjokolade hver dag), kuttet ferdigmat (fordi det gjerne var laget for 2-3 pers men så spiste jeg gjerne feks hele pizzaen alene), så byttet jeg ut de massive talerkenene mine med mindre middagstalerkener, kjøpte meg en god vannmugge som jeg har stående fremme. Har ikke akkurat rast ned i vekt men kom meg tilbake til idealvekten innen kort tid og har holdt meg der. Men det er jo ikke akkurat rocket science da. Gikk fra 82 kg til 74, og holder meg der +- en ett par kilo. Endret 26. juli 2013 av Black March
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #5 Skrevet 26. juli 2013 Jeg talte først kalorier og det funket lenge. Men så ble jeg lei, og gikk over til noe så banalt enkelt som å spise når jeg var sulten:P Funket merksnodig godt mtp at jeg har slitt så lenge med vekt og overspising... Anonymous poster hash: 7cd17...581 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #6 Skrevet 27. juli 2013 Jeg er nå 85% veganer og tenker overhodet ikke på kalorier. Jeg har sakte med sikkert gått ned 7 kilo siden mars. Spiser brødskive med kjøttpålegg/ost kun når jeg ikke har anledning til å lage annet mat. Ellers så spiser jeg vanlige måltider dersom jeg er ute med venner/har besøk eller spiser ute. Hehe, nå har jeg hørt det også. Hva vil det si å være 85% veganer? Er jeg 79% vegetarianer da, dersom jeg ikke spiser kjøtt eller fisk til frokost eller lunsj? Anonymous poster hash: 2b631...30a 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #7 Skrevet 27. juli 2013 Jeg er nå 85% veganer og tenker overhodet ikke på kalorier. Jeg har sakte med sikkert gått ned 7 kilo siden mars. Spiser brødskive med kjøttpålegg/ost kun når jeg ikke har anledning til å lage annet mat. Ellers så spiser jeg vanlige måltider dersom jeg er ute med venner/har besøk eller spiser ute. Beklager, men du er ingen veganer, hverken 85 % eller 0,5 %. Det å være veganer beskriver en livsstil, ikke bare det å ha et vegansk kosthold. Du er heller ikke en vegetarianer, selv om du har et tilnærmet vegetarisk kosthold i hverdagen. Til trådstarter: Jeg har samme erfaring som deg, og skal også trene på å slippe kontrollen nå. Spennende og skummelt på en gang, men jeg tror det vil gå bra. Anonymous poster hash: 6bcac...420 2
Alina X Skrevet 27. juli 2013 #8 Skrevet 27. juli 2013 Få i deg mye kjøtt,fisk,skalldyr og grønnsaker. Litt frukt,bær,nøtter,meieri og kornvarer. Minimalt med sukker,hvetemel,pasta og annen 'hvit' mat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå