AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #1 Skrevet 26. juli 2013 Jeg har nå drevet med nettdating i noen uker, og jeg føler det at menn flest er litt dårlige på dette med å sende en god melding. Jeg skjønner det er vanskelig, for jeg sleit litt selv da jeg skulle skrive en melding til en jeg fant interessant, men noen ganger blir jeg nesten litt oppgitt. Jeg liker å få en melding som inneholder litt mer enn hei, fordi det kan fort bli litt kjedelig. Var en som kalte meg frøken og spurte hvor jeg bodde og hva jeg så etter osv, og det syntes jeg var en fin melding. Men jeg blir litt skremt når noen spør om jeg vil komme og ligge i armkrogen dems i melding nummer 2 eller om jeg blir fridd til i første melding da. Hva tenker egentlig disse mannfolka med? Anonymous poster hash: 4ccf1...84c
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #2 Skrevet 26. juli 2013 Merkelig. Jeg føler jeg har samme problemet med jenter. Meldinger uten innhold, uten forsøk på å styre samtalen, åpningsmeldinger hvor det kun står "hei du var kjekk" osv. Anonymous poster hash: 3a465...f39 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #3 Skrevet 26. juli 2013 Nettdating: ikke for pyser. Det er vanskelig å komme på noe å skrive om til en person man ikke kjenner, ikke vet stort om, som en ønsker å finne ut av hvem er. Hva mange ønsker å si er, "hei, jeg er dårlig på dette med å skrive en samtale, men kunne du tenke deg å treffes over noe å drikke og slå av en prat?". Det mange ender med å skrive er som AB over skriver, "hei, du var søt/kjekk", i håp om at samtalen skal flyte videre der i fra. Det har ikke noe å si om man er mann eller kvinne. Å ta den der første kontakten med noen man ikke kjenner er like skummelt uansett. Begge er redde for å bli avvist. Anonymous poster hash: d4271...13f 3
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #4 Skrevet 26. juli 2013 Merkelig. Jeg føler jeg har samme problemet med jenter. Meldinger uten innhold, uten forsøk på å styre samtalen, åpningsmeldinger hvor det kun står "hei du var kjekk" osv. Anonymous poster hash: 3a465...f39 Ja, jenter flest er sikkert dårlig på dette også. Jeg synes det er veldig overfladisk å si "hei du er kjekk/søt" og sånt, men jeg synes det er bra om noen skriver om noe de har lest på profilen min, for da ser det ut som om at de er interessert i meg og at de ikke sender samme melding til 100 forskjellige damer. Anonymous poster hash: 4ccf1...84c
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #5 Skrevet 26. juli 2013 Nettdating: ikke for pyser. Det er vanskelig å komme på noe å skrive om til en person man ikke kjenner, ikke vet stort om, som en ønsker å finne ut av hvem er. Hva mange ønsker å si er, "hei, jeg er dårlig på dette med å skrive en samtale, men kunne du tenke deg å treffes over noe å drikke og slå av en prat?". Det mange ender med å skrive er som AB over skriver, "hei, du var søt/kjekk", i håp om at samtalen skal flyte videre der i fra. Det har ikke noe å si om man er mann eller kvinne. Å ta den der første kontakten med noen man ikke kjenner er like skummelt uansett. Begge er redde for å bli avvist. Anonymous poster hash: d4271...13f Det er helt sant Anonymous poster hash: 4ccf1...84c
Nettinettet Skrevet 26. juli 2013 #6 Skrevet 26. juli 2013 Jeg tror det er veldig viktig å tenke på at det finnes to grupperinger det er flertall av på nettdating. Den ene har vært der i mange år, og tatt kontakt med mange, og er kanskje litt lei av hele greia, mens den andre er ny og uerfaren og vet ikke helt hvordan det hele fungerer. Det er ikke bare bare, og det er viktig at man fokuserer på helheten og ikke dømmer noen bare pga hvordan de tar kontakt eller hva de sier.
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #7 Skrevet 26. juli 2013 Jeg føler at enkelte jenter har en litt for stor forventning til hva en slik melding skal inneholde. Og jeg har uansett mest tro på at det er den som sender melding sin profil som avgjør om meldingen er akseptabel eller ikke. Anonymous poster hash: 3a465...f39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå