Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Da jeg møtte flørten min her om dagen (ute blant folk), endte vi opp med å holde rundt hverandre og stirre hverandre dypt inn i øynene. Jeg synes han har verdens vakreste øyne (ansiktet generelt kan jeg ikke se meg mett på tror jeg), og nøt øyeblikket. Etter en liten stund virket det som om han hadde lyst til å kysse meg (jeg husker ikke akkurat hva som fikk leg til å tenke det, men ett eller annet må det ha vært, for jeg forsøkte å forberede meg mentalt), men i stedet "hang" han seg over meg/omfavnet meg. Som sagt så var vi ikke alene, vi var omringet av mennesker han er i kontakt med i forbindelse med jobb, så forståelig nok ville han ikke kysse foran de. Men: høres det ut som han hang seg over meg for å unngå å kysse meg? Jeg vet ikke hvorfor, men tanken på at han i så fall hadde så sterk lyst til å kysse meg der og da, midt i folkemengden, synes jeg er fryktelig pirrende. (Men jeg synes det blir for flaut å spørre ham!)

Så: Synes dere det høres ut som han hadde lyst, men for å klare å "styre seg" tok han vekk blikket og omfavnet meg i stedet?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

:vetikke: Jeg var ikke der.

Anonymous poster hash: a6394...69c
AnonymBruker
Skrevet

Eller så ombestemte han seg i siste liten.

Anonymous poster hash: 2ff55...ac5
Skrevet

Kanskje du hadde noe mellom tennene? Neia, men kanskje han kysset deg en annen gang det ikke er så mange rundt dere.

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo fullstendig umulig for alle andre bortsett fra han selv å vite fasiten, men slik er det jo med mange av trådene her på kg... ;)

Det blir jo derfor vill gjetting fra min side selvfølgelig, men noe liknende skjedde med meg for ikke så lenge siden også. Han stirret meg dypt inn i øynene, jeg stirret tilbake og plutselig "knakk han sammen". Han omfavnet meg ikke, men han så bort og sa med "skjelven" stemme at han ikke klarte å se mer på øynene mine fordi de visstnok var så fantastisk vakre. Og så kysset han meg.

Så jeg tror nok han hadde lyst til å kysse deg, men heldigvis hadde såpass selvkontroll at han unngikk det blant sine jobbrelasjoner. ;)

Anonymous poster hash: 70d91...260

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...