Gå til innhold

Er germanere like? Hva med latinere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er norske, svenske, danske, engelske, tyske, nederlandske, østerrikske og sveitsere(for det er vel disse som tilhører germanere, kanskje belgiere og?) like, utseendemessig? Hva er evt. forskjellen?

Personlig synes jeg at jeg kan se visse ulikheter, men er interessert i å høre hva dere synes.

Hva med franskmenn, spanjoler og italienere(altså latinere)? Ser de like ut?

Anonymous poster hash: e81dd...f32
Gjest Rodion Raskolnikov
Skrevet

Jeg antar at du har sett bilder av alle disse nasjonaliteter eller på film så du kan vel selv si om de ligner på hverandre

Skrevet

Spanjoler og italienere er ganske like, men jeg kan se forskjell på dem og.. Franskmenn er ikke like dem :P spanjoler og italienere er litt brunere, mørkere hår. Ser mer eksotiske ut. Franskmenn er lysere

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Jeg syns det er ganske enkelt å se hvor folk har sitt etniske opphav ja.

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Spanjoler og italienere er ganske like, men jeg kan se forskjell på dem og.. Franskmenn er ikke like dem :P spanjoler og italienere er litt brunere, mørkere hår. Ser mer eksotiske ut. Franskmenn er lysere

Enig. Franskmenn minner meg alltid om Don Andrés (som er spansk).

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes mange av dem så spanske og italienske ut i sør-frankriket, men det er jo litt forskjeller der, som de fleste andre steder.

Anonymous poster hash: af5b1...99f

AnonymBruker
Skrevet

Nederlandske kvinner kan være vakre, men en del av dem har utstående tenner. Mennene likner vel oss normenn en del, litt lavere kanskje. Tyskere likner skandinaviere. Men engelskmenn - de er noe for seg selv. Utstående ører (det er visst statistikk på det, at de er vanligere der), ofte rødt hår, en del har utstående eller skjeve tenner, og en mindre andel ser ganske vakre ut.

Anonymous poster hash: 52b55...4d8

Skrevet

Italia og Spania spesielt var jo i lengre perioder okkupert av maurere (nord afrika) som tok mange lokale kvinner som hustruer eller fikk barn med dem med eller uten deres samtykke for å si det slik.

AnonymBruker
Skrevet

Nederlandske kvinner kan være vakre, men en del av dem har utstående tenner. Mennene likner vel oss normenn en del, litt lavere kanskje. Tyskere likner skandinaviere. Men engelskmenn - de er noe for seg selv. Utstående ører (det er visst statistikk på det, at de er vanligere der), ofte rødt hår, en del har utstående eller skjeve tenner, og en mindre andel ser ganske vakre ut.

Anonymous poster hash: 52b55...4d8

Nederlendere er de høyeste i verden, så det at mennene er lavere stemmer ikke. :)

Gjest Gunfreak
Skrevet

Hvordan Franskmenn skal se ut som spanjoler vet jeg ikke, frankere som tok over frankrike på slutten av romer tiden var germanske, og normanere er jo bare norske vikinger og derfor også germanske,

Men frankrike har hatt mye invandring lenge, flere fra sør europa og middelhavs øyer har kommer til frankrike osv. Så det finnes vel ikke noe standard franskmann, før frankerne kom var frankrike dominert av keltere, som også dominerte hele de britiske øyer, samt hele spania.

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan Franskmenn skal se ut som spanjoler vet jeg ikke, frankere som tok over frankrike på slutten av romer tiden var germanske, og normanere er jo bare norske vikinger og derfor også germanske,

Men frankrike har hatt mye invandring lenge, flere fra sør europa og middelhavs øyer har kommer til frankrike osv. Så det finnes vel ikke noe standard franskmann, før frankerne kom var frankrike dominert av keltere, som også dominerte hele de britiske øyer, samt hele spania.

Kunnskapsrik du, Våpenfreak. :)

Gjest Gunfreak
Skrevet

Kunnskapsrik du, Våpenfreak. :)

I try.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...