Gjest Teora Skrevet 26. juli 2013 #1 Skrevet 26. juli 2013 Hei, jeg er på jakt etter ny ansiktsrens, som virkelig renser opp i porer og slikt, men uten å tørke ut huden for mye. Jeg bruker nå Decleor sitt cleansing water, men syns jeg blir litt lett rød, og den svir litt rundt øynene, så jeg har nok litt sensitiv hud. Jeg tror jeg vil ha noe som vaskes av med vann/fuktig klut denne gangen, så det trenger ikke å være en rens som brukes uten vann, i hvertfall. Ikke testet på dyr takk, det er i hvertfall viktig for meg, og alkohol er jeg ganske sikker på at jeg reagerer på. Tips?
Gjest gjest17 Skrevet 26. juli 2013 #2 Skrevet 26. juli 2013 Hva med Dermalogica sin Special Cleansing Gel? Har brukt den en stund med gode resultater :-)
terri Skrevet 26. juli 2013 #3 Skrevet 26. juli 2013 Jeg har vert veldig fornøyd med MD formulations sine produkt. Synd de er så sinnsykt dyre, for det svir i lommeboka hver gang man handler nye produkt fra serien.. Nå for tiden bruker jeg La roche posay, og synest det fungerer bra (har ikke like mye problem med huden som før, men er utsatt for kviser)
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #4 Skrevet 26. juli 2013 Hva med Dermalogica sin Special Cleansing Gel? Har brukt den en stund med gode resultater :-) Signerer denne. Mild og renser bra. Anonymous poster hash: aa999...518
Black March Skrevet 26. juli 2013 #5 Skrevet 26. juli 2013 http://www.feelunique.com/skin/cleansers-sensitive-skin Sortert etter bestselgende, kun for sensitiv hud. Og hvis du går inn på de enkelte produktene får du vanligvis vite litt om hva de som har kjøpt dem tidligere syntes om dem.
Gjest gjest17 Skrevet 26. juli 2013 #6 Skrevet 26. juli 2013 Jeg har vert veldig fornøyd med MD formulations sine produkt. Synd de er så sinnsykt dyre, for det svir i lommeboka hver gang man handler nye produkt fra serien.. Nå for tiden bruker jeg La roche posay, og synest det fungerer bra (har ikke like mye problem med huden som før, men er utsatt for kviser) MD Formulations sine renser er gode, men sterke. Mulignes ikke det beste om TS har sensetiv hud?
Black March Skrevet 26. juli 2013 #7 Skrevet 26. juli 2013 MD Formulations har jo egen rens for sensitiv hud.
Gjest gjest17 Skrevet 26. juli 2013 #8 Skrevet 26. juli 2013 MD Formulations har jo egen rens for sensitiv hud. Har du brukt den selv med gode resultater?
Black March Skrevet 26. juli 2013 #9 Skrevet 26. juli 2013 Har du brukt den selv med gode resultater? Hvorvidt jeg har brukt den eller ikke har ingenting å si. Gå inn på http://www.feelunique.com/p/md-formulations-Facial-Cleanser-Sensitive-Skin-250ml så går du på reviews og så får du lese erfaringene til flere forskjellige personer. Hva folk liker og anbefaler er stort sett veldig lite relevant med mindre de har prøvd alt som finnes på markedet. Stort sett så går folk inn i en sminkebutikk i Norge, spør om hva den butikken har og anbefale, butikken anbefaler noe de tjener gode penger på og dersom kunden er fornøyd så er hun eller han helt overfornøyd. Og lever livet sitt lykkelig uvitende om at det finnes langt bedre produkter for en billigere penge, eller produkter som passer bedre til kundens egen hud. Hvis du vil ha god informasjon om ett produkt, så er du faktisk nødt til å sette deg ned, google litt og finne noen profesjonelle tester på produktet.
Gjest fittesnerk Skrevet 26. juli 2013 #10 Skrevet 26. juli 2013 Hvorvidt jeg har brukt den eller ikke har ingenting å si. Gå inn på http://www.feelunique.com/p/md-formulations-Facial-Cleanser-Sensitive-Skin-250ml så går du på reviews og så får du lese erfaringene til flere forskjellige personer. Hva folk liker og anbefaler er stort sett veldig lite relevant med mindre de har prøvd alt som finnes på markedet. Stort sett så går folk inn i en sminkebutikk i Norge, spør om hva den butikken har og anbefale, butikken anbefaler noe de tjener gode penger på og dersom kunden er fornøyd så er hun eller han helt overfornøyd. Og lever livet sitt lykkelig uvitende om at det finnes langt bedre produkter for en billigere penge, eller produkter som passer bedre til kundens egen hud. Hvis du vil ha god informasjon om ett produkt, så er du faktisk nødt til å sette deg ned, google litt og finne noen profesjonelle tester på produktet. Jeg må le litt, tror du ikke at oss damer kan google? Vil tro at ts har søkt rundt og spør her nå etter andre med personlige erfaringer som kan komme med tips.
Black March Skrevet 26. juli 2013 #11 Skrevet 26. juli 2013 Jeg må le litt, tror du ikke at oss damer kan google? Vil tro at ts har søkt rundt og spør her nå etter andre med personlige erfaringer som kan komme med tips. Problemet er at folk gjerne anbefaler produkter over en lav sko. Og ofte er grunnen til at folk prøvde produktet i utgangspunktet rett og slett at en selger anbefalte det produktet i butikken som var mest overpriset og som han tjente best på. Gjerne også det produktet som kun den kjeden selger men ingen andre. Spør en mann hvilken voks han vil anbefale, og det er ca 50% kjangse for at han sier Renati. Realiteten er at Renati er en god voks, men at for eksempel KMS Hairplay California Molding Paste er en liknende, og stort sett langt bedre voks for veldig mange. Med andre ord, du kan egentlig ikke stole på noen som jobbet i noen som helst butikker. Du kan heller ikke stole på random forumbrukere her på forumet. Du kan definitivt ikke stole på vennene dine, de gjør sitt beste men det er ingen garanti for at de egentlig har god peiling. Du kan uten tvil ikke stole på bloggere. Heller ikke på de fleste blader, men du til en viss grad stole på noen. Eller på hudpleiere, siden hudpleierenes spesialprodukter gjerne bare er akkurat det samme som mange andre produkter. Men måten serien blir markedsført på det at kun hudpleiere får lov til å selge den av produsenten. Og på den måten har hudpleierene ett trygt produkt som du "kun får kjøpt til blodpris hos dem". Personlig stoler jeg kun på sikre kilder, altså publikasjoner som har vist seg å være uavhengige og som gjør gode tester over tid. ;p
Gjest gjest17 Skrevet 26. juli 2013 #12 Skrevet 26. juli 2013 (endret) Jeg har vert veldig fornøyd med MD formulations sine produkt. Synd de er så sinnsykt dyre, for det svir i lommeboka hver gang man handler nye produkt fra serien.. Nå for tiden bruker jeg La roche posay, og synest det fungerer bra (har ikke like mye problem med huden som før, men er utsatt for kviser)Bestill i fra eBay, der koster de fleste produktene rett under 200-lappen, så det går rett inn under momsgrensa :-) Edit: Feelunique refunderer vel også moms? Endret 26. juli 2013 av delirious
Black March Skrevet 26. juli 2013 #13 Skrevet 26. juli 2013 Bestill i fra eBay, der koster de fleste produktene rett under 200-lappen, så det går rett inn under momsgrensa :-) Eller http://www.feelunique.com/p/md-formulations-Facial-Cleanser-Sensitive-Skin-250ml Og dersom det skulle gå over 200 kr grensa, betaler de både momsen og gebyret for deg. Noe som er ganske sinnsykt
Sofie_22 Skrevet 26. juli 2013 #14 Skrevet 26. juli 2013 Jeg bruker eucerin rensemelk og fuktighetskrem (husker ikke navnet). Er veldig fornøyd med begge to. Jeg slet med mye tørr hud før og sterke kremer med mye parfyme gjorde det bare verre, men etter at jeg begynte med disse har huden holdt seg noen lunde i sjakk. Har brukt begge i ca 5 år nå og er fortsatt veldig for fornøyd
Gjest BabyBlue Skrevet 27. juli 2013 #15 Skrevet 27. juli 2013 Bruker MD formulations sin cleanser for sensitiv hud, eller rensevannet til decleor. Men tror nok at dermalogica er det beste for sensitiv hud, da det virker som om det er det merket majoriteten med slik hudtype liker. Mindre syrer enn MD, og mindre aktive planteoljer enn Decleor.
Gjest Teora Skrevet 27. juli 2013 #16 Skrevet 27. juli 2013 Takk for svar (de jeg kunne finne innimellom diskusjonen )1 Jeg har kikket på litt forskjellig på feelunique, og må nok lese litt på makeupalley også, men setter alltid pris på å høre herfra, man lever i hvertfall gjennom samme klima i løpet av året her. Er veldig usikker på dermalogica, har lest andre steder at folk har opplevd at huden blir veldig strippet for fukt, men ser jo at mange er positive også. Md skal vurderes selv om jeg egentlig ikke har merket som en favoritt, med unntak av scruben. Ser også på matis, men hadde likt å kunne kjøpe det enten litt rimelig i butikk eller fra feelunique eller iherb. Hører forøvrig gjerne fra flere, kanskje det er noe jeg ikke har tenkt på å teste der ute?
Gjest Skrevet 27. juli 2013 #17 Skrevet 27. juli 2013 Tråden er ryddet for avsporinger. Ann Christin - MOD -
Gjest Nanne70 Skrevet 28. juli 2013 #18 Skrevet 28. juli 2013 Som jeg har nevnt i flere andre tråder - Bliss clog dissolving cleansing milk. Min soleklare favoritt blant alle renseprodukter jeg har prøvd, og den funker også kjempefint på min 23 år gamle stedatter som har sensitiv blandingshud.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #19 Skrevet 28. juli 2013 Hva med å forsøke Decleor Aroma Cleansing Foam og Toner? Disse syns jeg er utrolig gode. Jeg har sensitiv kombinert hud. Jeg prøvde Matis Delicate Lotion og Lime Blossom Toner fordi jeg har blitt fortalt at disse skal være overlegne mot sensitiv hud, men de passet rett og slett ikke for meg, av en eller annen merkelig grunn ble huden rød og sår. Jeg har også brukt Decleor Cleasing Water tidligere, men ble også rød og sår (spesielt rundt øynene). Nå bruker jeg den om morgenene, og renseskum/toner om kveldene. Anonymous poster hash: 0b4f4...41e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå