AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #1 Skrevet 26. juli 2013 Jeg kjenner meg nummen, jeg kjenner det gjør vondt og jeg kjenner en rekke ubehagelige og ukoselige tanker nå.. Jeg og min eks har vært sammen i 6 år og nå siste året har vi ikke vært sammen av ymse årsaker. Han har datet og jeg har datet på hver side og det har vært greit. Vi elsker fortsatt hverandre utrolig mye, og begge håpet vel i bunn og grunn at det kunne bli oss igjen litt senere i livet. Jeg fikk for ca 24 timer siden vite at han nå kanskje skal bli pappa med ei jente han hadde sex med i februar måned. Han elsker ikke jenta, jenta har ikke snakket med han siden de hadde sex et par ganger ubeskyttet. Hun på sin side lovte høyt og hellig at hun gikk på p-pilla, men hun glemte å si at hun byttet merke på driten og brukte ANGREPILLE just in case.. Har du først behov for angrepille så har du ikke sex ubeskyttet!!! Eksen min fikk det å vite fordi han må skrive under på noen papirer hun har... hun informerte han om at han godt kunne ta en DNA test, og at hun så for seg han som helgpappa. Hun mener også på at hun først fant det ut nå selv (4-5 mnd inn i svangerskapet?!) Han nekter på helgpappastillingen fordi han vil ha 50% og hun nekter 50%. Det er ikke noen grunn til at han ikke skal ha sitt potensielle nye barn 50%, han har allerede vårt barn 50% av tida fordi han er en fantastisk FLINK pappa! Så nå sitter han og kanskje skal betale bidrag for en løsunge som kunne vært unngått med en liten bit plastikk... Hun bor hjemme hos sine foreldre, jobber 30% på rema1000 og fant vel ut av at det ikke ga nok penger så da måtte hun si noe. Hele situasjonen er helt horribel! Hvordan kan ei jente på 27 år være så dum? For å gjøre alt mye bedre hadde jeg en spontanabort i fjor og at jeg egentlig skulle fått et barn til med min eks... Og nå får jeg en daglig reminder på at jeg ikke ble mamma. Jeg får se min eks bli pappa. Mine tanker flyr, og de er ikke pene... Jeg håper innerst inne at barnet dør i magen, jeg tenker at det hadde vært helt greit om jenta kræsjer og dør... You name it! Jeg vet at jeg blott trenger litt tid til å la det synke inn, men dette er første gangen jeg har ønsket noe så vondt på et menneske...! Jeg er så lei meg... Jeg klarer nesten ikke slutte å gråte... At ei jente kan ødelegge så mye?! Jeg har ikke spist siden kl 11 på dagtid i går og jeg har ikke sovet mer enn en time i natt... Planen om å finne sammen blir brått borte, for jeg vet ikke om jeg kan bo i samme hus med barnet jeg ikke fikk... Anonymous poster hash: db492...b0e
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #2 Skrevet 26. juli 2013 Hvordan kan ei jente på 27 år være så dum? Hvem var det som ikke brukte kondom sa du? Anonymous poster hash: 6b528...241 37
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #3 Skrevet 26. juli 2013 Du håper at hun og barnet dør fordi eksen din hadde sex med henne? Hvordan skulle dere finne sammen når dere begge er med andre? Anonymous poster hash: 6b528...241 15
Gutt95 Skrevet 26. juli 2013 #4 Skrevet 26. juli 2013 Hvorfor føler du at dette, helt seriøst, er ditt problem? 6
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2013 #5 Skrevet 26. juli 2013 Hvem var det som ikke brukte kondom sa du? Anonymous poster hash: 6b528...241 Så menn skal ikke stole på kvinner når de sier de bruker p-piller, og kvinner er i sin fulle rett til å lyve om dette?
Athena27 Skrevet 26. juli 2013 #6 Skrevet 26. juli 2013 For en uheldig situasjon dere alle har havnet i. Eller uheldig for deg i hvert fall... Men, jeg sier også som vedkommende overfor: "hvem var det som ikke benyttet kondom?" Her var det din eks som skulle tatt ansvar. Kjente han ikke jenta noe særlig, ikke var i ett forhold / datingfase med henne, da er det hans ansvar å beskytte seg selv. Hverken han eller du kan legge skylden på denne jenta for dette. Det kan være denne jenta ønsket å få barn, uten at hun fortalte dette til din eks? Når det er sagt, så er det ikke så veldig mye du kan gjøre med denne situasjonen. Dersom du ønsker ett forhold med din eks, så er hans barn med denne kvinnen en del av pakken. Tror du at når du på sikt blir vant til dette at du kanskje kan godta det da? Nå er du kanskje litt sjokket? Jeg har aldri opplevd en abort, men føler virkelig med deg når det gjelder dette punktet. Må være en tung situasjon å skulle gå gjennom Du må uansett fokusere på at du må ha ett greit forhold til din eks pga deres felles barn ! 3
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #7 Skrevet 26. juli 2013 Så menn skal ikke stole på kvinner når de sier de bruker p-piller, og kvinner er i sin fulle rett til å lyve om dette? Jeg sier at man bør ta litt ansvar selv. Anonymous poster hash: 6b528...241 1
Gjest Evelynita Skrevet 26. juli 2013 #8 Skrevet 26. juli 2013 Så menn skal ikke stole på kvinner når de sier de bruker p-piller, og kvinner er i sin fulle rett til å lyve om dette? Det er selvfølgelig ille at hu jugde, men jeg forstår det slik som litt random sex et par ganger, og DA er du jo dum hvis du stoler på dama.
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #9 Skrevet 26. juli 2013 Det og stole på andre mennesker enten det er dame eller mann gutt eller jente er alltid en feil Stol ikke på noen det er det beste og tryggeste Anonymous poster hash: 264c2...b4f 1
Gjest Hest Skrevet 26. juli 2013 #10 Skrevet 26. juli 2013 Faen heller, her burde vel han nesten ha gått inn for å få 100%...
Notisblokk Skrevet 26. juli 2013 #11 Skrevet 26. juli 2013 Så menn skal ikke stole på kvinner når de sier de bruker p-piller, og kvinner er i sin fulle rett til å lyve om dette? Menn skal ikke stole på at kvinner tar p-piller selv om de sier det. Men kvinner skal ikke lyve om det! Forstår at du er trist og lei. Men når det synker litt inn så kansje du ser det på en annen måte? Dette er ikke barnet sitt feil (og det vet du), men forstår at det kan være vanskelig nå i begynnelsen. Prøv å ikke tenk på den måten du har tenkt nå, finn på ting med venninner og få tankene litt på avstand 2
Alja Skrevet 26. juli 2013 #12 Skrevet 26. juli 2013 Herregud for en drittsituasjon. Dersom du og eksen vil tilbake igjen, så finner dere en løsning. Det er vondt nå og uvirkelig. Jeg har hørt om slike tilfeller før, hvor det faktisk har gått helt fint. Men du blir seriøst nødt til å legge fra deg de der tankene dine om at du ønsker henne og barnet dødt. Man skal aldri ønske andre vondt. I alle fall ikke si det høyt..... 2
QueenOfTheSidewalk Skrevet 26. juli 2013 #14 Skrevet 26. juli 2013 Ja, for all del ikke la det gå utover "løsungen" seinere, husk at ungen ikke har valgt det. 5
MissEi Skrevet 26. juli 2013 #15 Skrevet 26. juli 2013 Barn er ofte resultatet etter man har hatt sex... 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #16 Skrevet 26. juli 2013 Dersom man velger å ha sex velger man også et felles ansvar...dvs felles ansvar for et barn eller prevansjon. Ellers virker det som du ts tror at hele verden handler om deg. Det gjør det ikke. Du velger selv måten du forholder deg til det som skjer rundt deg. Etter å ha lest innlegget ditt tror jeg du vil får det mye bedre dersom du forholder deg til det som skjedde mellom eksen og jenten på en helt annen måte. Forresten, "vi elsker hverandre fortsatt"....men har sex og får barn sammen med andre ?... ihvertfall en rar måte å vise det på. Anonymous poster hash: 15d0c...15c 9
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #17 Skrevet 26. juli 2013 Hvor gammel er fyren? Anonymous poster hash: 58ab1...ec9
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #18 Skrevet 26. juli 2013 Hvem var det som ikke brukte kondom sa du? Anonymous poster hash: 6b528...241 hvem sa hun gikk på pilla når hun visste at hun kunne bli gravid...? Jeg har ikke sagt noe om at han ikke hat fått kjeft i et par timer eller 6 Du håper at hun og barnet dør fordi eksen din hadde sex med henne? Hvordan skulle dere finne sammen når dere begge er med andre? Anonymous poster hash: 6b528...241 Ja, vi er begge med andre fordi vi ikke er sammen. Glemmer dere å lese det at jeg nettopp har fått det å vite? Jeg kommer jo ikke til å ta livet av jenta eller barnet da! Dette er TANKER fra ei jente som nettopp fikk en sjokkbeskjed, ikke en handlingsplan. For en uheldig situasjon dere alle har havnet i. Eller uheldig for deg i hvert fall... Men, jeg sier også som vedkommende overfor: "hvem var det som ikke benyttet kondom?" Her var det din eks som skulle tatt ansvar. Kjente han ikke jenta noe særlig, ikke var i ett forhold / datingfase med henne, da er det hans ansvar å beskytte seg selv. Hverken han eller du kan legge skylden på denne jenta for dette. Det kan være denne jenta ønsket å få barn, uten at hun fortalte dette til din eks? Når det er sagt, så er det ikke så veldig mye du kan gjøre med denne situasjonen. Dersom du ønsker ett forhold med din eks, så er hans barn med denne kvinnen en del av pakken. Tror du at når du på sikt blir vant til dette at du kanskje kan godta det da? Nå er du kanskje litt sjokket? Jeg har aldri opplevd en abort, men føler virkelig med deg når det gjelder dette punktet. Må være en tung situasjon å skulle gå gjennom Du må uansett fokusere på at du må ha ett greit forhold til din eks pga deres felles barn ! Takk Ja, jeg er i sjokk... Jeg har kjeftet huden full på eksen min i flere timer og føler meg utrolig sveket av han... Jeg SA til han at han måtte bruke kondom... jeg sa til han opp til flere ganger at han for allt i verden IKKE kan stole på jenter i senga...! Og så valgte han i et svakt øyeblikk å stole på ei jente. Ingen av barna som er i bildet kommer til å lide, og jeg er ikke av den typen som snakker dritt foran mitt barn. Ingen av barna kommer til å lide hverken nød eller psykisk av hele greia. Og siden jeg kanskje må "samarbeide" med ei annen jente (det er en urealistisk tanke å tenke at jeg aldri de neste mange år kommer til å se henne), så er dette også noe jeg kommer til å gjøre uten å gjøre noen stor sak ut av det. Jeg kommer til å stille opp for eksen min når det skulle være. I utgangspunktet er jeg realtistisk og alt for godhjertet... Så det at jeg kunne ønske noe så vondt på et annet menneske er litt nytt for meg. Forferdeligt..... Anonymous poster hash: db492...b0e 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #19 Skrevet 26. juli 2013 Hvor gammel er fyren? Anonymous poster hash: 58ab1...ec9 han er 32 Anonymous poster hash: db492...b0e
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #20 Skrevet 26. juli 2013 hun har enkelt sagt brukt han som inseminator, fant vel ut at det var på tide å formere seg og at han kunne lures og brukes Anonymous poster hash: 52493...700 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå