Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sliter med at jeg får linjer under øynene av concealer. Er det noen som har en primer de kan anbefale? Gjerne for bruk i hele ansiktet. Bruker stort sett bare concealer og litt mineralpudder. Vil også ha en uten for mye "dritt" i :)

Anonymous poster hash: eb58e...a10
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg er avhengig av Kanebo Sensai smoothing water make up base, den er veldig "vannete" i konsistensen så kan være noe uvant men den er utrolig god. Sephora sin HD primer er også veldig bra, men tror ikke man får tak i den i Norge. Mener å ha hørt at Make Up For Ever sin HD primer skal være nesten samme som Sephora sin, isåfall er den noe å teste.

Edit: Det jeg trodde var et eget Sephora-merke var visst Make Up For Ever. Da anbefaler jeg hvertfall den, den er sykt bra!

Endret av Vix1
Skrevet

Synest bodyography sin primer er god :) Har ikke prøvd så ufattelig mange, men styr vertfall unna glo minerals sin! Jeg er stor fan av merket, men primeren er ikke bra..

Gjest Emmanuelle
Skrevet

Liker Smashbox sin photo finish veldig godt :)

Skrevet

Til øyepartiet vil jeg anbefale smashbox sin øyenskygge base, super god og lett og påføre. Koster ca 170!

• 2 uker senere...
Gjest sophia21
Skrevet

Hører mye positivt om smashbox sin primer, men vet ikke hvor jeg får tak i den? De har den ikke på strawberrynet. Er det noen som vet om den er testet på dyr, evt kan anbefale noen som ikke er det?

Og har noen prøvd Makeup Mekkas primer? Hører den skal være bra også.

AnonymBruker
Skrevet

Guerlain.

Jeg bruker den med gullpartikler i, normal til tørr hud.

Anonymous poster hash: 64d78...5a2
AnonymBruker
Skrevet

Hører mye positivt om smashbox sin primer, men vet ikke hvor jeg får tak i den? De har den ikke på strawberrynet. Er det noen som vet om den er testet på dyr, evt kan anbefale noen som ikke er det?

Og har noen prøvd Makeup Mekkas primer? Hører den skal være bra også.

Jeg har hørt at den er oppskrytt, de som har prøvd bodyography vs. smashbox, velger oftest den første ved neste kjøp.. :)

Smashbox får du tak i på kicks!

Anonymous poster hash: 1c38b...d8d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...