AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #1 Skrevet 26. juli 2013 Sliter med at jeg får linjer under øynene av concealer. Er det noen som har en primer de kan anbefale? Gjerne for bruk i hele ansiktet. Bruker stort sett bare concealer og litt mineralpudder. Vil også ha en uten for mye "dritt" i Anonymous poster hash: eb58e...a10 1
Gjest Vix1 Skrevet 26. juli 2013 #2 Skrevet 26. juli 2013 (endret) Jeg er avhengig av Kanebo Sensai smoothing water make up base, den er veldig "vannete" i konsistensen så kan være noe uvant men den er utrolig god. Sephora sin HD primer er også veldig bra, men tror ikke man får tak i den i Norge. Mener å ha hørt at Make Up For Ever sin HD primer skal være nesten samme som Sephora sin, isåfall er den noe å teste. Edit: Det jeg trodde var et eget Sephora-merke var visst Make Up For Ever. Da anbefaler jeg hvertfall den, den er sykt bra! Endret 26. juli 2013 av Vix1
terri Skrevet 26. juli 2013 #3 Skrevet 26. juli 2013 Synest bodyography sin primer er god Har ikke prøvd så ufattelig mange, men styr vertfall unna glo minerals sin! Jeg er stor fan av merket, men primeren er ikke bra..
Djungelvrål Skrevet 26. juli 2013 #4 Skrevet 26. juli 2013 Har prøvd endel men syns ikke primer fungerer under øyene uansett. Det beste er en god øyekrem og riktig concealer. Jeg bruker en av Dior sine, og den ligger seg minimalt i linjer hvis den klappes godt ut. http://www.makeupalley.com/product/showreview.asp/ID=125990/
Gjest Emmanuelle Skrevet 26. juli 2013 #5 Skrevet 26. juli 2013 Liker Smashbox sin photo finish veldig godt
Ninni18 Skrevet 29. juli 2013 #6 Skrevet 29. juli 2013 Til øyepartiet vil jeg anbefale smashbox sin øyenskygge base, super god og lett og påføre. Koster ca 170!
Gjest sophia21 Skrevet 7. august 2013 #7 Skrevet 7. august 2013 Hører mye positivt om smashbox sin primer, men vet ikke hvor jeg får tak i den? De har den ikke på strawberrynet. Er det noen som vet om den er testet på dyr, evt kan anbefale noen som ikke er det? Og har noen prøvd Makeup Mekkas primer? Hører den skal være bra også.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #8 Skrevet 7. august 2013 Guerlain. Jeg bruker den med gullpartikler i, normal til tørr hud. Anonymous poster hash: 64d78...5a2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #9 Skrevet 7. august 2013 Hører mye positivt om smashbox sin primer, men vet ikke hvor jeg får tak i den? De har den ikke på strawberrynet. Er det noen som vet om den er testet på dyr, evt kan anbefale noen som ikke er det? Og har noen prøvd Makeup Mekkas primer? Hører den skal være bra også. Jeg har hørt at den er oppskrytt, de som har prøvd bodyography vs. smashbox, velger oftest den første ved neste kjøp.. Smashbox får du tak i på kicks! Anonymous poster hash: 1c38b...d8d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå