AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #1 Skrevet 26. juli 2013 Er det normalt at en baby ikke fester blikket? Hvor lenge varer dette? Anonymous poster hash: 8e683...a67
Nique Skrevet 26. juli 2013 #3 Skrevet 26. juli 2013 Er barnet ditt relativt nyfødt? Har nettopp hatt helsesøster på hjemmebesøk, hun tok opp dette. Hos nyfødte er dette normalt, det tar tid og trening for de små å lære å feste blikket. Om barnet ditt er eldre, så har jeg ingen anelse.
Yesterday Skrevet 26. juli 2013 #4 Skrevet 26. juli 2013 Å ikke feste blikket er normalt men at babyer ruller på øynene har jeg aldri sett. Jeg tenkte og epilepsi med en gang men trenger ikke være det. Kanskje det er normalt selv om jeg aldri har sett det. Se an hva folk mener her og spør folk du kjenner og vurder da etter om dere bør ta babyen til legen
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #5 Skrevet 26. juli 2013 Jeg bare lurte fordi min fester blikket unormalt mye, mens de andre på føden virrer rundt med øynene. Kan det være noe galt med min? Han stirrer helt sinnsykt. Anonymous poster hash: 8e683...a67
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #7 Skrevet 27. juli 2013 Han er kanskje bedre utviklet? Får håpe på det Finner ikke noe på nettet som kan tilsi at det er noe farlig, men blir litt bekymret allikevel. Han ser så lenge og intenst på ting/folk når han er våken. Sånn (leeeeenge): Synes han generelt er så forskjellig fra "normalen". Uten at jeg helt kan sette fingeren på resten. Virker eldre enn en vanlig nyfødt, på en måte. Veldig...hmmm...intens... Griner ikke. Høres kanskje ut som et luksusproblem, men jeg blir litt redd. Anonymous poster hash: 8e683...a67
Yesterday Skrevet 28. juli 2013 #8 Skrevet 28. juli 2013 Sånn stirring gjør alle babyer når de kan feste blikket, jeg syns at dette høres ut som at han har kommet lenger i utviklingen sin og jeg kan ikke se at det skal være noe farlig Ikke at jeg er en ekspert, men tipper at det er verre å henge etter i utviklingen. Dessuten er alle babyer forskjellig i utviklingen, noen er foran andre og andre er lenger bak, og søsken kan også ha stor forskjell. Men du kan jo ta det opp med helsesøster siden det bekymrer deg
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #9 Skrevet 29. juli 2013 Så søt baby!!! Ville ikke bekymret meg det spor om jeg var deg. Anonymous poster hash: e9413...506
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå