Gjest Storesøster Skrevet 19. april 2004 #1 Skrevet 19. april 2004 Hei igjen! Nå begynner jeg å blir frustret. Søsteren min lyver om hvor hun har vært, hvor hun skal og mye mer - kan ikke tro på noe hun sier. Det kan jeg forsåvidt leve med - hun er jo i en presset situasjon. Det som er verre er at hun ikke forstår at dette forholdet er helt feil. Forrige helg fikk hun juling igjen: Bitt i hånda, blåmerker oppover armene, sår i ansiktet - og det var bare det jeg så, jeg vet ikke hvordan bena og kroppen forøvrig så ut. Og fortsatt så forstår hun ikke at dette er VOLD! Hun sier det er fordi han har det så vanskelig nå og at han da klikker og at han er veldig søt og snill ellers og at hun aldri har hatt det så bra sammen med noen før. Hun er jo en intelligent jente, hvorfor kan hun ikke se hva som skjer, hvordan er det mulig å rettferdiggjøre at noen denger deg slik som det der!?! :evil:
Gjest Moonshadow Skrevet 19. april 2004 #2 Skrevet 19. april 2004 Det er vanskelig å komme seg ut av slike forhold. Jeg sleit med det samme selv en gang. Tror ikke det hjelper hva andre sier til henne i alle fall. Hun må nok skjønne det selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå