Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan gjør man det? Har vært i et forhold med denne fyren i 2 år. Det har vært turbulent i flere måneder, mye sjalusi, usikkerhet, krangling, skuffelser. Det er en berg og dal bane, men vi elsker hverandre så utrolig høyt. Vi bare klaffer ikke sammen, vi er så forskjellige som personer. Det eneste vi har til felles er at vi elsker hverandre, og vi har felles verdier.

Jeg elsker han så utrolig høyt, men samtidig er jeg så forbanna på han. Han har skuffet meg MYE, løyet og gjort meg usikker. Jeg har utrolig sterke følelser for han, men jeg er trist i forholdet. Innerst inne er jeg overbevist om at det ikke kommer til å holde. Jeg går bare å venter på at han skal gjør det slutt, jeg klarer bare ikke ta steget selv.

Akkurat nå har vi vært i en langdistanseforhold 7 mnd. Det er 5 igjen. Han er i militæret. Det gjør det ekstra tungt. Når han er hjemme på perm er det amazing, herlig. Fylt med kjærlighet og lidenskap, men når han er borte er det helt dødt.

Anonymous poster hash: f99d6...ef2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

ingen ?

Gjest Gjest
Skrevet

Hvordan gjør man det? Har vært i et forhold med denne fyren i 2 år. Det har vært turbulent i flere måneder, mye sjalusi, usikkerhet, krangling, skuffelser. Det er en berg og dal bane, men vi elsker hverandre så utrolig høyt. Vi bare klaffer ikke sammen, vi er så forskjellige som personer. Det eneste vi har til felles er at vi elsker hverandre, og vi har felles verdier.

Jeg elsker han så utrolig høyt, men samtidig er jeg så forbanna på han. Han har skuffet meg MYE, løyet og gjort meg usikker. Jeg har utrolig sterke følelser for han, men jeg er trist i forholdet. Innerst inne er jeg overbevist om at det ikke kommer til å holde. Jeg går bare å venter på at han skal gjør det slutt, jeg klarer bare ikke ta steget selv.

Akkurat nå har vi vært i en langdistanseforhold 7 mnd. Det er 5 igjen. Han er i militæret. Det gjør det ekstra tungt. Når han er hjemme på perm er det amazing, herlig. Fylt med kjærlighet og lidenskap, men når han er borte er det helt dødt.

Hvordan er dere forskjellige som personer?

Har dere forskjellige interesser?

Trives dere ikke med å gjøre ting sammen?

Hvordan var det før han reiste i millitæret?

Kanskje blir det anderledes når han er ferdig i militæret?

Gjest Gjest
Skrevet

Hva betyr det at det er helt dødt?

Har du ikke følelser for han når han er borte?

Har dere mye kontakt på tlf mens han er borte?

AnonymBruker
Skrevet

Vi har ulike interesser for eksempel. Jeg er veldig spontan og vil finne på noe hele tiden mens han liker å ha alenetid å slappe av. Jeg kan snakke på tlf 3 timer om dagen, mens han kan nøye seg med 5 minutter. Jeg er ikke langsint i det hele tatt, han der i mot er veldig langsint og skikkelig furt over lengre tid. Han hisser seg lett opp av ting, jeg gjør ikke. Jeg tåler mye mer av han enn hva han gjør av meg feks.

Jeg har følelser for han hele tiden. De forsvinner aldri, men han er så død følelsesmessig i episoder. Noen ganger er han helt i hundre og superromantisk, men plutselig blir han rar å vil såvidt snakke med meg. Han svinger så i humøret og det gjør meg så usikker fordi vi har noen episoder tidligere som har resultert i at jeg fort bli usikker. Vi snakker på tlf hver dag faktisk, og sender mye meldinger.

Før han reiste i militæret var det helt ok. Normalt tror jeg + litt mye krangling og uenigheter. Forholdet har egentlig blitt tusen ganger bedre etter han reiste i militæret, det er bare det at han svinger så JÆVLIG i humøret og blir så innesluttet og følelsesløs.

Skrevet

Det kan også være at han sliter med å holde motet oppe mens han er i militæret. Sikkert tøft for han. Når du nevner det med prating i telefon og sånt så trenger ikke det å si noe om forholdet deres. Du sier at dere har mye felles verdier, det må jo være gode grunnsteiner for å bygge på forholdet. Hvordan kommuniserer dere sammen når han er hjemme?

Det er mulig et dårlig utgangspunkt hvis du innerst inne føler at forholdet ikke vil vare.

Kanskje du må ta en skikkelig prat med han om hvordan du føler det og se litt på hans reaksjon. Militæret er en utfordring for mange forhold.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bare kjenner jeg vil gi opp. Vi krangler til og med når han er i andre enden av landet, hvor latterlig er ikke det???? Jeg merker vi begynner å krangle ofte over småting og ingenting, være sure osv når det har gått en stund mellom vi har sett hverandre. Noen ganger er det ei uke i mellom vi ses, noen ganger 14 dager, og noen ganger over en mnd. De gangene det går over en mnd føles det som om begge bare mister helt motet. Det er når det er lenge i mellom han blir helt død.

Jeg er så forvirret. Jeg vil jo være med han. Jeg vil jo et skal vare og jeg tror jo det vil vare, det er bare nå når alt er så dritt jeg får de dumme tankene..

AnonymBruker
Skrevet

Når han er på perm har vi et drømme forhold. Det er helt magisk, og begge gråter når han må reise inn igjen liksom.... Dette er ikke sånn fjortisskjærilighet, dette er virkelig ekte, og vi har vært gjennom mye vondt, men alltid klart det. Jeg NEKTER at noe så FLISETING som militæret skal ødelegge når vi har klart oss gjennom ting som er ti tusen ganger vondere og vanskeligere...

Hva kan jeg gjøre når han får disse episodene sine da? De kommer i histen og pisten. Han kan bli frekk og ufordragelig, følelseskald, nesten litt slem og frekk på tlf, han vil ikke prate, han vil være i fred osv. Hvordan skal jeg takle det når han går inn i en sånn periode? De pleier å vare fra 2 -5 dager ...

AnonymBruker
Skrevet

Når han er på perm har vi et drømme forhold. Det er helt magisk, og begge gråter når han må reise inn igjen liksom.... Dette er ikke sånn fjortisskjærilighet, dette er virkelig ekte, og vi har vært gjennom mye vondt, men alltid klart det. Jeg NEKTER at noe så FLISETING som militæret skal ødelegge når vi har klart oss gjennom ting som er ti tusen ganger vondere og vanskeligere...

Hva kan jeg gjøre når han får disse episodene sine da? De kommer i histen og pisten. Han kan bli frekk og ufordragelig, følelseskald, nesten litt slem og frekk på tlf, han vil ikke prate, han vil være i fred osv. Hvordan skal jeg takle det når han går inn i en sånn periode? De pleier å vare fra 2 -5 dager ...

Hmmm.. Blir han så utilgjengelig da, når enn han reagerer litt på noe og blir kanskje litt furten av seg?

Og hvis han blir langsint er det jo litt kjedelig. Akkurat om dette, er jeg litt slik selv noen ganger, mens andre ganger kommer jeg meg relativt fort videre. Og for min del, så hjelper det å snakke litt med vedkommende som berører teamet jeg gjerne går å surmuler litt for. Men så når det er blitt snakket litt om, så går det som regel mye bedre etter på. :)

Dog det hjelper jo svært dårlig å være ufin og kalle hverandre stygge ting da. En bør jo klare å respektere hverandre også selv om en diskuterer / krangler litt om noe. Og akkurat dette, tror jeg kanskje du burde si til ham, TS. For kanskje da, slutter han å være sur så lenge?

Er bare et forslag. Det funker greit for min del slik hvert fall.

Anonymous poster hash: 53a07...5a4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...