AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #1 Skrevet 26. juli 2013 Er det noen som har sett hele denne dokumentaren som kan si at de absolutt ikke tror at det er noe som helst mulighet for at det er sant? Jeg tror at Petter Amundsen har rett. Jeg har selv en første folie av William Shakespeare. Jeg mener... jeg blir så irritert av folk som aldri har lest noe som helst om Shakespeare, eller Francis Bacon eller sett dokumentarer, som mener at det er galskap. Saken er jo at de sier at det er galskap, ikke fordi de kan bevise det, eller har noe som helt gyldig argument, de sier baren "alle vet at Shakespeare skrev Shakespeare". Hvordan kan man det, når det ikke finnes et eneste originalt manus. Det eneste som finnes er noen signaturer som alle er forskjellig, og som man ikke kan bevise var hans egen. Det finnes ikke bevis for at han skrev dem selv, men det er jo spor i første folien og andre steder som tyder på at han ikke gjorde det. Er det så utenkelig da at Petter Amundsen kan ha rett? Anonymous poster hash: 7753d...0cb 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #2 Skrevet 29. juli 2013 Okay ingen som er veldig interesert anyways. LOL MEN... nå skal de faktisk lete. Så vhis dere har sett den første dokumentaren, eller den nye. Så har de fått tilatelse til å tømme dammen, der de tror de liker Shakespeare manuskripter, så nå blir det spennende å se. Anonymous poster hash: 7753d...0cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå