AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #1 Skrevet 26. juli 2013 noen som vet når det er greit at barn går med smykke? lillegutt fikk et smykke til dåpen, men mange sier de ikke lar barna gå med det før de er 4-5 år? Anonymous poster hash: 36efe...089
MissEi Skrevet 26. juli 2013 #2 Skrevet 26. juli 2013 Er vel mye pga de ødelegger det? Kjøp lenke i sølv så er det bare å kjøpe nytt når det ryker;)
Piri Formis Skrevet 26. juli 2013 #3 Skrevet 26. juli 2013 Datteren vår har brukt halskjede med anheng fra hun var ett år. Var redd hun skulle ødelegge det i begynnelsen, men hun er svært stolt og lar det henge i fred. Må vel nesten bare se an ungen og prøve ut hjemme.
skruf Skrevet 26. juli 2013 #4 Skrevet 26. juli 2013 Jeg fikk et gullhjerte til dåpen som jeg brukte fra jeg var baby og igjennom barndomsårene. Bruker det ikke nå, men jeg synes det er innmari sjarmerende med det lille gullhjertet med alle bitemerkene på
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #5 Skrevet 27. juli 2013 så i prinsippet kan man bruke d fra de er 4-5 mnd. bare man tar det av om natta? Anonymous poster hash: 36efe...089
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå