trudelinnea Skrevet 26. juli 2013 #1 Skrevet 26. juli 2013 Jeg er naturlig platinablond med veldig mørke øyenbryn. Jeg er nå i en alder av atten og føler at det absolutt ikke lengre er "fint og søtt" slik jeg ble fortalt gjennom barndommen min. Det plager meg noe forferdelig. Jeg vil ikke farge håret mitt noe mørkere da jeg har prøvd dette og det ble så slitt og .. neineinei, vil beholde det blonde håret mitt. Jeg prøvde i går kveld og farge øyenbrynene mine lyse, valgte en "askebrun" farge (en billigsak fra Depend for og teste) men øyenbrynene ble direkte SVART. Har noen bleket øyenbrynene, evt. farget de lyse med en farge som faktisk funket? Noen som har noen tips til meg? Er evig takknemlig for alle tips jeg kan få!
Gjest RihannaNavy Skrevet 26. juli 2013 #2 Skrevet 26. juli 2013 Det hjelper ikke å "farge" lysere. Prøv å bruke bleking og la det sitte på til de blir veldig veldig lyse, så farge dem med en lys øyenbrynsfarge! Hvis du syns det er venskelig råder jeg deg til å spørre frisør eller hudpleier om å bleke og farge dem for deg! Siden de tross alt er utdannet Lykke til, håper du blir fornøyd
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #3 Skrevet 26. juli 2013 Har samme "problem" som deg. Kjøp bleking for ansiktshår, og la det sitte på i fem min. Er de ikke lyse nok for deg, påfør mer og la det sitte lenger. Funker kjempebra for meg, men må gjøres regelmessig(hver 2-3. uke, de blir plutselig mørke igjen). Anonymous poster hash: 284d0...41e
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #4 Skrevet 26. juli 2013 Først og fremst så må jeg bare si at jeg er veldig misunnelig. Har alltid syntes at det er vakkert med lyst hår og mørke øyenbryn. Du må nok ty til bleking om u vil ha de lysere. Jeg tror de selger et bekemiddel på parfymerier som er beregnet på ansiktshår, jeg husker ikke hva det heter, men en venninne bruker det og er veldig fornøyd Anbefaler ikke å bruke vanlig hårblekemiddel. Stikk innom frisør, stylist eller parfymeri og spør deg frem Anonymous poster hash: 9b120...55c
trudelinnea Skrevet 26. juli 2013 Forfatter #5 Skrevet 26. juli 2013 Det hjelper ikke å "farge" lysere. Prøv å bruke bleking og la det sitte på til de blir veldig veldig lyse, så farge dem med en lys øyenbrynsfarge! Hvis du syns det er venskelig råder jeg deg til å spørre frisør eller hudpleier om å bleke og farge dem for deg! Siden de tross alt er utdannet Lykke til, håper du blir fornøyd Har samme "problem" som deg. Kjøp bleking for ansiktshår, og la det sitte på i fem min. Er de ikke lyse nok for deg, påfør mer og la det sitte lenger. Funker kjempebra for meg, men må gjøres regelmessig(hver 2-3. uke, de blir plutselig mørke igjen). Anonymous poster hash: 284d0...41e Først og fremst så må jeg bare si at jeg er veldig misunnelig. Har alltid syntes at det er vakkert med lyst hår og mørke øyenbryn. Du må nok ty til bleking om u vil ha de lysere. Jeg tror de selger et bekemiddel på parfymerier som er beregnet på ansiktshår, jeg husker ikke hva det heter, men en venninne bruker det og er veldig fornøyd Anbefaler ikke å bruke vanlig hårblekemiddel. Stikk innom frisør, stylist eller parfymeri og spør deg frem Anonymous poster hash: 9b120...55c Tusen takk alle tre! Veldig nyttig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå