Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har så inderlig lyst til å være helt Glatt barbert nedentil, men får bare røde prikker eller inngrodde hår :( har prøvd alle(!) produktene til Veet, den ene funker dårligere enn den andre på meg. Når jeg barberer med høvvel for jeg vondt og masse sår. Har vurdert voksing men tåler ikke så mye smerte og er livredd for å begynne grine.. Er det noen som blir helt glatt og kan anbefale noe?

Anonymous poster hash: ade54...731

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette funker for meg.

Ligger 20min i badekaret i varmt vann. Smører på en eller annen dusjsåpe , barberer med barberhøvel for menn MOT hårene, skyller av med varmt/lunkent vann, skyller til slutt med så kaldt vann som jeg klarer.

Det blir helt glatt, og ingen nupper eller sår. Får heller ikke inngrodde hår.

Eneste gang det blir nupper eller sår er vist jeg barberer igjen etter 2 dager. Venter jeg en dag eller to til er hårene litt lenger, og det går fint å barbere igjen uten å få nupper/sår.

En annen metode som funker for meg er å barbere når det er helt tørt, uten noe form for krem eller annet på. Det funker også på helt helt korte hår.

Anonymous poster hash: f8eb8...246
AnonymBruker
Skrevet

Gode råd over her! Voksing er faktisk ikke SÅ ille som man skulle tro. Jeg pleier å vokse meg nedentil dersom jeg skal på ferie(klarer riktig nok ikke bikinilinjen selv, men på venusberget går det fint), og det gjør supervondt i et lite sekund, så kjenner du ikke noe mer. Men jeg får en del inngrodde hår av det, faktisk, så jeg foretrekker egentlig å bruke høvelen.

Noen sier at inngrodde hår kommer av bakterier, så om jeg smører på antibac rett etter barbering får jeg ingen nupper! Helt sant! Det svir helvetes mye i kanskje fem sek, men bit sammen tennene så går det fint. :)

Anonymous poster hash: 6c672...32b
AnonymBruker
Skrevet

Gode råd over her! Voksing er faktisk ikke SÅ ille som man skulle tro. Jeg pleier å vokse meg nedentil dersom jeg skal på ferie(klarer riktig nok ikke bikinilinjen selv, men på venusberget går det fint), og det gjør supervondt i et lite sekund, så kjenner du ikke noe mer. Men jeg får en del inngrodde hår av det, faktisk, så jeg foretrekker egentlig å bruke høvelen.

Noen sier at inngrodde hår kommer av bakterier, så om jeg smører på antibac rett etter barbering får jeg ingen nupper! Helt sant! Det svir helvetes mye i kanskje fem sek, men bit sammen tennene så går det fint. :)

Anonymous poster hash: 6c672...32b

Jeg tror dette med bakterier stemmer asså. Hadde ikke antibac for hånden sist, men tok litt sprit på en bomullpad og smurte nedentil. Sved noe sykt i 10 sekunder, men slapp hvertfall nupper:)

Anonymous poster hash: dfc7b...62c

Skrevet

Antibac funker, men det må BARE brukes på bikinilinjen og ikke rundt kjønnsåpningen. Det kommer til å svi så mye at du ihvertfall ikke gjør det igjen :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...