Gjest Cinzia...ikke innlogget Skrevet 19. april 2004 #1 Skrevet 19. april 2004 Jeg er konstant misfornøyd med håret mitt, og synes aldri det ser bra ut. Jeg har en del fall i det, men det krøller seg liksom ikke ordentlig, ofte ender det med at det krøller seg akkurat der det ikke skal etc. Jeg vet egentlig hvilken frisyre jeg ønsker meg da jeg hadde en jeg var fornøyd med for noen år siden, men nå har jeg flyttet og har liksom aldri klart å forklare til andre frisører akkurat hvordan det var...så nå tenkte jeg å prøve å finne et bilde av hvordan jeg ønsker meg det og ta det med (skal klippe meg i dag). Jeg har ingen gode bilder av meg selv slik jeg var på håret den gangen,men tenkte kanskje noen her inne har en link eller to til noen bilder av en slik frisyre. Jeg vil (stikk i strid med hockeystilen som er in nå), ha en frisyre hvor håret er relativt kort i nakken, og lengre foran, slik at jeg kan få det bak ørene. Jeg har et veldig langt ansikt, og er derfor avhengig av å få litt volum på håret rundt ansiktet. Dette er kanskje dårlig forklart (kanskje derfor jeg aldri helt får forklart til frisøren hvordan jeg vil ha det...), men jeg hadde blitt kjempeglad dersom noen kan hjelpe meg m bilder el.l her!!!
Gjest gjest1 Skrevet 22. april 2004 #2 Skrevet 22. april 2004 Ser at du ikkje fekk noko svar på mandag, men vart det bra?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå