Gå til innhold

Svart takkekort, med bilder. Hvor?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i ferd med å gi opp hele takkekort-prosjektet, for jeg kan altså ikke finne takkekort med det designet jeg er ute etter!

Siden jeg må lage takkekortene selv, ønsker jeg å ha bildene ferdigprintet i selve kortet, slik at jeg slipper å lime de inn og dermed risikere skjolder og ujevnheter.

Men uansett hva jeg googler, alt jeg har trålet igjennom av foto-sider... Ingenting.

Jeg ser etter et relativt enkelt design, med muligheter for egne design på forsiden og baksiden, med 1 side bilder inni selve kortet. Og en matt side, gjerne kartong/lignende, til tekst. I sort.

Dette er det nærmeste jeg har funnet, men her må bildet limes inn. Og egne bilder utenpå er ikke med.

Det finnes utallige maler der ute, men så langt har samtlige hatt hvit del til å skrive egen hilsen på, og jeg prøvde meg på å skulle lime inn egen svart bakgrunn, men den kunne ikke dekke hele siden.

Frustrerende! Ser at mange som bruker fotografer til å ordne takkekort får slike jeg ønsker selv, men er det kun forbeholdt fotografer denne typen design? Skjønner ingenting.

Kan noen hjelpe? :)

Anonymous poster hash: c2d73...cdb
Videoannonse
Annonse
Gjest -Marla-
Skrevet

Optimalprint.no har en variant hvor du kan designe takkekortet selv, har du sett på det? Jeg har ikke sett på mulighetene selv, har bare registrert at det finnes, så det er ikke sikkert at det er mulig å gjøre det akkurat slik du vil, altså. Men kanskje verdt å se på, hvis du ikke allerede har vært innom.

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for tips, har sett litt på optimalprint- jeg prøvde meg litt frem men fikk noen problemer med tekst-siden. Vet ikke helt hva jeg gjør galt :bond:

Anonymous poster hash: c2d73...cdb
Skrevet

Fotografene lager designen selv i Photoshop, så printes det på vanlig fotopapir og settes inn i takkekortmapper. Om du kjenner noen som kan Photoshop så er det lett å lage noe eget og legge inn i standard blank mal hos f.eks Foto Knudsen

Skrevet

Jeg ville ha sendt en mail til damene hos kortshop.no. De har vært veldig dyktige og villige til å tilpasse og få ting sånn jeg har villet tidligere.

Gjest selungen
Skrevet

Jeg ordnet svarte takkekort til guttungens komf på Elitefoto.no

Enkel design, og det er ferdig trykte. Men pass på at det er ikke skrive feil for det fikser ikke de opp.

Skrevet

Tipset om Kortshop er lurt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...