AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #1 Skrevet 26. juli 2013 Åh, nå er jeg lei. Jeg føler jeg går og renser neglene absolutt hele tiden. Uansett hva jeg gjør så går det litt tid, så er de like skitne igjen. Gjør jeg noe feil eller?! Hva gjør dere for å holde neglene rene? Dette plager meg skikkelig Anonymous poster hash: 62821...38e
Gjest Murica Skrevet 26. juli 2013 #3 Skrevet 26. juli 2013 Bruker du foundation og klør deg i trynet?
fruBeist Skrevet 26. juli 2013 #4 Skrevet 26. juli 2013 Hva driver du med til daglig, sånn at du blir skitten?
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #5 Skrevet 26. juli 2013 Ja, jeg bruker foundation. Jeg skjønner det liksom ikke. Kan sitte i sofaen, og ikke gjøre noe spesielt, så blir det skittent etter en liten stund. Gir liksom ikke mening....Anonymous poster hash: 62821...38e 1
Gjest Alekz Skrevet 26. juli 2013 #6 Skrevet 26. juli 2013 Jeg har samme problem. Driver med hest så skitt under nelgene blir det uansett, men jeg renser alltid hendene og neglene nøye når jeg kommer hjem fra stallen. Og selv om jeg bare sitter i sofaen og ser på tv eller glor på pcen, så kommer det alltid ett eller annet under neglene. Har som regel en liten trepinne eller en neglekost i nærheten helt tiden så jeg kan rense hvis det ser for gale ut.
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #7 Skrevet 26. juli 2013 Me too. Her er det klærne som gjør det. Støv/lo, rett og slett. Ekstra ille er det med nye klær. Særlig de mørke, da. Og noen blir aldri fri for denne loen. Anonymous poster hash: ed7c0...6ed
Gjest TinaT Skrevet 27. juli 2013 #8 Skrevet 27. juli 2013 Da hadde jeg rett og slett klippet neglene og filt dem fint helt korte. Lite er så ekkelt som lange, skitne negler ...
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #9 Skrevet 28. juli 2013 Veldig lurt å gå over med en tannpirker/ et eller annet som kan vippe skitten opp under neglen. Vil også anbefale deg og file over dem hver dag - slik at neglkanten ikke blir gul/misfarget, men holder seg hvit. Det styggeste jeg ser er lange negler uten neglelakk, der du ser at hele neglbåndet er grått i stedet for hvitt (grøss). Dersom du har veldig problemer, så ha på neglelakk. Ikke en gjennomsiktig, men lyserosa/hvit/rød/peach osv, slik at du rett og slett dekker neglene. Anonymous poster hash: 4b12b...98e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå