AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #1 Skrevet 26. juli 2013 Møtte en gutt på byen i helgen, og ble med han hjem. Begynte rett og slett å like han. Han er ikke min type i det hele tatt, og jeg skjønner ikke hvorfor jeg liker han. Han sa at han holdt på med en annen jente, og jeg ble sjalu! Vi hadde en så fin natt sammen, og jeg vet at det ikke kan bli noe mer. Er så lei meg. Jeg skal på byen i kveld, og med alkohol i systemet kommer jeg til å ville kontakte han. Men det kan jeg ikke!! Han er sammen med hun andre i helgen. Jeg må glemme han. Men hvordan gjør jeg det? Uff Anonymous poster hash: b66d5...f98
Gjest Murica Skrevet 26. juli 2013 #2 Skrevet 26. juli 2013 Hvorfor hadde du deg med en kar du visste du ikke kunne få uansett? 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #3 Skrevet 26. juli 2013 Hvorfor hadde du deg med en kar du visste du ikke kunne få uansett? Jeg så på han bare som lørdagskos! Så begynte jeg å like han mens vi var sammen. At han holdt på med noen kom ikke frem før senere. Anonymous poster hash: b66d5...f98
Obiola Skrevet 26. juli 2013 #4 Skrevet 26. juli 2013 Du møtte han sist helg og dere hadde en natt sammen, du kommer nok over det! Slett nummeret hans og hold deg unna han, sats på å heller møte nye gutter! Dere har jo tross alt ikke en haug av minner sammen, så du får bare tvinge deg selv til å få tankene over på andre ting. Jenter føler fort tilknytning til gutter de har sex med, selv om det bare skjer en gang, kanskje har du veldig lyst på en kjæreste og sitter med et sterkt ønske og illusjonen om det? Bare ikke bli den jenta han kontakter i fylla for å få seg noe, fordi den andre jenta er opptatt. Da sitter du raskt dypere i det! 4
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #5 Skrevet 26. juli 2013 Du møtte han sist helg og dere hadde en natt sammen, du kommer nok over det! Slett nummeret hans og hold deg unna han, sats på å heller møte nye gutter! Dere har jo tross alt ikke en haug av minner sammen, så du får bare tvinge deg selv til å få tankene over på andre ting. Jenter føler fort tilknytning til gutter de har sex med, selv om det bare skjer en gang, kanskje har du veldig lyst på en kjæreste og sitter med et sterkt ønske og illusjonen om det? Bare ikke bli den jenta han kontakter i fylla for å få seg noe, fordi den andre jenta er opptatt. Da sitter du raskt dypere i det! Hehe ja har ikke kjent han i mange år akkurat Vi rotet på byen et par ganger før det endte med sex. Ja har slettet nr hans, men Facebook og snapchat er det værre med, der kan jeg ikke slette han for da ser han det. MÅ klare å la være å kontakte han, men det klarer jeg ikke, det vet jeg Anonymous poster hash: b66d5...f98
Obiola Skrevet 26. juli 2013 #6 Skrevet 26. juli 2013 Hehe ja har ikke kjent han i mange år akkurat Vi rotet på byen et par ganger før det endte med sex. Ja har slettet nr hans, men Facebook og snapchat er det værre med, der kan jeg ikke slette han for da ser han det. MÅ klare å la være å kontakte han, men det klarer jeg ikke, det vet jeg Anonymous poster hash: b66d5...f98 Det handler vel mye om selvtillit og selvrespekt, har selv vært der hvor jeg har falt lett for gutter som jeg har håpet at ville ha meg! Endte jo bare opp med å drite meg ut og føle meg enda verre. Hvorfor kan han ikke se at du sletter han? Om han skulle spørre så kan du jo bare si det som det er. At du gjerne skulle hatt noe mer med han, og derfor må holde deg unna fordi det er vanskelig når det ikke kan bli noe. 4
Gjest Awzm me Skrevet 26. juli 2013 #7 Skrevet 26. juli 2013 Du burde kanskje ikke drikke i kveld, eller drikke så du klarer å kontrollere deg selv, om du ikke vil kontakte han i kveld... Og finn en annen å bli med hjem i kveld, så glemmer du vel han her fort. Han er en dust uansett.
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #8 Skrevet 26. juli 2013 Chug chug chug chug !! Anonymous poster hash: 2eb64...aa2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #9 Skrevet 26. juli 2013 Du burde kanskje ikke drikke i kveld, eller drikke så du klarer å kontrollere deg selv, om du ikke vil kontakte han i kveld... Og finn en annen å bli med hjem i kveld, så glemmer du vel han her fort. Han er en dust uansett. Ja jeg droppet å drikke. Han er en dust ja! Skjønner ikke hvorfor jeg bryr meg, men jeg gjør det Anonymous poster hash: b66d5...f98
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #10 Skrevet 26. juli 2013 Haha. Bare synd du bryr deg så mye på de gale måtene, TS. Anonymous poster hash: 2eb64...aa2
sabrina111 Skrevet 30. juli 2013 #11 Skrevet 30. juli 2013 (endret) Du trenger ikke å slette han på Facebook. Bare gå inn på profilen hans og flytt han til en annen venneliste og ellers på begrenset slik at han ikke kan se profilen din. Videre så burde du huke av på at du ikke vil se hans statusoppdateringer\bilder etc. Dere kommer fortsatt til å være venner på facebook, men du slipper å bli påmint han hver eneste gang du logger deg på face Endret 30. juli 2013 av sabrina111 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #12 Skrevet 30. juli 2013 Jeg ville slettet ham på facebook selv om han ser det. Det gjør jo ingenting? Det er ingen grunn til at han skulle ønske at du fortsatt virket interessert, bortsett fra at han kan holde det åpent å rote med deg en gang til eller to - så du blir mer såret. Det er vanlig å bli litt betatt etter en ons, men det GÅR OVER - kjapt. Anonymous poster hash: 08412...b98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå