Gjest Mann Skrevet 26. juli 2013 #1 Skrevet 26. juli 2013 Jeg har ei nabodame som kan kikke rett inn i leiligheten min, dvs. en såkalt gjenboer. Når jeg kommer ut av dusjen på morgenen og skal ta på meg boxer så sitter hun og kikker i vinduet. Det skjer så og si hver eneste morgen. Tror dere hun vil ha seg noe?
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #2 Skrevet 26. juli 2013 Nei, jeg tror hun sjekker for å kunne ringe moren din og fortelle at du har vasket deg bak ørene i dag også. Anonymous poster hash: ab7ed...9ea 7
Gjest Mann Skrevet 26. juli 2013 #3 Skrevet 26. juli 2013 Nei, jeg tror hun sjekker for å kunne ringe moren din og fortelle at du har vasket deg bak ørene i dag også. He he, kanskje det er grunnen ja.
Petra75 Skrevet 26. juli 2013 #4 Skrevet 26. juli 2013 Antageligvis lurer hun sikkert på det samme, siden du trasker naken rundt for åpne vinduer 6
Gjest Mann Skrevet 26. juli 2013 #6 Skrevet 26. juli 2013 Antageligvis lurer hun sikkert på det samme, siden du trasker naken rundt for åpne vinduer Tror du det? Jeg går med hånda foran utstyret når jeg kommer ut av dusjen, så jeg er ikke helt naken...
Gjest Mann Skrevet 26. juli 2013 #7 Skrevet 26. juli 2013 Du får vinke til henne da. Jeg kan gjøre det. Jeg kan vinke henne over til meg
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #8 Skrevet 26. juli 2013 hva er gjenboer? Jeg leser hele tiden på husannonser "ingen gjenboere" jeg trodde alltid at det betydde ingen gjenferd..heh Anonymous poster hash: b3be0...2d6 3
Gjest gjest17 Skrevet 26. juli 2013 #9 Skrevet 26. juli 2013 hva er gjenboer?Jeg leser hele tiden på husannonser "ingen gjenboere" jeg trodde alltid at det betydde ingen gjenferd..heh Anonymous poster hash: b3be0...2d6 Naboer med direkte innsyn til din bolig 1
Petra75 Skrevet 26. juli 2013 #10 Skrevet 26. juli 2013 Tror du det? Jeg går med hånda foran utstyret når jeg kommer ut av dusjen, så jeg er ikke helt naken... Du får flytte hånda og prøve og posere litt, og så ser du hvordan hun reagerer. Sitter hun der fortsatt, ville jeg ha tatt sjansen på å vinke henne over... 1
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2013 #11 Skrevet 26. juli 2013 Jeg har ei nabodame som kan kikke rett inn i leiligheten min, dvs. en såkalt gjenboer. Når jeg kommer ut av dusjen på morgenen og skal ta på meg boxer så sitter hun og kikker i vinduet. Det skjer så og si hver eneste morgen. Tror dere hun vil ha seg noe? Som dette?
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2013 #12 Skrevet 26. juli 2013 Jeg kan gjøre det. Jeg kan vinke henne over til meg Hun liker sannsynligvis det hun ser da:) Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2013 #13 Skrevet 26. juli 2013 hva er gjenboer? Jeg leser hele tiden på husannonser "ingen gjenboere" jeg trodde alltid at det betydde ingen gjenferd..heh Anonymous poster hash: b3be0...2d6 Me 2 greit å få det oppklart!
Gjest Herr Heftig Skrevet 26. juli 2013 #14 Skrevet 26. juli 2013 hva er gjenboer? Jeg leser hele tiden på husannonser "ingen gjenboere" jeg trodde alltid at det betydde ingen gjenferd..heh Anonymous poster hash: b3be0...2d6 Me 2 greit å få det oppklart! Nå er vi tre. Av de grunn har jeg alltid hatt lyst til å skrive "mange gjenboere" i en eventuell boligannonse. Skal nok ikke gjøre det likevel.
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2013 #15 Skrevet 26. juli 2013 Nå er vi tre. Av de grunn har jeg alltid hatt lyst til å skrive "mange gjenboere" i en eventuell boligannonse. Skal nok ikke gjøre det likevel. Jeg lurer på opprinnelsen til det merkelige ordet som lett kan misforstås. Er det noen som vet? Er du forresten like kjekk som på profilbildet?
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2013 #16 Skrevet 26. juli 2013 Er du forresten like kjekk som på profilbildet? Har du lyst på noe eller?
Missy1 Skrevet 26. juli 2013 #17 Skrevet 26. juli 2013 hva er gjenboer?Jeg leser hele tiden på husannonser "ingen gjenboere" jeg trodde alltid at det betydde ingen gjenferd..heh Anonymous poster hash: b3be0...2d6 Hahaha. Det trodde jeg også før Til TS: jeg har også ei sånn nabodame, bare at jeg selv er kvinne og hu ikke ser rett inn på badet mitt. Hu får med seg alt og bruker nok mesteparten av tiden sin på å glo over på vårt hus. Antar at hu bare er veldig nysgjerrig, har et lite interessant liv selv og for mye fritid. Hvis det plager deg så er det noe som heter gardiner som du kan henge opp
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #18 Skrevet 26. juli 2013 Det er ikke deg hun ser på det er det bildet som henger på veggen Anonymous poster hash: 0f27b...036
Singha Skrevet 26. juli 2013 #19 Skrevet 26. juli 2013 Jeg går med hånda foran utstyret når jeg kommer ut av dusjen Hvem i alle dager gjør dette? Spesielt hjemme hos seg selv?
fruBeist Skrevet 26. juli 2013 #20 Skrevet 26. juli 2013 Gjenboere er vel betegnelsen på folk som bor i en utleiedel av et hus som selges. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå