AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #1 Skrevet 26. juli 2013 I helgen var jeg og han jeg har "holdt på med" en god stund på samme arrangement og bodde dermed på samme hotell. Skjebnen ville det slik at venninnen min og han skulle kjøre heis sammen, i tillegg til et par-tre tenåringsjenter. ("Flørten min" er i midten av tjueårene, jeg er tjue). Ifølge venninnen min hadde han sittet og knytt skolissene i det de tre jentene kom inn. De hadde på seg korte skjørt, og han hadde da sagt noe om at han hadde "fin utsikt" der han satt. Dessuten hadde han visstnok blitt helt satt ut av utrigningen til den ene jenta. Er dette uskyldig flørting? Kan det kalles flørting i det hele tatt? Mener han noe mer seriøst med meg etter som han sender melding med jevne mellomrom for å fortelle hvor han er/ hva han gjør eller for å spørre om hvordan jeg har det? Dagen etter den ovennevnte kvelden sendte han meg melding og ba meg gjøre meg klar for en kveld i byen hans... Venninnen min har hengt seg helt opp i dette scenarioet, men jeg mener det er helt uskyldig. Hun er selv en veldig sjalu person, og det samme gjelder kjæresten hennes, så jeg antar hun har nulltoleranse for slikt. Hva mener dere? Kan jeg bare riste det av meg og gå videre? Anonymous poster hash: 212d6...1d4
Gjest Herr Heftig Skrevet 26. juli 2013 #2 Skrevet 26. juli 2013 Jeg synes dette her hørtes ut som uskyldig tulling jeg da.
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #3 Skrevet 26. juli 2013 Jeg synes dette her hørtes ut som uskyldig tulling jeg da. Ja, der sa du det vel forsåvidt. "Tulling" er vel mer rett uttrykk enn "flørting", og du ser det ut i fra en manns perspektiv. Det var betryggende å høre.Anonymous poster hash: 75d81...8a1
Gjest Heartbeat Skrevet 26. juli 2013 #4 Skrevet 26. juli 2013 JEG hadde ikke ville hatt en kjæreste som sier slikt til andre jenter. Det er rett og slett vulgært !
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2013 #5 Skrevet 26. juli 2013 Jeg er glad jeg har en mann det er "liv" i, som får med seg flotte jenter rundtomkring;-)
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #6 Skrevet 26. juli 2013 JEG hadde ikke ville hatt en kjæreste som sier slikt til andre jenter. Det er rett og slett vulgært ! Som jeg sa til henne; hadde vi faktisk vært kjærester, hadde saken vært en annen, og slik jeg kjenner han, tillater han seg ikke slike uttalelser da. (Han var helt annerledes da han hadde kjæreste) Men vi er faktisk ikke sammen, og da mener jeg at jeg ikke har grunn/rett til å anklage han selv om han "holder på" med meg..Anonymous poster hash: 75d81...8a1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #7 Skrevet 26. juli 2013 Jeg er glad jeg har en mann det er "liv" i, som får med seg flotte jenter rundtomkring;-) Så din mann gjør det samme, og det er greit for deg? Det betyr ingenting mer for han? Anonymous poster hash: 75d81...8a1
Gjest Snuppeluren Skrevet 26. juli 2013 #8 Skrevet 26. juli 2013 Jeg synes venninnen din overreagerer hvis hun mener du bør droppe han fordi han så på/kommenterte andre jenter. Det varierer sikkert fra person til person hvor grensen går, men jeg hadde ikke tatt det veldig høytidelig om en jeg var på flørtern med hadde kommet med en "slervete" kommentar til en annen jente. Hadde kjæresten min gjort det derimot... Men ts, jeg synes ikke du skal bekymre deg! Spesielt ikke etter som han sendte deg melding kvelden etter og mer eller mindre ba deg med ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå