Bygdejenta Skrevet 30. juli 2013 Forfatter #21 Skrevet 30. juli 2013 Blomster i gamle melkespann er fint og passer kjempegodt til tema! Ja, det er jo kjempefint Må se om eg får tak i noen rimelige, fryktelig dyre på finn.no ser eg... :o
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #22 Skrevet 30. juli 2013 Ja, det er jo kjempefint Må se om eg får tak i noen rimelige, fryktelig dyre på finn.no ser eg... :o Spør en gårdbruker. Jeg hadde gjerne lånt bort av våre, men aner at du er langt unna. Anonymous poster hash: 44e21...a8e
Bygdejenta Skrevet 31. juli 2013 Forfatter #23 Skrevet 31. juli 2013 Svigers har flere nabogårder, kan høre med dei. Om eg ikkje har så flaks at eg finn noen på lofte
Bygdejenta Skrevet 31. juli 2013 Forfatter #24 Skrevet 31. juli 2013 Har heldigvis sikra meg mange Norgesglass til å ha lys i Og med heimalaga "bomullsballar" + lyslenker fra Ebay, så tenke eg det blir koselig
Ymra Skrevet 1. august 2013 #25 Skrevet 1. august 2013 Gårdsbryllup er superfint, drømmer om det selv en vakker dag. Ser du har fått mange gode tips allerede, både Norgesglass, melkespann(finnes i massevis på både små og store gårder) med markblomster og kanskje noen større på gulvet med lauv i og rømmegrøt/helgrillet er gode tips. Grov duk er fint - strie som nevnt, eller kanskje grønne eller hvite(ikke helt glatte blanke) duker er andre alternativ. Dette bryllupet kan kanskje være til litt inspirasjon: http://vikfoto.no/arkiv/bryllup-synnove-og-torstein/
Gjest Vena Cava Skrevet 1. august 2013 #26 Skrevet 1. august 2013 Ååååh, gårdsbryllup <3 Drømmer meg litt bort nå....
Bygdejenta Skrevet 1. august 2013 Forfatter #27 Skrevet 1. august 2013 Gårdsbryllup er superfint, drømmer om det selv en vakker dag. Ser du har fått mange gode tips allerede, både Norgesglass, melkespann(finnes i massevis på både små og store gårder) med markblomster og kanskje noen større på gulvet med lauv i og rømmegrøt/helgrillet er gode tips. Grov duk er fint - strie som nevnt, eller kanskje grønne eller hvite(ikke helt glatte blanke) duker er andre alternativ. Dette bryllupet kan kanskje være til litt inspirasjon: http://vikfoto.no/arkiv/bryllup-synnove-og-torstein/ Har vert inne på den linken før, den er til kjempegod inspirasjon. Norgesglass og melkspann er bestemt No er det bare å skaffe det Trur det blir lam frå gården i ein eller anna form til mat. Lurte på riskrem med frisk jordbærsaus til, men veit ikkje om det passer dårlig om sommaren?? Og forrett har eg ingen idear på endå... Ååååh, gårdsbryllup <3 Drømmer meg litt bort nå.... Ja, føler meg superheldig som får gifte meg på en gård. Ekstra gøy at det er ein gård i familien. Og muligheter til mat frå sjølve gården :)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå