Gjest Conny39 Skrevet 19. april 2004 #1 Skrevet 19. april 2004 Da jeg var i en venninnes brullup forrige helg opplevde jeg at begge strømpene (stayups) falt ned samtidig utenfor kirken når seremonien var over. Det var mye folk tilstede og mange som så det.....FLAUT! Som om ikke det var nok gikk 10 minutter senere av meg begge skoene som ble stående igjen på gresset og trødde på strømpeføttene ut i det våte gresset.....Igjen til underholdning for andre gjester. Resten av brullupet var jeg RIMELIG FLAU men i ettertid har jeg ledd mye av dette. Noen andre av dere der ute som har opplevd liknende flaue situasjoner? Klem Conny39
Gjest Kacixx Skrevet 19. april 2004 #2 Skrevet 19. april 2004 Heisann! Artig emne! 17 mai for tre år siden var min venninne og jeg i Spikersuppa i Oslo. I trengselen som etterhvert opp sto ble jeg presset sidelengs og vips sto jeg uti en fontene med vann til midt på leggene iført 17. mai tøyet. Tok det med et smil men flaut å tre ut av vannet og tømme penskoene Forståelsesfull hilsen Kacixx
Gjest Coral Skrevet 19. april 2004 #3 Skrevet 19. april 2004 Kommer i farten på en opplevelse jeg hadde i mine "glansdager" som drillpike, altså en stund siden nå Gikk i 17-mai tog og var så stolt! Så kom øyeblikket da vi passerte hele familien min, og i det jeg elegang skulle vinke mot dem skled jeg og gikk rett på trynet så det sang! Gjett om jeg var flau.. Dette resulterte i at strømpebuksen raknet samt et stort skrubbsår på det ene kneet. Ikke særlig artig da, men har ledd mye av det i ettertid 8)
Dagensdiva Skrevet 19. april 2004 #4 Skrevet 19. april 2004 Var på vei hjem etter enn kveld med vennner, hadde på meg lave hvite pumps med HÆL...ganske nye sko...på vei ned til tbanestasjonen snublet jeg(falt ikke) og vips så var hælen ødelagt! Akkurat da følte jeg meg; FLAU! Og Jeg var sint...skoene var ganske nye og ikke billige heller.. Folk syntes vel synd på meg...gjorde alt for at det ikke skulle synes..ringte blant annet veninna mi og bad henne hente meg på nærmeste holdeplass...MED EKSTRA SKO..
Arwen Skrevet 19. april 2004 #5 Skrevet 19. april 2004 Verste jeg har vært med på er en og annen åpen buksesmekk..
Dagensdiva Skrevet 19. april 2004 #6 Skrevet 19. april 2004 hehe, alltid morsomt å se folk som har glemt smekken..gjelder GUTTER OXO! 8)
Gjest glamourgirl Skrevet 19. april 2004 #7 Skrevet 19. april 2004 I tidligere tider pleide jeg å ta på deo, etter at jeg hadde kledd meg (ikke spør, vet ikke hvorfor) pleide å kneppe opp et par knapper mitt i blusen og ta deo på etterpå. Det resulterte flere ganger i at jeg glemte å kneppe igjen knappene, men et besøk i kirka, med armen langs sete bak lillesøstera mi, slik at knappene virkelig sprikte, er nok høydaren. En eldre dame på en benk vis a vis prøvde med alle slags høflige tegn og antydninger....
Gjest Kometa Skrevet 22. april 2004 #8 Skrevet 22. april 2004 Hei dere jeg var ute på byen med min venninne for noen år siden. Vi besøkte en dansplass, hvor jeg be bydd opp av en hyggelig mann for å danse sving. klok av skade tik jeg av meg de høyhælte skoene for å hindre knall og fall. Da jeg kom tilbake til bordet var min vennenne gått i baren for å handre og i mellomtiden var det noen som hadde stjålet skoene mine!!!! Flaut å stå i taxikø på strømpelesten! Kometa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå