Gå til innhold

Pusse opp soverom

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har et soverom som for tiden er et oppbevaringssted for rot. Men nå vil jeg pusse det opp. Dette vil bli et fremtidig barnerom, så ønsker å pusse det opp på en måte som gjør at vi ikke trenger å pusse det opp senere. Tenker derfor på litt tidløse farger, som kan være like fine nå som om noen år. Har tenkt litt på hvit lin, morgendis. Men vet ikke om dette vil passe til et baby rom? Blir det veldig kalt? Jeg ønsker litt "sterile" farger på rommet, så kan jeg heller kombinere med farger på liftgardiner og interiør. Noen som har brukt disse fargene eller lignende farger, som kan anbefale? På forhånd takk :)

Anonymous poster hash: c9550...292

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo tenke litt andre farger, hva med grønt, gult eller brunt/beige? Spriter opp litt, og kan brukes av begge kjønn når det blir barn som skal bruke rommet.

Sånn til senere er det heller ikke store jobben å male vegger, slik at man kan tilpasse til gutt eller jente, om du ønsker det.

Selv har vi grått og hvitt som "basefarger" på veggene. I stua har vi Sjel fra Jotun, en lys, hvit-aktig farge, som vi syns passer fint med Vårløv, som vi har valgt som farge på én vegg.

Anonymous poster hash: cba46...c7e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...