AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #1 Skrevet 26. juli 2013 Hvordan fungerer blokkering? Kan de kontakte meg likevel? Jeg vil gjerne blokkere meg selv fra å sende til en person, men at denne personen kan sende til meg. Så kan jeg evnt sende til personen senere igjen. Anonymous poster hash: 2d3cc...70c
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #3 Skrevet 26. juli 2013 Tror ikke det går Søren! Anonymous poster hash: 2d3cc...70c
Adele Skrevet 26. juli 2013 #4 Skrevet 26. juli 2013 Er da vel bare å la være å sende til den personen? 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #5 Skrevet 26. juli 2013 Er da vel bare å la være å sende til den personen? Hehe jeg har visst ikke viljestyrke Anonymous poster hash: 2d3cc...70c
Adele Skrevet 26. juli 2013 #6 Skrevet 26. juli 2013 Tror forresten du kan slette personen, men ikke blokkere. Da vil ikke den personen ha mulighet til å sende til deg.
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #7 Skrevet 26. juli 2013 Kan jeg slenge inn et annet spørsmål om snapchat her? De der tre vennene som står listet opp (de man sender mest med ellernoe...), er det sånn at det også teller der om man har FÅTT mye fra en person. Eller må man selv sende mye til en person for at han/hun skal havne øverst? Noen som skjønner hva jeg mener..? Anonymous poster hash: c75ed...f4d
Adele Skrevet 26. juli 2013 #8 Skrevet 26. juli 2013 Kan jeg slenge inn et annet spørsmål om snapchat her? De der tre vennene som står listet opp (de man sender mest med ellernoe...), er det sånn at det også teller der om man har FÅTT mye fra en person. Eller må man selv sende mye til en person for at han/hun skal havne øverst? Noen som skjønner hva jeg mener..? Anonymous poster hash: c75ed...f4d http://wiki.answers.com/Q/How_do_you_add_a_best_friend_on_snap_chat#page1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #9 Skrevet 26. juli 2013 Jojo, men er det sånn at hvis én person sender meg masse snaps så havner vedkommende øverst på lista mi pga det? Eller er det den JEG har sendt flest til som havner der,uavhengig av om den har sendt mange til meg? Anonymous poster hash: c75ed...f4d
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #10 Skrevet 26. juli 2013 Jojo, men er det sånn at hvis én person sender meg masse snaps så havner vedkommende øverst på lista mi pga det? Eller er det den JEG har sendt flest til som havner der,uavhengig av om den har sendt mange til meg? Anonymous poster hash: c75ed...f4d Det er de DU sender mest til som havner der. Ikke den/de som sender flest til deg Anonymous poster hash: 3bc7e...bda
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #11 Skrevet 26. juli 2013 Hehe jeg har visst ikke viljestyrke Anonymous poster hash: 2d3cc...70c Men du hadde hatt viljestyrke til å ikke fjerne blokkeringen? Anonymous poster hash: 80f82...1e4
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #12 Skrevet 26. juli 2013 Kan jeg spørre hvorfor du vil dette? Litt nysgjerrig Anonymous poster hash: b82be...d0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå