Gå til innhold

Plutselig begynt å legge på meg på magen?! Hjelp!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid lagt på meg andre steder enn magen først, så magen har alltid vært flat, eller relativt flat i forhold til resten av kroppen. Men nå i det siste har jeg begynt å legge på meg på magen.. I løpet av en ukes ferie har jeg lagt på meg 3-4 cm på magen, og bare 2 cm over hofter og rompa (som før alltid var det stedet jeg la på meg først og mest). I tilleg har jeg vont i magen ved inntak av mat og drikke. Jeg håper at det kanskje kan være at jeg er oppblåst, siden jeg la om til et ganske usunt kosthold den uken jeg var på ferie, og har skiftet tilbake til et sunnere kosthold med lite karbohydrater.

Noen som har opplevd lignende, og hvordan fikk dere i såfall kroppen deres til å bli sitt gamle jeg, igjen?

Anonymous poster hash: a4b82...2b2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg har opplevd det. Bare fortsett med det gamle kostholdet ditt fra før ferien, så ordner ting seg. Det er altfor mange karbs og muligens mat i stekepanne.

Anonymous poster hash: 71a38...bef
AnonymBruker
Skrevet

Om det har skjedd over kun en ukes tid, og du i tillegg har vondt i magen, er det vel rimelig åpenbart at det kun er snakk om oppblåsthet... Du legger ikke på deg centimeter med fett iløpet av én uke. Slapp av...

Anonymous poster hash: 201cb...215
AnonymBruker
Skrevet

Om det har skjedd over kun en ukes tid, og du i tillegg har vondt i magen, er det vel rimelig åpenbart at det kun er snakk om oppblåsthet... Du legger ikke på deg centimeter med fett iløpet av én uke. Slapp av...

Jeg er vel ikke oppblåst i lår og rumpe?!

Det er jo det, at jeg legger på meg cm og kg på en uke.... Men problemet er ikke det, det hadde jeg forventet, problemet er at jeg legger på meg på steder jeg ikke har lagt på meg før, og som er mindre sunt.

AnonymBruker
Skrevet

Oppblåsthet rundt magen, og vann ellers på kroppen. Man legger ikke på seg flere centimeter med fett iløpet av EN uke.

Hvor man legger på seg, dersom det faktisk er snakk om fett -noe som i dette tilfellet virker usannsynlig med mindre du har kjørt i deg 10 000 kalorier pr dag-, kan visstnok til en viss grad henge sammen med horomoner. Det sies at karbohydrater gjør at fettet lettere legger seg på magen.

Men ja.. dette er neppe fett. Så bare ro ned.

AnonymBruker
Skrevet

Det kan skyldes graviditet

Anonymous poster hash: 6ca19...293
AnonymBruker
Skrevet

Det kan skyldes graviditet

Anonymous poster hash: 6ca19...293

Hehe, nei :) ikke for meg :)

Målte nå igjen, bare for morro skyld, og er nå enda 2 cm mer rundt midjen :o. Har kun spist en omelett og drukket vann :s

Tror jeg skal la være å måle meg på en stund!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...