CathrineMic Skrevet 26. juli 2013 #1 Skrevet 26. juli 2013 Noen som har laget invitasjonen til barnedåp selv? Tenker sånn scrappe opplegg. Jeg har litt lyst å lage dette selv, å trudde at panduro hadde sånn ferdig "pakke" med alt du trenger til og lage det. Men de selger alt enkelt, og ingen tips heller. Såå, vet du om noe koseligt jeg kan lage?
Ananas. Skrevet 26. juli 2013 #2 Skrevet 26. juli 2013 Her finnes det nok masse inspirasjon om du søker etter bilder på nettet, og så vil jeg også tro at det finnes mange her som kan hjelpe deg med hva du trenger og hvordan du kan gjøre det hvis du finner et utgangspunkt du synes er fint. Mitt tips er å prøve å lete etter noe som er ganske enkelt i utformingen uten alt for masse pynt, for da er det ofte også enklere å lage.
CathrineMic Skrevet 26. juli 2013 Forfatter #3 Skrevet 26. juli 2013 Her finnes det nok masse inspirasjon om du søker etter bilder på nettet, og så vil jeg også tro at det finnes mange her som kan hjelpe deg med hva du trenger og hvordan du kan gjøre det hvis du finner et utgangspunkt du synes er fint. Mitt tips er å prøve å lete etter noe som er ganske enkelt i utformingen uten alt for masse pynt, for da er det ofte også enklere å lage. Smart, det har jeg ikke tenkt på -- Vell, kanskje noe sånn som dette? Den ligger neders på dette innlegget, eller noe sånt?
Ananas. Skrevet 26. juli 2013 #4 Skrevet 26. juli 2013 Den første er basert på en mal, kan se om jeg klarer å finne den til deg. Det er ikke så veldig hokuspokus, men blir jo en del jobb når man må klippe til alle sammen. Den andre ser forholdsvis enkel ut å lage, men for å få alle formene hun har brukt så trenger du nok en maskin som tar "dies" (metallformer som stanser ut papiret) f.eks. en bigshot, det blir en stor investering hvis du kun skal kjøpe den for å lage invitasjoner (koster oftest mellom 800-1000), men er en god investering om du vil fortsette med å lage kort/scrappe. Har du en butikk som spesialiserer seg på scrapping i nærheten? I så fall hjelper de deg helt sikkert med å finne det du trenger og hjelpe deg med fremgangsmåte om du tar med deg bildene dit:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå