AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #1 Skrevet 26. juli 2013 Jenta vår er 2 mnd og har alltid spist hver 3-4 time om natta. Noen få tilfeller har hun sover 6 og 9 timer. Nå bare sover hun. Bør vi vekke henne eller skal hun bare få sove? Det er veldig varmt her vi bor for øyeblikket. De få gangene hun er våken på dagtid da er hun smilene og veldig med Anonymous poster hash: 33e6e...e66
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 26. juli 2013 #2 Skrevet 26. juli 2013 Hvis hun legger på seg som hun skal er det ingen grunn til å vekke henne for mat 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #3 Skrevet 26. juli 2013 I min verden er det å vekke en sovende baby galskap. med mindre det står om livet. Sov og vær glad! Anonymous poster hash: 1db51...d03 1
Gjest Magdalene Skrevet 26. juli 2013 #4 Skrevet 26. juli 2013 Så lenge hun er frisk, og vokser som hun skal, så er det ingen grunn til å vekke sovende barn.
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #5 Skrevet 26. juli 2013 Hvis hun legger på seg som hun skal er det ingen grunn til å vekke henne for mat Vi skal ikke til hs før om 3 uker så vi vet ikke før da om hun legger på seg. Anonymous poster hash: 33e6e...e66
Teriyaki Skrevet 26. juli 2013 #6 Skrevet 26. juli 2013 Vi skal ikke til hs før om 3 uker så vi vet ikke før da om hun legger på seg. Anonymous poster hash: 33e6e...e66 Du kan dra til helsestasjonen for å veie selv om du ikke har time. 2
helenaa Skrevet 26. juli 2013 #7 Skrevet 26. juli 2013 Hvis babyen ser frisk og fin ut, og dere ikke har fått spesielle råd pga lav vekt, må du for all del sove! Og la babyen sove også. Pump deg litt hvis du har spreng. Du er superheldig!
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #8 Skrevet 26. juli 2013 Hvis babyen ser frisk og fin ut, og dere ikke har fått spesielle råd pga lav vekt, må du for all del sove! Og la babyen sove også. Pump deg litt hvis du har spreng. Du er superheldig! Ammer ikke. Tenker kanskje det er pga varmen jeg? Heldig er jeg, er tredje sovebabyen dette. Men det er viktigere at babyen får i seg nok mat/væske i varmen enn at jeg får sove Anonymous poster hash: 33e6e...e66
helenaa Skrevet 27. juli 2013 #9 Skrevet 27. juli 2013 Ammer ikke. Tenker kanskje det er pga varmen jeg? Heldig er jeg, er tredje sovebabyen dette. Men det er viktigere at babyen får i seg nok mat/væske i varmen enn at jeg får sove Anonymous poster hash: 33e6e...e66 Det er selvsagt viktigst med babyen, men hvis den virker fin når den er våken, og bleiene er våte, skulle det ikke være noe problem.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #10 Skrevet 27. juli 2013 Jenta vår er 2 mnd og har alltid spist hver 3-4 time om natta. Noen få tilfeller har hun sover 6 og 9 timer. Nå bare sover hun. Bør vi vekke henne eller skal hun bare få sove? Det er veldig varmt her vi bor for øyeblikket. De få gangene hun er våken på dagtid da er hun smilene og veldig med Anonymous poster hash: 33e6e...e66 Hva var fødselsvekten? Hva veide hun på forrige kontroll? Du kan veie på helsestasjonen uten å ha time for å sjekke vektøkningen..Anonymous poster hash: d1538...431
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå