Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Jeg lurte på noe, jeg er sammen med en kar og vi har vært i lag 2 mnd ca og kjent hverandre i 5-6 mnd, Har ikke truffet barna hans.

Når traff du barnet hans ? Tok det lang tid ?

Anonymous poster hash: 4c7a7...5e8

Anonymous poster hash: 4c7a7...5e8

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg syns i hvert fall to måneder er for kort tid. Jeg insisterte på at vi skulle være sikre på at vi ville ha en framtid sammen før jeg møtte dem, så det tok nesten et år. Tok det også rolig i starten, og jeg var på besøk som venn, og dro hjem på kvelden.

Dette gjorde at barna var trygge og kjente meg før jeg ble introdusert som kjæresten til pappa.

Endret av Petra75
AnonymBruker
Skrevet

vi hadde kjent hverandre i ett år før vi ble sammen. Da vi ble sammen tok det 3-4 mnd før han møtte mitt barn. Jeg synes egentlig det var tidlig, men heldigvis har det gått bra. Vi tok det første møte i veldig uformelle omstendigheter, ute på lekedate med flere andre. Etter det tok vi det rolig med bare litt her og der, ikke sånn "pang" der var han der konstant fra første møte.

Anonymous poster hash: 9279f...24f
Skrevet

Det gikk 7 måneder før jeg møtte barna til kjæresten min. Det var mange treff i uformelle omstendigheter i en lang periode først og med gradvis at jeg ble der over lengre tid og også overnattet der mens barna var der.

AnonymBruker
Skrevet

Hm, med eks nr. 1 traff jeg barna omtrent med det samme jeg ble invitert på besøk (ikke overnatting, nei), men da var vi egentlig bare venner så jeg vet ikke om det kan telles med. Det utviklet seg til et forhold først noen måneder senere, så det ble en litt glidende overgang der. Barna var da i tenårene alle sammen.

Med eks nr. 2 så traff jeg det ene barnet etter ca. et år. Det andre møtte jeg faktisk aldri, men hun bodde da også utenbys og var ikke så ofte på besøk. Også i dette tilfellet var barna store (ca. 20 år).

Anonymous poster hash: cf759...937

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...