Tusenfryd Skrevet 8. juni 2002 #1 Del Skrevet 8. juni 2002 med Gullruten for Borettslaget som beste humor og beste nyskaper. Vel fortjent! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shelly Skrevet 8. juni 2002 #2 Del Skrevet 8. juni 2002 Gratulerer, jeg også! Jeg klapper også for de nominerte som IKKE vant! (Espen Eckbo) *klapp, klapp*12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 8. juni 2002 #3 Del Skrevet 8. juni 2002 Robert Stoltenberg var den beste og eneste som fortjente den tittelen Gratulerer! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 8. juni 2002 #4 Del Skrevet 8. juni 2002 Robert Stoltenberg vant fortjent 4 priser!! GRATULERER!!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. juni 2002 #5 Del Skrevet 9. juni 2002 Synes også det var fullt fortjent! Grattis, Robert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 9. juni 2002 #6 Del Skrevet 9. juni 2002 Bøyer meg i støvet for Robert Stoltenberg!!!!!!!!!!!!!! Vel fortjent! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guess What! Skrevet 9. juni 2002 #7 Del Skrevet 9. juni 2002 denne tråden skulle nesten Robert sett ! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Luna Skrevet 9. juni 2002 #8 Del Skrevet 9. juni 2002 Hehe, ja, det skulle han! Men han fortjente det, herlighet! Han har klart å favne alle aldersgrupper med Borettslaget, engasjert oss, fått oss til å le av alle de absurde karakterene sine som virker så skremmende ekte at de bare må eksistere en eller annen plass. Gratulerer, Robert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mohinder Skrevet 9. juni 2002 #9 Del Skrevet 9. juni 2002 Han er bare toppers av skuespiller bøyer meg i støvet for ROBERT STOLTENBERG.Jeg holdt på å flire meg i hjel av alle figurene hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 9. juni 2002 #10 Del Skrevet 9. juni 2002 Robert Stoltenberg er stoooooor.Jeg bøyer meg også langt ned i støvet for denne gutten. Makan til skuespiller har jeg aldri sett. Her forlanger vi en Oscar,sporenstrex 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isa Skrevet 9. juni 2002 #11 Del Skrevet 9. juni 2002 Hi hi, Robbern er stor ja Tommy er den søteste i Borettslaget. (bikkja) Synes han skal få Oscar jeg!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 9. juni 2002 #12 Del Skrevet 9. juni 2002 Piirka er stor! Narvestad er stor! ... men Robert er størst!!! Hvilket multi-talent 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 9. juni 2002 #13 Del Skrevet 9. juni 2002 Velfortjent, Robert!!! Gikk ikke glipp av en eneste episode!!! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guess What! Skrevet 9. juni 2002 #14 Del Skrevet 9. juni 2002 Jeg fikk med meg mange ! Og jeg likte best nevrotiske Linda Johannsen og Ali. TENK å ha Ali til venn da ! Herlig fyr ! Ler seg skakk i hel! _________________ Predeline 1212[ Dette Innlegg er endret av: Guess What! den 2002-06-10 00:23 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylie Skrevet 9. juni 2002 #15 Del Skrevet 9. juni 2002 Enig! Linda(+ Tommy) og Ali er aller best! Stoltenberg (ikke Jens...) ruler!!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. juni 2002 #16 Del Skrevet 10. juni 2002 Velfortjent! Han var jo hysterisk morsom i talene sine også jo! Fantastisk flink... Oscar på ham, ja. Vi ringer og spør hvor mye en statue koster... Noen som blir med å spleise? Hadde jeg møtt Ali, hadde jeg falt for ham med en gang. Maken til sympatisk gutt 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 10. juni 2002 #17 Del Skrevet 10. juni 2002 Og han er ekkelt høy og mørk i tilegg (!) til å være dyktig.... Hva skal sånne som meg gjøre nå da??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylie Skrevet 10. juni 2002 #18 Del Skrevet 10. juni 2002 Har forstått det sånn at han ville ha foretrukket deg framfor meg Lasse... Så hva skal jeg gjøre da?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guess What! Skrevet 10. juni 2002 #19 Del Skrevet 10. juni 2002 Kylie ; Mener du han er homo? Robert'n altså? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylie Skrevet 10. juni 2002 #20 Del Skrevet 10. juni 2002 Har hørt det ja, men nå skal jo ikke jeg komme her å spre rykter da... vet jo ikke om det stemmer... Etter at jeg fikk høre det kunne jeg ikke forstå at jeg ikke har tenkt på det før, for han virker ikke helt streit for å si det sånn, men det gjør jo ikke blomster-Finn heller så... ingen regel uten unntak.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå